Je leert snel...quote:Op maandag 17 december 2007 17:00 schreef -Blurk- het volgende:
Ik had net de lapo
Denk dat Ian ons raadseltjes gaat opgeven Lobasca, dus we zullen de hersentjes even aanscherpenquote:Op maandag 17 december 2007 17:09 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Je leert snel...![]()
wat is 'riddle'?
Das gemeen, ik heb maar één hersenquote:Op maandag 17 december 2007 17:10 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Denk dat Ian ons raadseltjes gaat opgeven Lobasca, dus we zullen de hersentjes even aanscherpen
En jij gaat hem ook niet helpen herinnerenquote:Op maandag 17 december 2007 17:13 schreef Veulen het volgende:
Ian kennende is ie dat vergeten tegen de tijd dat ie terug is van z'n berg.
Daag je me uitquote:Op maandag 17 december 2007 17:14 schreef Lobasca het volgende:
En jij gaat hem ook niet helpen herinneren![]()
Doe je snel, had je ski's onder gebonden?quote:Op maandag 17 december 2007 17:17 schreef Ian_Nick het volgende:
Ben ik weer.
Je kunt Veulentje beter niet uitdagen Lobasca, voor je het weet slaat ze je met een karwats om je orenquote:
Ik was even met de auto, als je het niet erg vindquote:Op maandag 17 december 2007 17:18 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Doe je snel, had je ski's onder gebonden?
quote:Op maandag 17 december 2007 17:19 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Je kunt Veulentje beter niet uitdagen Lobasca, voor je het weet slaat ze je met een karwats om je oren
Afgrijselijk teringwijf dat je 'r bentquote:Op maandag 17 december 2007 17:13 schreef Veulen het volgende:
Ian kennende is ie dat vergeten tegen de tijd dat ie terug is van z'n berg.
Schatje, jij doet toch nooit iets wat ik erg vind?quote:Op maandag 17 december 2007 17:19 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik was even met de auto, als je het niet erg vind
Tjonge lui varkenquote:Op maandag 17 december 2007 17:19 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik was even met de auto, als je het niet erg vind
Dat is waar, ik ben altijd ontzettend gehoorzaamquote:Op maandag 17 december 2007 17:20 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Schatje, jij doet toch nooit iets wat ik erg vind?
FOK! is een goed alternatief tijdens 't leren, en hier is 't drukquote:Op maandag 17 december 2007 17:23 schreef Lobasca het volgende:
PietjeJe vindt het wel gezellig hier, hè?
Rotterdam toch? Op kamers?quote:Op maandag 17 december 2007 17:24 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
FOK! is een goed alternatief tijdens 't leren, en hier is 't druk.
Jazeker, en ik was hier toch om 't dagelijke uitzendtopic aan te makenquote:Op maandag 17 december 2007 17:26 schreef Lobasca het volgende:
Rotterdam toch? Op kamers?
Dat eerste weet ik nog wel en dat tweede vraag ik me ook af...quote:Op maandag 17 december 2007 17:27 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Jazeker, en ik was hier toch om 't dagelijke uitzendtopic aan te maken.
Waar is Gert als je 'm nodig hebt. Typo
.
Foutquote:Op maandag 17 december 2007 17:26 schreef Ian_Nick het volgende:
Neuken?
Los mijn OP nou maar eerst op, paardenkontjequote:Op maandag 17 december 2007 17:28 schreef Veulen het volgende:
[..]
Fout![]()
Er in was het correcte antwoord. U wint geen jaar voorraad touw en kaarsen.
quote:Op maandag 17 december 2007 17:28 schreef Veulen het volgende:
[..]
Fout![]()
Er in was het correcte antwoord. U wint geen jaar voorraad touw en kaarsen.
2 lalalalalalaquote:Op maandag 17 december 2007 16:52 schreef Ian_Nick het volgende:
Nummer 1)
Als je slechts één lucifer hebt en je komt een koude en donkere kamer binnen, met daarin een open haard, een olielamp en een kaars, wat zou je dan als eerste aansteken?
Nummer 2)
Ik word natter hoe meer ik droog, wat ben ik?
Nummer 3)
Waar komt Augustus vóór Juli?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
Liefje, ik weet toch niet hoe een spoilertagje werkt..quote:Op maandag 17 december 2007 17:32 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Fijn dat je 'm in een spoilertagje zet, schat
quote:Op maandag 17 december 2007 16:52 schreef Ian_Nick het volgende:
Nummer 1)
Als je slechts één lucifer hebt en je komt een koude en donkere kamer binnen, met daarin een open haard, een olielamp en een kaars, wat zou je dan als eerste aansteken?
quote:De kaars.
Ik word natter hoe meer ik droog, wat ben ik?
In het land van de gouden cavia`s: daar begint het jaar altijd in augustus.quote:Een openhaard.
Nummer 3)
Waar komt Augustus vóór Juli?
Dit vraagt om betere raadselsquote:Op maandag 17 december 2007 17:34 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik heb ze wel goed hè???I love it, als je boos op me wordt!
RRquote:Op maandag 17 december 2007 17:36 schreef Ian_Nick het volgende:
Degene die de derde goed heeft krijgt een bloempje van me
quote:Op maandag 17 december 2007 17:36 schreef Ian_Nick het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bloemen
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
quote:Op maandag 17 december 2007 17:36 schreef Ian_Nick het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik zal er zo nog een paar posten, ik heb een hoop moeilijkerequote:Op maandag 17 december 2007 17:41 schreef Jappie het volgende:
Ah..riddle's...doe nog es een paar opgooien Ian.
Vragen of de draaimolen kan stoppenquote:Op maandag 17 december 2007 17:40 schreef Peter6000 het volgende:
Je rijdt op een paard. Voor je rijdt een brandweerauto. Je wordt achtervolgt door een helikopter. Links van je rijdt een sportwagen. Rechts van je is een afgrond.
De Vraag: Hoe kun je er voor zorgen dat jullie allemaal op hetzelfde moment stoppen, zonder te botsen en zonder onderling te communiceren?
quote:Op maandag 17 december 2007 17:40 schreef Peter6000 het volgende:
Je rijdt op een paard. Voor je rijdt een brandweerauto. Je wordt achtervolgt door een helikopter. Links van je rijdt een sportwagen. Rechts van je is een afgrond.
De Vraag: Hoe kun je er voor zorgen dat jullie allemaal op hetzelfde moment stoppen, zonder te botsen en zonder onderling te communiceren?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Google weet alles
Eet smakelijk, ik zet de tulpen in een mooi vaasje en ben weg!quote:Op maandag 17 december 2007 17:42 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik zal er zo nog een paar posten, ik heb een hoop moeilijkere![]()
Maar nu eerst even eten
Beetje mijn eerlijk verdiende tulpen opeisenquote:Op maandag 17 december 2007 17:44 schreef Lobasca het volgende:
Eet smakelijk, ik zet de tulpen in een mooi vaasje en ben weg!
Fout: het moest zijn:quote:Op maandag 17 december 2007 17:42 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Vragen of de draaimolen kan stoppen
quote:Op maandag 17 december 2007 17:40 schreef Lobasca het volgende:
Augustus was de zoon van Julius Ceasar, romeinse Rijk, ik was eerder.
ben je al klaar ?quote:Op maandag 17 december 2007 17:42 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Maar nu eerst even eten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwek
quote:Op maandag 17 december 2007 17:57 schreef -Blurk- het volgende:KwekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 17 december 2007 17:55 schreef Peter6000 het volgende:
Jantjes vader heeft 4 zonen: Kwik, Kwak, Jantje en .................
[/quote][spoiler]
[/quote]
Het was de bedoeling dat de oplossing ín de spoiler stond...sorry
Alternatieven zijn een hoer.quote:Op maandag 17 december 2007 17:55 schreef Peter6000 het volgende:
Jantjes vader heeft 4 zonen: Kwik, Kwak, Jantje en .................
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwek
[/quote]
[/quote]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 17 december 2007 18:00 schreef Peter6000 het volgende:
quote]Op maandag 17 december 2007 17:59 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Op maandag 17 december 2007 17:55 schreef Peter6000 het volgende:
Jantjes vader heeft 4 zonen: Kwik, Kwak, Jantje en .................[/qoute]
[/quote]
[/quote]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[/quote]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Lijkt me een goed planquote:Op maandag 17 december 2007 17:42 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Maar nu eerst even eten![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 17 december 2007 18:01 schreef Jappie het volgende:
[..]
een simpele starter
welke getallenreeks komt na de onderste?
1
11
21
1211
111221
312211
13112221
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Yep..100% fout idd.. lolquote:Op maandag 17 december 2007 18:23 schreef -Blurk- het volgende:
Het was zeker fout he Jappie? 100%
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 17 december 2007 18:26 schreef Jappie het volgende:
[..]
Yep..100% fout idd.. lol
![]()
wacht ik zal hem even geod makenquote:Op maandag 17 december 2007 18:24 schreef -Blurk- het volgende:
Doe jij de goeie oplossing van die cijferreeks dan eens VeulentjeI put the sexy in dyslexia
Voor paardrijles aan huis![]()
Knap van je Veulenquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 17 december 2007 18:33 schreef -Blurk- het volgende:
Knap van je VeulenHet was niet helemaal goed, zat een beetje te gochelen met intikken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb het op papier zo bekeken. (Nou hopenlijk zonder fouten)
_________1
________11
________21
______1211
____111221
____312211
__13112221
__11311211 <-- antwoord
1113111221I put the sexy in dyslexia
goochelen of googlen? That's the question..quote:Op maandag 17 december 2007 18:35 schreef Veulen het volgende:
[..]
Het was niet helemaal goed, zat een beetje te gochelen met intikken.
Ik heb het op papier zo bekeken. (Nou hopenlijk zonder fouten)
_________1
________11
________21
______1211
____111221
____312211
__13112221
__11311211
1113111221 <--![]()
Dit kan je denk ik niet google. Dit is gewoon een beetje logisch denken.quote:Op maandag 17 december 2007 18:36 schreef -Blurk- het volgende:
goochelen of googlen? That's the question..I put the sexy in dyslexia
Ja denk het ook, ik heb liever raadsels met taal.quote:Op maandag 17 december 2007 18:37 schreef Veulen het volgende:
[..]
Dit kan je denk ik niet google. Dit is gewoon een beetje logisch denken.![]()
Gesproken als een echte vrouwquote:Op maandag 17 december 2007 18:38 schreef -Blurk- het volgende:
Ja denk het ook, ik heb liever raadsels met taal.
I put the sexy in dyslexia
Is dit een raadsel?quote:Op maandag 17 december 2007 18:41 schreef -Blurk- het volgende:
Wat is een ander woord voor aaien?![]()
![]()
Liefdevol over de bol strijkenquote:Op maandag 17 december 2007 18:41 schreef -Blurk- het volgende:
Wat is een ander woord voor aaien?.
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+![]()
aai·en (ov.ww., ook abs.)quote:Op maandag 17 december 2007 18:41 schreef -Blurk- het volgende:
Wat is een ander woord voor aaien?
1 zacht met de hand over iets heen strijken om een aangenaam gevoel op te wekken of als uiting van tederheid => strelen![]()
nee Pietjequote:Op maandag 17 december 2007 18:43 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Liefdevol over de bol strijken.
![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: