Ja, jij was gister Piet-Hein!quote:Op maandag 17 december 2007 22:54 schreef willem-jozef het volgende:
'''denavond
quote:Op maandag 17 december 2007 22:56 schreef petraa het volgende:
[..]
Die waardoor Avonne het ergggggg druk kreeg ?
hoi. vraagje:quote:
Ik ben nog half dronken, telt dat ook?quote:
ja, ik vraag me ook wel eens wat af.. De manier van doen en bepaalde opmerkingen van die kloon deden mij erg sterk aan jou denken.quote:Op maandag 17 december 2007 22:58 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hoi. vraagje:
ik las in de fb dat de afgelopen nacht de sfeer verziekt werd in de cossen door een vermeende kloon.
vraag me af waarom jij het dan nodig vindt om in de sc aan mij te refereren, hooimeid?
ik heb het zelf niet gelezen, maar begreep wel dat door die kloon de sfeer verziekt werd. niet erg straight dan dat jij dat zonder dit te weten diezelfde nacht insinueert en dus aan mij koppelt.quote:Op maandag 17 december 2007 23:01 schreef Lobasca het volgende:
[..]
ja, ik vraag me ook wel eens wat af.. De manier van doen en bepaalde opmerkingen van die kloon deden mij erg sterk aan jou denken.
Ja hoor.quote:Op maandag 17 december 2007 22:58 schreef PietjePuk007 het volgende:
We gaan hier toch geen COSrellen nabespreken he.
Maak er ff een drama van.. Ik vroeg alleen "Was Piet Hein WJ?"quote:Op maandag 17 december 2007 23:05 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ik heb het zelf niet gelezen, maar begreep wel dat door die kloon de sfeer verziekt werd. niet erg straight dan dat jij dat zonder dit te weten diezelfde nacht insinueert en dus aan mij koppelt.
drama? ik vraag je alleen waarom je dat nodig vindt, onoprechte..quote:Op maandag 17 december 2007 23:07 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Maak er ff een drama van.. Ik vroeg alleen "Was Piet Hein WJ?"
Wat nodig, en maak je zin maar af hoer!quote:Op maandag 17 december 2007 23:09 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
drama? ik vraag je alleen waarom je dat nodig vindt, onoprechte..
Tis net als met goeie ideeen....soms duurt het maanden en soms ontspint het zich spontaan zonder een enkele moeite te hebben gedaan.quote:Op maandag 17 december 2007 23:05 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja hoor.
Ben ik ook meteen weer bijgekletst.
Met de neus in de boter vallen, noemen ze zoiets geloof ik.quote:Op maandag 17 december 2007 23:12 schreef Jappie het volgende:
[..]
Tis net als met goeie ideeen....soms duurt het maanden en soms ontspint het zich spontaan zonder een enkele moeite te hebben gedaan.
het is dat ik een aardig amount medelijden met je heb, homo...quote:Op maandag 17 december 2007 23:10 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Wat nodig, en maak je zin maar af hoer!
Dat kan met deze temperaturen nog wel eens knap pijnlijk zijn trouwens.quote:Op maandag 17 december 2007 23:12 schreef Gert het volgende:
[..]
Met de neus in de boter vallen, noemen ze zoiets geloof ik.
duidelijk, problem solved!quote:Op maandag 17 december 2007 23:13 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
het is dat ik een aardig amount medelijden met je heb, homo...
een hoer vind ik je niet, wel sneu.
Sorryquote:Op maandag 17 december 2007 23:15 schreef PietjePuk007 het volgende:
En nu weer gezellig doen, stelletje hoolies.
Ach, een kniesoor die daar op let.quote:Op maandag 17 december 2007 23:13 schreef Jappie het volgende:
[..]
Dat kan met deze temperaturen nog wel eens knap pijnlijk zijn trouwens.
kop houden, hond!quote:Op maandag 17 december 2007 23:15 schreef PietjePuk007 het volgende:
En nu weer gezellig doen, stelletje hoolies.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |