nou ja, hij heeft op camera en op chats bekend seks gehad te hebben met een 13jarige en deze heefta angifte gedaan. En volgens mij is er vast wel iets in de wet dat je verbiedt om in het donker af te spreken mete en elfjarige, helemaal als je op allerlei fronten hebt aangegeven iets seksuseels met dat joch te gaan doen. Dat jochie kan aangifte doen van seksuele intimidatie gesteund door evt bewijs.quote:Op maandag 15 december 2008 23:02 schreef fespo het volgende:
ik vraag mij nu af of hij echt strafbaar is geweest of dat hij er heel gemakkelijk vanaf komt omdat ik er niks in dat park is gebeurd.
wel klasse trouwens hoe peter hem aanspreekt ondanks dat hij hem niks kan maken.
daar kan die albero stegeman nog een hoop van leren.
Idd, die achtervolging in dat hotelquote:Op maandag 15 december 2008 00:57 schreef djay19 het volgende:
[..]
oh die gast die al een paar keer is gepowned door Peter R., de vorige keer zei die zo van ja Peter ik wist wel dat jij hier achter zat, ik heb je nog een email gestuurd..
en dat gebeurt dan nu bij deze acteur toch?quote:Op dinsdag 16 december 2008 19:24 schreef Ixnay het volgende:
Ik denk zowiezo dat ze er een acteur voor gebruikt hebben, voor die jongen.
Als die jongen op school zou komen zullen er alleen nog maar grappen over pluggen enzo tegen hem gemaakt worden. En dat kun je hem niet aandoen.
quote:Op dinsdag 16 december 2008 23:24 schreef Caesu het volgende:
[..]
en dat gebeurt dan nu bij deze acteur toch?
dat vroeg ik me dus ook al af..quote:Op dinsdag 16 december 2008 23:24 schreef Caesu het volgende:
[..]
Die acteur zit waarschijnlijk bij andere acteurs in de klas, die zelf wel eens iets dergelijks moeten doen.quote:Op dinsdag 16 december 2008 23:24 schreef Caesu het volgende:
[..]
Nu is die er keihard bijquote:Op dinsdag 16 december 2008 21:56 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Idd, die achtervolging in dat hotel
Nou, eerder pech dat iemand als De Vries zich hierin heeft vastgebeten.quote:Op zondag 21 december 2008 22:57 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Hij was een beetje dom zou Maxima zeggen
Magistrale aflevering was dat.quote:
Ja, maar dat wist die Reinier ook natuurlijk dat De Vries hem altijd zal volgenquote:Op zondag 21 december 2008 23:46 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Nou, eerder pech dat iemand als De Vries zich hierin heeft vastgebeten.
Als die zich er niet meerdere malen over bericht had, was dit al al lang een gesloten boek geweest.
Narcisten denken alleen aan zichzelf. En onderschatten dus anderen.quote:Op zondag 21 december 2008 23:47 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ja, maar dat wist die Reinier ook natuurlijk dat De Vries hem altijd zal volgen
http://www.sbs6.nl/web/show/id=73863/langid=43quote:Op maandag 22 december 2008 00:41 schreef Ixnay het volgende:
Wanneer komt de herhaling?
Heb niet kunnen kijken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |