No shit, Sherlockquote:Op donderdag 20 december 2007 13:57 schreef jogy het volgende:
[..]
Wat mij betreft hou ik gewoon deze calculator aan aangezien deze van Nasa afkomt en die wel enigszins verstand hebben van de planeten e.d.
Volgens mij was dat andere plaatje afkomstig van één of andere spiri-website. Volgens mij is die toen nog nagerekend en bleek ie niet te kloppen. Maar pin me er niet op vast ..quote:
Grote kans dat iemand gewoon een animatie in elkaar heeft geflanst zodat het op 2012 er heel mooi uitziet. Wie weet. Het was iig niet deze calculator de vorige keer.
Welcome to TRU?quote:Op donderdag 20 december 2007 14:41 schreef Geartsjuh het volgende:
Ik vind al deze theoriën nogal vaag hoor. Waarom wisten we dit dan pas zo recent terwijl iedereen eerst dacht dat het in 2012 was? Waarschijnlijk omdat men er net achter is dat er een samenstand van de planeten is de 24e van dit jaar. Ik vind het nogal vergezocht om direct het einde van de kalender aan zo'n astronomische gebeurtenis te koppelen. Misschien doelden de Maya's daar wel helemaal niet op. Misschien gebeurd er wel helemaal niets bijzonder astronomisch in 2012. Want het sloeg toch uiteindelijk op een bewustzijnsverandering en niet op iets in de sterren?
True true, maar zo zijn alle TRU onderwerpen in veel ogen nogal ( understatement ) vaagquote:Op donderdag 20 december 2007 14:41 schreef Geartsjuh het volgende:
Ik vind al deze theoriën nogal vaag hoor. Waarom wisten we dit dan pas zo recent terwijl iedereen eerst dacht dat het in 2012 was? Waarschijnlijk omdat men er net achter is dat er een samenstand van de planeten is de 24e van dit jaar. Ik vind het nogal vergezocht om direct het einde van de kalender aan zo'n astronomische gebeurtenis te koppelen. Misschien doelden de Maya's daar wel helemaal niet op. Misschien gebeurd er wel helemaal niets bijzonder astronomisch in 2012. Want het sloeg toch uiteindelijk op een bewustzijnsverandering en niet op iets in de sterren?
How you doin'?quote:Op donderdag 20 december 2007 14:51 schreef jogy het volgende:
[..]
True true, maar zo zijn alle TRU onderwerpen in veel ogen nogal ( understatement ) vaag [afbeelding]. Op zich vind ik de uitlijning best grappig en ik lees best vaak van die zweefsites en op het moment lopen ze allemaal te roepen dat ons zonnestelsel een andere dimensie is ingeslingerd, de poorten van liefde geopend worden, de barriere van duisternis van ons gelicht wordt, dat 2008 jaar 1 wordt, dat de Alienaliantie hoi gaat zeggen en gaat zo maar door tot in den eeuwigheid. Best leuk om te lezen ookal moet er wel een zoutvlakte overheen worden gegooid. Desalniettemin vermakelijk en interessant [afbeelding].
Nee, maar het is wel absurd dat het eerst "overduidelijk" 2012 was, no doubt about it, en nu, een week van te voren, ineens 21 december.quote:Op donderdag 20 december 2007 14:47 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Ik leer het ook nooit [afbeelding]
OH NOES!quote:Op vrijdag 21 december 2007 20:36 schreef Pleione het volgende:
het is vrijdag de 21e
We leven nogquote:Op vrijdag 21 december 2007 21:32 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
OH NOES!We're al gonna die!!11!11EiNZ
hehequote:
quote:The planets are simply too far away to have an effect on anything here on Earth - except our imaginations.
Op het plaatje in de OP staat toch vrij duidelijk 'Dec 22, 2007'.quote:Op zaterdag 22 december 2007 11:58 schreef NED het volgende:
Waarschijnlijk wel, want het gebeurd pas de 23ste! en dan met het hoogtepunt op 02:00 uur 's ochtends de 24ste
Spannend he
Maar wel NÁ kerstmiddag!quote:Op zaterdag 22 december 2007 19:03 schreef zhe-devilll het volgende:
misschien komen de aliens dan nu echt!!!
Daar maalt het universum dan weer niet om, he.quote:Op zaterdag 22 december 2007 19:01 schreef francorex het volgende:
[..]
Yep, en wist je dat creatie start bij verbeelding !
Nee man. Die is nog bezig en bereikt om 02:00 uur de 24ste zn hoogtepuntquote:De ramp en/of verlichting uit de OP hebben we in ieder geval overleefd (22 dec 2007).
quote:A very remarkable planetary/galactic configuration occurs on December 23rd and 24th 2007. The configuration on December 23 — Mars, Earth, Sun, Mercury, Jupiter, Galactic Centre — is shown in the graphic simulation linked below; it becomes even more remarkable in that it will be accompanied by the Full Moon (conjunct Mars) at about 2 a.m. on December 24 when a simultaneous Venus square Neptune occurs. It is even more remarkable in that the Pluto/Sun conjunction appears exactly on the Winter Solstice, just past conjunction with the Galactic Centre.
Vind je het nu vermakelijk of interessant? Want beiden lijkt me onmogelijk.quote:Op donderdag 20 december 2007 14:51 schreef jogy het volgende:
[..]
True true, maar zo zijn alle TRU onderwerpen in veel ogen nogal ( understatement ) vaag. Op zich vind ik de uitlijning best grappig en ik lees best vaak van die zweefsites en op het moment lopen ze allemaal te roepen dat ons zonnestelsel een andere dimensie is ingeslingerd, de poorten van liefde geopend worden, de barriere van duisternis van ons gelicht wordt, dat 2008 jaar 1 wordt, dat de Alienaliantie hoi gaat zeggen en gaat zo maar door tot in den eeuwigheid. Best leuk om te lezen ookal moet er wel een zoutvlakte overheen worden gegooid. Desalniettemin vermakelijk en interessant
.
Beide, hey blijkt het toch niet onmogelijk te zijnquote:Op zondag 23 december 2007 14:26 schreef Loppe het volgende:
[..]
Vind je het nu vermakelijk of interessant? Want beiden lijkt me onmogelijk.
Fuck de implicaties. Ik vermaak mij er regelmatig mee en vind het interessant om te lezen en over na te denken, of het nou achteraf enige waarheid bevat of nietquote:Op zondag 23 december 2007 16:32 schreef Humanist het volgende:
Het kan wel samen, dat ben ik met u twee eens.
Het kan echter ook niet samen. Interessant impliceert waarheid, vermakelijk impliceert smalen.
Dat waren de negatieve emoties die je op brute wijze uit hebt gestoten. Binnenkort staan je gidsen aan je bed en zal je je leven wijden aan De Eeuwige Liefde. Ofzo.quote:Op zondag 23 december 2007 18:12 schreef ChOas het volgende:
Ik ben vanmiddag over mijn nek geweest....
Was dat het ?
Volgens mij was het de nacht van 23 op 24 december wat er geopperd werd. volle maan enzo. Echter hou ik mijn 'einddatum' gewoon op 2012 aangezien die al langer in the picture was dan deze datumquote:Op zondag 23 december 2007 18:36 schreef Harajuku. het volgende:
maar goed, t was 21, dat werd 22, en nu wachten op 24? En als dat niet werkt richten we ons weer op 2012?
Gelijk heb je. De 'event' van vandaag zal iets teweeg brengen binnen ons universum, echter merken wij dat hier op aarde pas over 5 (licht)jaar aangezien het zo ver weg 'gebeurt'. Althans dat hoor ik men nu zeggen.quote:Op zondag 23 december 2007 18:40 schreef jogy het volgende:
[..]
Volgens mij was het de nacht van 23 op 24 december wat er geopperd werd. volle maan enzo. Echter hou ik mijn 'einddatum' gewoon op 2012 aangezien die al langer in the picture was dan deze datum.
Ja dat vroeg ik ook al eerder in dit topic..quote:Op zondag 23 december 2007 22:15 schreef -skippybal- het volgende:
Maar uhm, in het heelal zijn toch nogal wat regelmatigheden? Is dit dan de eerste keer evah dat die planeten zo staan
Nee, dat is nog zo ver weg, eerst nog maar een paar andere mooie spannende data verzinnen.quote:Op zondag 23 december 2007 18:36 schreef Harajuku. het volgende:
maar goed, t was 21, dat werd 22, en nu wachten op 24? En als dat niet werkt richten we ons weer op 2012?
Kijk eens of er een sterrenbeeld is dat daarop lijkt?quote:Op zondag 23 december 2007 23:58 schreef BaajGuardian het volgende:
Dat zeg ik al, ik las net een report dat er overal mist was, en dat deed me aan die wolk denken, ik ga atm de droom van johannes na.
Maar er is even nog iets vreemd, er staat opeens een patroon op mijn behang, in de vorm van gaten, en nee ik heb niet zelf met een punaise zitten kloten want ik ben blij met mijn huis.
Het zijn ook gaten op de gekste plekken trouwens, samen maken ze dit symbool:
[ afbeelding ]
Ik weet niet of jullie het ook hebben, maar het voelt hier alsof ik 20 tvs om me heen heb staan.
Lijkt een beetje op sterrenbeeld 'Draak'quote:Op maandag 24 december 2007 00:07 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Kijk eens of er een sterrenbeeld is dat daarop lijkt?
Ik keek net achter mijn bureau en daar liep het nog door met de gaten, wat het plaatje uitbreid tot:quote:Op zondag 23 december 2007 23:58 schreef BaajGuardian het volgende:
Het zijn ook gaten op de gekste plekken trouwens, samen maken ze dit symbool:
Over de mist neits op te merke, maar wel dat er een hoop vogels buiten te keer gaan op het moment....quote:Op maandag 24 december 2007 00:15 schreef BaajGuardian het volgende:
Over die mist, net 5 minuten nadat ik er nog naar uit mn raam heb zitten kijken keek ik weer en was het weg.
Hoevaak komt zoiets eik voor?quote:De stand van de planeten is een uniekum, ik ben blij dat ik in deze spannende tijd mag bestaan.
Over 5 duizend jaar ongeveerquote:Op maandag 24 december 2007 02:45 schreef NED het volgende:
[..]
Hoevaak komt zoiets eik voor?
Wanneer is bv de laatste keer dat die planeten zo stonden en wanneer is de volgende keer?
Het was hier ook niet mistig voor je dat postte. Dat weet ik zeker want ik fietste. Nouja, tenzij ik gehersenspoeld ben en de herinnering aan die mist is weggevaagd.quote:Op maandag 24 december 2007 00:15 schreef BaajGuardian het volgende:
Over die mist, net 5 minuten nadat ik er nog naar uit mn raam heb zitten kijken keek ik weer en was het weg.
Mijn dochter werd krijsend wakker 02:18 en ik dacht 'daar gaat de wereld, eindelijk van al het gezeik af'. Maar toen viel ze weer in slaap en we leven allemaal nog steeds. Bummer....quote:Op maandag 24 december 2007 09:16 schreef jogy het volgende:
Wel enigszins vaag gedroomd touwens maar om dat nou op het conto van de samenstand te hangen, neu. Had meer met de volle maan te maken aangezien ik er dan wel vaker last van heb.
Iedereen blijft het ook steeds over een collectief sterven hebben maar dat hoeft het helemaal niet te zijn. Kan wel overigens, de poleshift waar men het over heeft zal als het gebeurd wel het een en ander teweeg brengen in onze samenleving. Kan iemand mij trouwens vertellen of er enige waarheid zit in de beweringen dat er op andere planeten in ons zonnestelsel onlangs al een draaing van de magnetische polen is geweest?quote:Op maandag 24 december 2007 09:31 schreef Fogel het volgende:
[..]
Mijn dochter werd krijsend wakker 02:18 en ik dacht 'daar gaat de wereld, eindelijk van al het gezeik af'. Maar toen viel ze weer in slaap en we leven allemaal nog steeds. Bummer....
Wanneer is de volgende keer dat we collectief doodgaan? Zal ik proberen bij te houden of ze dan ook krijsend wakker word
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |