Er zal waarschijnlijk weinig anders zijn dan dat incident met die maatschappelijk werkster.quote:Op zondag 16 december 2007 23:21 schreef Brammetje het volgende:
Ja jammer dat je niets hoorde van het verleden van die homofiele buurman. Het zegt toch wel heel veel dat hij die maatschappelijk werkster bijna aanrandde, en verklaarde dat hij haar ging wurgen.
Die buurman moet gewoon de dader zijn. Jammer dat hij inmiddels dood is. (zelfmoord)
En jammer dat-ie als-ie de dader is dat toen niet opgebiecht heeft.quote:Op zondag 16 december 2007 23:21 schreef Brammetje het volgende:
Die buurman moet gewoon de dader zijn. Jammer dat hij inmiddels dood is. (zelfmoord)
Volgende week dan weer niet, dan gaat hij ze eens onder de loep nemenquote:Op maandag 17 december 2007 00:12 schreef TerroRobbie het volgende:
Heb wel het idee dat Peter in dit soort uitzendingen steeds meer een verlengstuk van justitie aan het worden is. Met als voornaamste doel het onder de aandacht brengen van een onopgeloste zaak bij een massapubliek.
Ik zeg niet dat het (een poging tot) roofmoord was, ik vind alleen dat ze dat te makkelijk uitsluiten.quote:Op maandag 17 december 2007 10:44 schreef TerroRobbie het volgende:
Zo geschrokken dat hij nog wel even het raampje openzette om de politie te misleiden?
Om politie dom te zien doen, kan je ook op Dumpert of YouTube kijkenquote:Op zondag 23 december 2007 19:08 schreef Arcee het volgende:
Vanavond 21:30 uur, met verborgen camera-beelden van politie die te hard rijdt, of iets van die strekking.
weleensquote:Op zondag 23 december 2007 19:24 schreef TornadoDK het volgende:
Lijkt me niet zo interresant.
Ja de politie overtreed weleens de regels net zoals iedereen.
Ja idd, en dan dat kwartier.quote:Op zondag 23 december 2007 21:45 schreef k_man het volgende:
Tjee... zitten we al een kwartier te kijken naar een dik aangezet verhaal over agenten die linksaf slaan op een plek waar dat niet mag.
En daar blijft het niet bij mensen! Ze geven ook nog eens geen richting aan!
Eigenlijk maar twee auto's, waarvan eentje er drie keer langs kwam en de andere twee keer.quote:Op zondag 23 december 2007 21:54 schreef veldmuis het volgende:
5 uur, 3 camera's, en 5 (VIJF!!!) auto's die de fout in gingen.
Jezus
Ja, en het waren geen 3 camera's, maar 4!quote:Op zondag 23 december 2007 21:56 schreef k_man het volgende:
[..]
Eigenlijk maar twee auto's, waarvan eentje er drie keer langs kwam en de andere twee keer.
Ja, en het is maar liefst 25x gebeurd!!!!quote:Op zondag 23 december 2007 22:12 schreef k_man het volgende:
Nou, als hier geen Kamervragen over gesteld gaan worden weet ik het ook niet meer..
Driekwartier tv over een paar agenten die een snellere route naar de stad nemen.
Peter houdt zich natuurlijk altijd netjes aan de regelsquote:Op zondag 23 december 2007 23:20 schreef TerroRobbie het volgende:
35 uur staan filmen en zo'n 40 overtredingen gezien.
Was gisteren op tv. Alles wees richting die Lou.quote:WIE VERMOORDDE(N) FOUAD EN KARIM?
25.000 euro voor gouden tip
Zondag 30 november besteedde Peter R. de Vries, misdaadverslaggever uitgebreid aandacht aan de onopgeloste dubbele moord op Karim Fourkour en Fouad Bendella uit Venray.
- SPOORLOOS VERDWENEN -
In de nacht van 10 op 11 mei 2006 verdwijnen de vrienden Karim (19) en Fouad (23) spoorloos. Die nacht zijn ze betrapt bij het leeghalen van een hennepkwekerij in Venray.
Karim en Fouad moeten de diefstal met de dood bekopen. Hun lichamen worden nooit gevonden, maar de politie gaat er vanuit dat de jongens niet meer in leven zijn. Op de plaats delict is namelijk een grote hoeveelheid bloed gevonden.
- GRONDIG POLITIEONDERZOEK –
De politie start een zeer uitgebreid en gedegen onderzoek vol interessante aanwijzingen en vermoedelijke daders. Het enige dat ontbreekt, is een cruciaal stukje hard bewijs.
De recherche heeft drie hoofdverdachten op het oog. Het gaat hier om Lau, een bij de politie bekende exploitant van wietkwekerijen, zijn zoon Roy en Lau’s vriend Geert. Lau wordt gezien als het brein achter de dubbele moord. Ook voor Geert geldt dat er zeer sterke aanwijzingen zijn dat hij in de nacht van de moord op de plaats delict is geweest.
De drie verdachten van de moord op Fouad en Karim worden gearresteerd, maar na enkele maanden wegens gebrek aan bewijs vrijgelaten. Tijdens de verhoren hebben ze zich steeds beroepen op hun zwijgrecht.
- HETZE VAN DE POLITIE? -
In de uitzending sprak Peter met de kroongetuige in deze zaak, Ridouan. Ook benaderde hij de Chinese eigenares van de loods waar de hennepplantage gevestigd was. Zij vertelde aan Peter meer te weten over de zaak dan zij bij de politie heeft verklaard.
Hoofdverdachte Lau heeft de afgelopen maanden zelf de publiciteit gezocht. Hij voelde zich slachtoffer van een hetze die de politie tegen hem zou voeren. Lau gaf een uitgebreid interview aan de Limburgse tv-zender L1, maar Peter wilde hij niet te woord staan. Zijn zoon, medeverdachte Roy, is opgenomen in het ziekenhuis en kon niet worden geconfronteerd. Peter kreeg de derde verdachte, Geert, wel te spreken. Maar die wilde niets loslaten over de zaak.
- AL 2,5 JAAR IN ONZEKERHEID -
De families van Karim en Fouad leven al meer dan tweeënhalf jaar in onzekerheid over het lot van de twee jongens. Daarom is het de hoogste tijd dat er duidelijkheid komt in deze zaak. Voorafgaand aan de uitzending heeft Peter R. de Vries meer dan zesduizend flyers verspreid in Venray. Daarin vraagt hij hulp bij de oplossing van deze dubbele moord.
quote:DE ZAAK HARRY BOUT
Zondag, 21.30 uur: SBS6
Aanstaande zondag in Peter R. de Vries misdaadverslaggever: een verslag van een uitgebreid onderzoek in de Verenigde Staten naar de veroordeling van Harry Bout. Bout is de langst zittende Nederlander in een buitenlandse gevangenis. Hij werd in 1985 tot levenslang veroordeeld wegens moord en verblijft al ruim 23 jaar in de staatsgevangenis van Michigan.
- GERECHTELIJKE DWALING? -
Al die jaren speelt de vraag: was die veroordeling terecht, of is er sprake van een gerechtelijke dwaling?
In de Nederlandse pers is met regelmaat bericht over de zaak. Bout zelf claimt onschuldig te zijn, een actiegroep probeert de zaak op de politieke agenda te krijgen en zijn Nederlandse advocaat mr. Geert Jan Knoops onderzoekt de rechtmatigheid van de veroordeling en de juridische mogelijkheden om een vrijspraak te forceren.
- DEAL MET JUSTITIE -
De veroordeelde Nederlander stelt - samen met zijn supportgroep - dat er aanwijzingen en zelfs keiharde bewijzen zijn voor zijn onschuld. Er zou gemanipuleerd zijn met bewijsmateriaal, ontlastende getuigen zouden onder druk zijn gezet door de politie om hun verhaal aan te passen en de werkelijke moordenaar is weggekomen door een deal te sluiten met justitie.
- GEWETENLOZE MOORDENAAR? -
Peter sprak in Michigan met de hoofdrolspelers en belangrijkste getuigen in de zaak. De speurtocht leidt tot het definitieve antwoord op de vraag of Harry Bout een gewetenloze moordenaar is, of slachtoffer van een falend rechtssysteem en dus onschuldig.
oh die gast die al een paar keer is gepowned door Peter R., de vorige keer zei die zo van ja Peter ik wist wel dat jij hier achter zat, ik heb je nog een email gestuurd..quote:Op zondag 14 december 2008 23:01 schreef Ixnay het volgende:
Volgende week wordt het interessanter. Die zaak met gokverslaafde Reinier Smit.
Peter had hem al eens een keer hard in de val laten lopen. Ben benieuwd.
quote:Op maandag 15 december 2008 01:37 schreef Vector_SLD het volgende:
Wat was die moeder van dat jochie een hoer zeg. Het is je eigen kind, die ga je toch je niet als lokaas gebruiken?
Nou nee hoor. Ws. komt 'ie weg met een celstrafje van 3 jaar waarvan twee voorwaardelijk.quote:Op zondag 14 december 2008 23:25 schreef Timmehhh het volgende:
Ik moet zeggen dat ik de uitzending van vanavond ook indrukwekkend vond. Die pedo is mooi in de val gelopen en Peter en de politie heeft gigantisch veel bewijs tegen hem. Die gaat wel een 10 jaar de bak in
Ik heb wel het idee dat sinds het honorarium van Patrick vd Eem bekend is geworden, allerlei lieden ook wel wat bij willen verdienen via PRDV. Met die gast uit "Joran II" als dieptepuntquote:Op maandag 15 december 2008 01:37 schreef Vector_SLD het volgende:
Wat was die moeder van dat jochie een hoer zeg. Het is je eigen kind, die ga je toch je niet als lokaas gebruiken?
Ik probeer te zeggen dat ze daar ook op een andere manier voor had kunnen zorgen. Als je gekeken hebt weet je dat die moeder direct na eenquote:Op maandag 15 december 2008 01:44 schreef djay19 het volgende:
[..]
![]()
wees blij gast, anders zouden in de toekomst misschien jou kinderen in een park gevonden zijn met een plug in hun reet.
Hallo, als je een kontplug- liefhebbende pedofiel van de straat kunt halen, dan doe je dat!quote:Op maandag 15 december 2008 11:38 schreef Vector_SLD het volgende:
[..]
Ik probeer te zeggen dat ze daar ook op een andere manier voor had kunnen zorgen. Als je gekeken hebt weet je dat die moeder direct na eenvriendenuitnodiging op hyves
naast haar zoon ging zitten achter de computer.
Hoe denk je dat het voor dat kind moet zijn, je moeder die je steeds aanspoort om met een vieze vent te gaan praten, die je allemaal smerige voorstellen doet. Uiteindelijk regelt ze zelfs een ontmoeting, weliswaar met Peter, maar dat neemt niet weg dat het niet geheel ongevaarlijk is en als moeder vind ik dat je je kind hiervoor moet beschermen.
Is dat een probleem? Peter R de Vries doet zijn onderzoek niet voor niks, Arend Langenberg spreekt niets gratis in en SBS6 verleent adverteerders geen kostenloze zendtijd.quote:Op maandag 15 december 2008 11:19 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ik heb wel het idee dat sinds het honorarium van Patrick vd Eem bekend is geworden, allerlei lieden ook wel wat bij willen verdienen via PRDV. Met die gast uit "Joran II" als dieptepunt
Huh? Is dat niet van een uitzending een jaar geleden? Ik kan me zoiets herinneren. Heb zelf gister niet gezien.quote:Op maandag 15 december 2008 11:38 schreef Vector_SLD het volgende:
[..]
Ik probeer te zeggen dat ze daar ook op een andere manier voor had kunnen zorgen. Als je gekeken hebt weet je dat die moeder direct na eenvriendenuitnodiging op hyves
Hoe denk je dat het voor dat kind moet zijn, je moeder die je steeds aanspoort om met een vieze vent te gaan praten, die je allemaal smerige voorstellen doet. Uiteindelijk regelt ze zelfs een ontmoeting, weliswaar met Peter, maar dat neemt niet weg dat het niet geheel ongevaarlijk is en als moeder vind ik dat je je kind hiervoor moet beschermen.
ja die gozer: Ik wist het al.. Ja ja, je wist het al.quote:Op maandag 15 december 2008 04:21 schreef F04 het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)pwned_verachte_.html
Eén van de mooiste ontmaskeringsmomenten ooit ja. Maar de mooiste blijven die twee oost-europeanen die opgesloten werden in een kantoortje en toen maar de plant gingen opeten.quote:Op maandag 15 december 2008 13:04 schreef djay19 het volgende:
[..]
ja die gozer: Ik wist het al.. Ja ja, je wist het al.
Ja z'n simkaart. Die plant at ie erbij om die simkaart weg te krijgen. Zonder succes volgens mijquote:Op maandag 15 december 2008 15:30 schreef marcodej het volgende:
Eén van de mooiste ontmaskeringsmomenten ooit ja. Maar de mooiste blijven die twee oost-europeanen die opgesloten werden in een kantoortje en toen maar de plant gingen opeten.
Die was inderdaad geniaal, zou die fragmenten graag wel is terug willen zien.quote:Op maandag 15 december 2008 15:30 schreef marcodej het volgende:
[..]
Eén van de mooiste ontmaskeringsmomenten ooit ja. Maar de mooiste blijven die twee oost-europeanen die opgesloten werden in een kantoortje en toen maar de plant gingen opeten.
Ik vond dat incassoburaeu Rivi ook goed trouwens. Die waren wel heel snel weg en een heel stuk minder stoer toen Peter ineens tevoorschijn kwam.quote:Op maandag 15 december 2008 15:30 schreef marcodej het volgende:
[..]
Was ook goed, dachten met hun postuur wel even iedereen te imponeren. Na de ontmaskering van de Vries bleken het maar bange jufferhondjes te zijn.quote:Op maandag 15 december 2008 18:12 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Ik vond dat incassoburaeu Rivi ook goed trouwens. Die waren wel heel snel weg en een heel stuk minder stoer toen Peter ineens tevoorschijn kwam.
Eerst hield ie het bij: "Ik loop hier gewoon, ik heb (nog) niets gedaan, tussen zeggen en doen zit een heel verschil, etc. etc." Maar de Vries lulde hem op zijn kenmerkende manier vast en uiteindelijk was ie vol berouw en zei dat hij "zichzelf soms niet in de hand heeft" en dat het stom is wat ie doet. Peter belde de politie en de viespeuk stapte rustig de politiewagen in en hij zit nog steeds vast.quote:Op maandag 15 december 2008 18:45 schreef Isegrim het volgende:
Ik heb gister het laatste stuk gemist. Hoe reageerde die buttpluggert toen Peter en zijn matties eraan kwamen?
hij trimde ze allemaal in elkaar en stak vervolgens de camera in de fikquote:Op maandag 15 december 2008 18:45 schreef Isegrim het volgende:
Ik heb gister het laatste stuk gemist. Hoe reageerde die buttpluggert toen Peter en zijn matties eraan kwamen?
Goeie update, waarvoor dank.quote:Op maandag 15 december 2008 18:50 schreef marcodej het volgende:
[..]
Eerst hield ie het bij: "Ik loop hier gewoon, ik heb (nog) niets gedaan, tussen zeggen en doen zit een heel verschil, etc. etc." Maar de Vries lulde hem op zijn kenmerkende manier vast en uiteindelijk was ie vol berouw en zei dat hij "zichzelf soms niet in de hand heeft" en dat het stom is wat ie doet. Peter belde de politie en de viespeuk stapte rustig de politiewagen in en hij zit nog steeds vast.
Dan had Peter R. het niet uitgezonden, want hij zendt alleen afleveringen uit waarin hij zijn eigen goddelijkheid bewijst.quote:Op maandag 15 december 2008 18:51 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
hij trimde ze allemaal in elkaar en stak vervolgens de camera in de fik
Die moeder heeft er tenminste voor gezorgd dat die pedo nu vast zit. Politie doet niets in dit soort zaken en daarom dien je idd heel ver te gaan om dit soort uitschot achter de tralies te krijgen.quote:Op maandag 15 december 2008 11:38 schreef Vector_SLD het volgende:
[..]
nou ja, hij heeft op camera en op chats bekend seks gehad te hebben met een 13jarige en deze heefta angifte gedaan. En volgens mij is er vast wel iets in de wet dat je verbiedt om in het donker af te spreken mete en elfjarige, helemaal als je op allerlei fronten hebt aangegeven iets seksuseels met dat joch te gaan doen. Dat jochie kan aangifte doen van seksuele intimidatie gesteund door evt bewijs.quote:Op maandag 15 december 2008 23:02 schreef fespo het volgende:
ik vraag mij nu af of hij echt strafbaar is geweest of dat hij er heel gemakkelijk vanaf komt omdat ik er niks in dat park is gebeurd.
wel klasse trouwens hoe peter hem aanspreekt ondanks dat hij hem niks kan maken.
daar kan die albero stegeman nog een hoop van leren.
Idd, die achtervolging in dat hotelquote:Op maandag 15 december 2008 00:57 schreef djay19 het volgende:
[..]
oh die gast die al een paar keer is gepowned door Peter R., de vorige keer zei die zo van ja Peter ik wist wel dat jij hier achter zat, ik heb je nog een email gestuurd..
en dat gebeurt dan nu bij deze acteur toch?quote:Op dinsdag 16 december 2008 19:24 schreef Ixnay het volgende:
Ik denk zowiezo dat ze er een acteur voor gebruikt hebben, voor die jongen.
Als die jongen op school zou komen zullen er alleen nog maar grappen over pluggen enzo tegen hem gemaakt worden. En dat kun je hem niet aandoen.
quote:Op dinsdag 16 december 2008 23:24 schreef Caesu het volgende:
[..]
en dat gebeurt dan nu bij deze acteur toch?
dat vroeg ik me dus ook al af..quote:Op dinsdag 16 december 2008 23:24 schreef Caesu het volgende:
[..]
Die acteur zit waarschijnlijk bij andere acteurs in de klas, die zelf wel eens iets dergelijks moeten doen.quote:Op dinsdag 16 december 2008 23:24 schreef Caesu het volgende:
[..]
Nu is die er keihard bijquote:Op dinsdag 16 december 2008 21:56 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Idd, die achtervolging in dat hotel
Nou, eerder pech dat iemand als De Vries zich hierin heeft vastgebeten.quote:Op zondag 21 december 2008 22:57 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Hij was een beetje dom zou Maxima zeggen
Magistrale aflevering was dat.quote:
Ja, maar dat wist die Reinier ook natuurlijk dat De Vries hem altijd zal volgenquote:Op zondag 21 december 2008 23:46 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Nou, eerder pech dat iemand als De Vries zich hierin heeft vastgebeten.
Als die zich er niet meerdere malen over bericht had, was dit al al lang een gesloten boek geweest.
Narcisten denken alleen aan zichzelf. En onderschatten dus anderen.quote:Op zondag 21 december 2008 23:47 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ja, maar dat wist die Reinier ook natuurlijk dat De Vries hem altijd zal volgen
http://www.sbs6.nl/web/show/id=73863/langid=43quote:Op maandag 22 december 2008 00:41 schreef Ixnay het volgende:
Wanneer komt de herhaling?
Heb niet kunnen kijken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |