nee, DIT is Bow Wow Wowquote:Op maandag 17 december 2007 23:29 schreef bukgeit het volgende:
Da's Bow Wow Wow he.
quote:Op maandag 17 december 2007 23:31 schreef knars het volgende:
Had nog niet gezien dat er al een correct antwoord gegeven was [ afbeelding ]
Ja maar ze zijn bezig met een Led Zep-variant. Zie link.quote:Op dinsdag 18 december 2007 13:29 schreef brother52 het volgende:
De Rock 'n Rollercoaster is toch met aerosmith?
Als de karretjes omhoog getakeld worden zal het 'stairway to heaven' wel zijn en aan het einde 'dazed & confused' of 'bring it on home'quote:Op dinsdag 18 december 2007 13:45 schreef knars het volgende:
Cool, ben benieuwd welke nummers er in te horen zijn
Je bedoelt John K. of John Kricfalusi van Spümcø International?quote:Op dinsdag 18 december 2007 14:02 schreef bartrid het volgende:
die gast van Ren en Stimpy.
quote:I do still think thatneeds a bit more honing as a lyricist, because while her tales of relationship-based angst are generally charming, the simplicity of her rhymes always grates after a while, and she can only bank on a killer chorus saving her a certain number of times. And of course, she's still really overdoing the accent, and we shall never truly be comrades until she stops that.
niet zichtbaar in je browserquote:
quote:Op dinsdag 18 december 2007 14:33 schreef Burnett het volgende:
cassius - cassius 1999
Daar werk ik al 3 jaren mee. Hoe lang heb je dat probleem al?quote:Op dinsdag 18 december 2007 14:33 schreef ranja het volgende:
Nee, niks te zien. geocities doet het vaak niet.
Andere users zien de afbeeldingen wel. Dat vind ik zo vreemdquote:
Tja. Bij filmtrivia was het wel bekend dat er geen plaatjes van geocities gebruikt konden worden vanwege het tegenhouden van doorlinken. Waarom sommige die dan wel zien geen ideequote:Op dinsdag 18 december 2007 14:41 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Andere users zien de afbeeldingen wel. Dat vind ik zo vreemd
Wees blij dat het maar een dancevraag was![]()
en mijn geboortejaarquote:Op dinsdag 18 december 2007 14:59 schreef Captain_Redbeard het volgende:
woodstockjaar 1969 ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |