abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64021006
quote:
Op zondag 14 december 2008 23:01 schreef Ixnay het volgende:
Volgende week wordt het interessanter. Die zaak met gokverslaafde Reinier Smit.
Peter had hem al eens een keer hard in de val laten lopen. Ben benieuwd.
oh die gast die al een paar keer is gepowned door Peter R., de vorige keer zei die zo van ja Peter ik wist wel dat jij hier achter zat, ik heb je nog een email gestuurd..
pi_64021681
Wat was die moeder van dat jochie een hoer zeg. Het is je eigen kind, die ga je toch je niet als lokaas gebruiken ?
Dwalen kan iedereen, maar alleen dwazen volharden in hun dwaling.
pi_64021779
quote:
Op maandag 15 december 2008 01:37 schreef Vector_SLD het volgende:
Wat was die moeder van dat jochie een hoer zeg. Het is je eigen kind, die ga je toch je niet als lokaas gebruiken ?

wees blij gast, anders zouden in de toekomst misschien jou kinderen in een park gevonden zijn met een plug in hun reet.
  maandag 15 december 2008 @ 10:44:58 #55
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_64025695
hij gaat er dieper op in dan Chris Hansen
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
pi_64026471
quote:
Op zondag 14 december 2008 23:25 schreef Timmehhh het volgende:
Ik moet zeggen dat ik de uitzending van vanavond ook indrukwekkend vond. Die pedo is mooi in de val gelopen en Peter en de politie heeft gigantisch veel bewijs tegen hem. Die gaat wel een 10 jaar de bak in
Nou nee hoor. Ws. komt 'ie weg met een celstrafje van 3 jaar waarvan twee voorwaardelijk.
Inderdaad gaat de waarde die wij aan de mening van anderen hechten (...) in de regel bijna elke redelijke bedoeling te boven, zodat het als een soort algemeen verbreide of veeleer aangeboren manie kan worden beschouwd - Schopenhauer
  maandag 15 december 2008 @ 11:18:14 #57
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_64026480
yup zoiets
[..]
pi_64026516
quote:
Op maandag 15 december 2008 01:37 schreef Vector_SLD het volgende:
Ik heb wel het idee dat sinds het honorarium van Patrick vd Eem bekend is geworden, allerlei lieden ook wel wat bij willen verdienen via PRDV. Met die gast uit "Joran II" als dieptepunt
pi_64026900
quote:
Op maandag 15 december 2008 01:44 schreef djay19 het volgende:

[..]

wees blij gast, anders zouden in de toekomst misschien jou kinderen in een park gevonden zijn met een plug in hun reet.
Ik probeer te zeggen dat ze daar ook op een andere manier voor had kunnen zorgen. Als je gekeken hebt weet je dat die moeder direct na een vriendenuitnodiging op hyves naast haar zoon ging zitten achter de computer.
Hoe denk je dat het voor dat kind moet zijn, je moeder die je steeds aanspoort om met een vieze vent te gaan praten, die je allemaal smerige voorstellen doet. Uiteindelijk regelt ze zelfs een ontmoeting, weliswaar met Peter, maar dat neemt niet weg dat het niet geheel ongevaarlijk is en als moeder vind ik dat je je kind hiervoor moet beschermen.
Dwalen kan iedereen, maar alleen dwazen volharden in hun dwaling.
pi_64028537
quote:
Op maandag 15 december 2008 11:38 schreef Vector_SLD het volgende:

[..]

Ik probeer te zeggen dat ze daar ook op een andere manier voor had kunnen zorgen. Als je gekeken hebt weet je dat die moeder direct na een vriendenuitnodiging op hyves naast haar zoon ging zitten achter de computer.
Hoe denk je dat het voor dat kind moet zijn, je moeder die je steeds aanspoort om met een vieze vent te gaan praten, die je allemaal smerige voorstellen doet. Uiteindelijk regelt ze zelfs een ontmoeting, weliswaar met Peter, maar dat neemt niet weg dat het niet geheel ongevaarlijk is en als moeder vind ik dat je je kind hiervoor moet beschermen.
Hallo, als je een kontplug- liefhebbende pedofiel van de straat kunt halen, dan doe je dat!
  maandag 15 december 2008 @ 12:55:41 #61
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_64028738
quote:
Op maandag 15 december 2008 11:19 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Ik heb wel het idee dat sinds het honorarium van Patrick vd Eem bekend is geworden, allerlei lieden ook wel wat bij willen verdienen via PRDV. Met die gast uit "Joran II" als dieptepunt
Is dat een probleem? Peter R de Vries doet zijn onderzoek niet voor niks, Arend Langenberg spreekt niets gratis in en SBS6 verleent adverteerders geen kostenloze zendtijd.

Ik vind dat ook altijd zo grappig bij tv-programma's; er wordt vaak verwacht dat iedereen kostenloos komt opdagen, of voor een boekenbon ofzo. Laatst nog zo'n heisa over in de hoofdrol met Gerard Joling, dat Gordon niet voor niks op wilde komen dagen. Wordt ie als Judas neergezet omdat ie geld vroeg voor een vriendendienst. Net of Frits Sissing dat programma voor niks presenteert of producent Bluecircle het programma gratis maakt omdat ze Joling zo'n toffe peer vinden.
quote:

[..]

Huh? Is dat niet van een uitzending een jaar geleden? Ik kan me zoiets herinneren. Heb zelf gister niet gezien.

Maar OT: als je als ouder het idee hebt dat men misbruik van je kind wil maken, probeer je dat te voorkomen. Maar als je ook nog eens wil verhinderen dat andermans kinderen worden lastiggevallen, heb je wel bewijs en informatie nodig om aangifte te doen.
Scratch a liberal and you will find a fascist
pi_64028949
quote:
ja die gozer: Ik wist het al.. Ja ja, je wist het al.
pi_64032365
quote:
Op maandag 15 december 2008 13:04 schreef djay19 het volgende:

[..]

ja die gozer: Ik wist het al.. Ja ja, je wist het al.
Eén van de mooiste ontmaskeringsmomenten ooit ja. Maar de mooiste blijven die twee oost-europeanen die opgesloten werden in een kantoortje en toen maar de plant gingen opeten.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_64032450
quote:
Op maandag 15 december 2008 15:30 schreef marcodej het volgende:
Eén van de mooiste ontmaskeringsmomenten ooit ja. Maar de mooiste blijven die twee oost-europeanen die opgesloten werden in een kantoortje en toen maar de plant gingen opeten.
Ja z'n simkaart. Die plant at ie erbij om die simkaart weg te krijgen. Zonder succes volgens mij
  maandag 15 december 2008 @ 16:02:12 #65
85998 Mattt
No Americans in Bagdad !
pi_64033210
quote:

[..]

Die was inderdaad geniaal, zou die fragmenten graag wel is terug willen zien.
And there are still no americans in Bagdad !!
pi_64035469
Leek me logischer om als ouder zelf te gaan chatten ipv een 12 jarig kind met die pedo. Dat kind kreeg nu voorstellen te horen wat je als kind van een man van 35 niet wilt horen/lezen. Natuurlijk is het goed dat die gast nu lekker met Bubba zijn plug kan laten zien, maar dit kon volgensmij wel anders gedaan worden.
  maandag 15 december 2008 @ 18:12:26 #67
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_64036191
quote:

[..]

Ik vond dat incassoburaeu Rivi ook goed trouwens. Die waren wel heel snel weg en een heel stuk minder stoer toen Peter ineens tevoorschijn kwam.
pi_64036561
quote:
Op maandag 15 december 2008 18:12 schreef Ixnay het volgende:

[..]

Ik vond dat incassoburaeu Rivi ook goed trouwens. Die waren wel heel snel weg en een heel stuk minder stoer toen Peter ineens tevoorschijn kwam.
Was ook goed, dachten met hun postuur wel even iedereen te imponeren. Na de ontmaskering van de Vries bleken het maar bange jufferhondjes te zijn.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_64036928
Ik heb gister het laatste stuk gemist. Hoe reageerde die buttpluggert toen Peter en zijn matties eraan kwamen?
pi_64037084
quote:
Op maandag 15 december 2008 18:45 schreef Isegrim het volgende:
Ik heb gister het laatste stuk gemist. Hoe reageerde die buttpluggert toen Peter en zijn matties eraan kwamen?
Eerst hield ie het bij: "Ik loop hier gewoon, ik heb (nog) niets gedaan, tussen zeggen en doen zit een heel verschil, etc. etc." Maar de Vries lulde hem op zijn kenmerkende manier vast en uiteindelijk was ie vol berouw en zei dat hij "zichzelf soms niet in de hand heeft" en dat het stom is wat ie doet. Peter belde de politie en de viespeuk stapte rustig de politiewagen in en hij zit nog steeds vast.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
  maandag 15 december 2008 @ 18:51:12 #71
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_64037104
quote:
Op maandag 15 december 2008 18:45 schreef Isegrim het volgende:
hij trimde ze allemaal in elkaar en stak vervolgens de camera in de fik
[..]
pi_64037311
quote:
Op maandag 15 december 2008 18:50 schreef marcodej het volgende:

[..]

Eerst hield ie het bij: "Ik loop hier gewoon, ik heb (nog) niets gedaan, tussen zeggen en doen zit een heel verschil, etc. etc." Maar de Vries lulde hem op zijn kenmerkende manier vast en uiteindelijk was ie vol berouw en zei dat hij "zichzelf soms niet in de hand heeft" en dat het stom is wat ie doet. Peter belde de politie en de viespeuk stapte rustig de politiewagen in en hij zit nog steeds vast.
Goeie update, waarvoor dank.
pi_64037331
quote:
Op maandag 15 december 2008 18:51 schreef MikeyMo het volgende:

[..]

hij trimde ze allemaal in elkaar en stak vervolgens de camera in de fik
Dan had Peter R. het niet uitgezonden, want hij zendt alleen afleveringen uit waarin hij zijn eigen goddelijkheid bewijst.
pi_64038957
quote:

[..]

Die moeder heeft er tenminste voor gezorgd dat die pedo nu vast zit. Politie doet niets in dit soort zaken en daarom dien je idd heel ver te gaan om dit soort uitschot achter de tralies te krijgen.
Het is trouwens nooit goed bij de Peter R de Vries criticasters. In deze zaak ging die volgens sommigen weer te ver, terwijl die in de Joran vrouwenhandel zaak, volgens sommigen een Thai moest laten overkomen naar Nederland om mensenhandel te bewijzen
<a href="http://www.cybernations.net/nation_drill_display.asp?Nation_ID=134818" rel="nofollow" target="_blank">http://www.cybernations.n(...)asp?Nation_ID=134818</a>
pi_64044799
ik vraag mij nu af of hij echt strafbaar is geweest of dat hij er heel gemakkelijk vanaf komt omdat ik er niks in dat park is gebeurd.
wel klasse trouwens hoe peter hem aanspreekt ondanks dat hij hem niks kan maken.
daar kan die albero stegeman nog een hoop van leren.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')