Ik denk dat de kerstman je wel een paar hits op je site geeftquote:Op maandag 17 december 2007 23:51 schreef Veulen het volgende:
Ik heb melk en koekjes..
Ik sta vast op de lief lijst van de Kerstman dit jaar
quote:Op maandag 17 december 2007 23:45 schreef PietjePuk007 het volgende:
Nu wil ik ook een topic op m'n naam ook.
Game on.
Maar je hebt het dus leuk gehad Gert? Heb je wel gemist hoor, eerlijk waar.quote:Op maandag 17 december 2007 23:49 schreef Gert het volgende:
Kut OP!
O nee, we mochten niet meer rellen in het nieuwe topic.
Dat stond hoog op me lijstjequote:Op maandag 17 december 2007 23:52 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik denk dat de kerstman je wel een paar hits op je site geeft.
quote:Op maandag 17 december 2007 23:58 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Maar je hebt het dus leuk gehad Gert? Heb je wel gemist hoor, eerlijk waar.
Arme stakkerquote:Op dinsdag 18 december 2007 00:18 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik wil het liever even niet hebben over waarom ik er niet was
Klotepc
Oké, my lips are sealedquote:Op dinsdag 18 december 2007 00:18 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik wil het liever even niet hebben over waarom ik er niet was
Klotepc
Nou, na 20 foto's ben ik wel aan mijn tax hoor Gert.quote:Op dinsdag 18 december 2007 00:19 schreef Gert het volgende:
[..]
![]()
Ja het was super. Het kroegleven in Dublin is geweldig, Ieren zijn vriendelijke, vrolijke mensen, en de omgeving van Dublin is ook prachtig (Dublin zelf is verder niet echt "mooi", wel karakteristiek).
Ik zal zo m'n 240 foto's even posten.
HOAXquote:Op dinsdag 18 december 2007 00:19 schreef Gert het volgende:
[..]
![]()
Ja het was super. Het kroegleven in Dublin is geweldig, Ieren zijn vriendelijke, vrolijke mensen, en de omgeving van Dublin is ook prachtig (Dublin zelf is verder niet echt "mooi", wel karakteristiek).
Ik zal zo m'n 240 foto's even posten.
Nee, je bent al met zijn tweetjes Ian.quote:Op dinsdag 18 december 2007 00:22 schreef Ian_Nick het volgende:
Ben ik de enige die White Wedding van Billy Idol nogsteeds tof vind?
Trusten Blurk.quote:Op dinsdag 18 december 2007 00:23 schreef -Blurk- het volgende:
Trusten allemaal, ik duik mijn bed in, die klotewekker morgenvroeg....
Slaap lekker Blurk!quote:Op dinsdag 18 december 2007 00:23 schreef -Blurk- het volgende:
Trusten allemaal, ik duik mijn bed in, die klotewekker morgenvroeg....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |