oh die gast die al een paar keer is gepowned door Peter R., de vorige keer zei die zo van ja Peter ik wist wel dat jij hier achter zat, ik heb je nog een email gestuurd..quote:Op zondag 14 december 2008 23:01 schreef Ixnay het volgende:
Volgende week wordt het interessanter. Die zaak met gokverslaafde Reinier Smit.
Peter had hem al eens een keer hard in de val laten lopen. Ben benieuwd.
quote:Op maandag 15 december 2008 01:37 schreef Vector_SLD het volgende:
Wat was die moeder van dat jochie een hoer zeg. Het is je eigen kind, die ga je toch je niet als lokaas gebruiken?
Nou nee hoor. Ws. komt 'ie weg met een celstrafje van 3 jaar waarvan twee voorwaardelijk.quote:Op zondag 14 december 2008 23:25 schreef Timmehhh het volgende:
Ik moet zeggen dat ik de uitzending van vanavond ook indrukwekkend vond. Die pedo is mooi in de val gelopen en Peter en de politie heeft gigantisch veel bewijs tegen hem. Die gaat wel een 10 jaar de bak in
Ik heb wel het idee dat sinds het honorarium van Patrick vd Eem bekend is geworden, allerlei lieden ook wel wat bij willen verdienen via PRDV. Met die gast uit "Joran II" als dieptepuntquote:Op maandag 15 december 2008 01:37 schreef Vector_SLD het volgende:
Wat was die moeder van dat jochie een hoer zeg. Het is je eigen kind, die ga je toch je niet als lokaas gebruiken?
Ik probeer te zeggen dat ze daar ook op een andere manier voor had kunnen zorgen. Als je gekeken hebt weet je dat die moeder direct na eenquote:Op maandag 15 december 2008 01:44 schreef djay19 het volgende:
[..]
![]()
wees blij gast, anders zouden in de toekomst misschien jou kinderen in een park gevonden zijn met een plug in hun reet.
Hallo, als je een kontplug- liefhebbende pedofiel van de straat kunt halen, dan doe je dat!quote:Op maandag 15 december 2008 11:38 schreef Vector_SLD het volgende:
[..]
Ik probeer te zeggen dat ze daar ook op een andere manier voor had kunnen zorgen. Als je gekeken hebt weet je dat die moeder direct na eenvriendenuitnodiging op hyves
naast haar zoon ging zitten achter de computer.
Hoe denk je dat het voor dat kind moet zijn, je moeder die je steeds aanspoort om met een vieze vent te gaan praten, die je allemaal smerige voorstellen doet. Uiteindelijk regelt ze zelfs een ontmoeting, weliswaar met Peter, maar dat neemt niet weg dat het niet geheel ongevaarlijk is en als moeder vind ik dat je je kind hiervoor moet beschermen.
Is dat een probleem? Peter R de Vries doet zijn onderzoek niet voor niks, Arend Langenberg spreekt niets gratis in en SBS6 verleent adverteerders geen kostenloze zendtijd.quote:Op maandag 15 december 2008 11:19 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ik heb wel het idee dat sinds het honorarium van Patrick vd Eem bekend is geworden, allerlei lieden ook wel wat bij willen verdienen via PRDV. Met die gast uit "Joran II" als dieptepunt
Huh? Is dat niet van een uitzending een jaar geleden? Ik kan me zoiets herinneren. Heb zelf gister niet gezien.quote:Op maandag 15 december 2008 11:38 schreef Vector_SLD het volgende:
[..]
Ik probeer te zeggen dat ze daar ook op een andere manier voor had kunnen zorgen. Als je gekeken hebt weet je dat die moeder direct na eenvriendenuitnodiging op hyves
Hoe denk je dat het voor dat kind moet zijn, je moeder die je steeds aanspoort om met een vieze vent te gaan praten, die je allemaal smerige voorstellen doet. Uiteindelijk regelt ze zelfs een ontmoeting, weliswaar met Peter, maar dat neemt niet weg dat het niet geheel ongevaarlijk is en als moeder vind ik dat je je kind hiervoor moet beschermen.
ja die gozer: Ik wist het al.. Ja ja, je wist het al.quote:Op maandag 15 december 2008 04:21 schreef F04 het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)pwned_verachte_.html
Eén van de mooiste ontmaskeringsmomenten ooit ja. Maar de mooiste blijven die twee oost-europeanen die opgesloten werden in een kantoortje en toen maar de plant gingen opeten.quote:Op maandag 15 december 2008 13:04 schreef djay19 het volgende:
[..]
ja die gozer: Ik wist het al.. Ja ja, je wist het al.
Ja z'n simkaart. Die plant at ie erbij om die simkaart weg te krijgen. Zonder succes volgens mijquote:Op maandag 15 december 2008 15:30 schreef marcodej het volgende:
Eén van de mooiste ontmaskeringsmomenten ooit ja. Maar de mooiste blijven die twee oost-europeanen die opgesloten werden in een kantoortje en toen maar de plant gingen opeten.
Die was inderdaad geniaal, zou die fragmenten graag wel is terug willen zien.quote:Op maandag 15 december 2008 15:30 schreef marcodej het volgende:
[..]
Eén van de mooiste ontmaskeringsmomenten ooit ja. Maar de mooiste blijven die twee oost-europeanen die opgesloten werden in een kantoortje en toen maar de plant gingen opeten.
Ik vond dat incassoburaeu Rivi ook goed trouwens. Die waren wel heel snel weg en een heel stuk minder stoer toen Peter ineens tevoorschijn kwam.quote:Op maandag 15 december 2008 15:30 schreef marcodej het volgende:
[..]
Was ook goed, dachten met hun postuur wel even iedereen te imponeren. Na de ontmaskering van de Vries bleken het maar bange jufferhondjes te zijn.quote:Op maandag 15 december 2008 18:12 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Ik vond dat incassoburaeu Rivi ook goed trouwens. Die waren wel heel snel weg en een heel stuk minder stoer toen Peter ineens tevoorschijn kwam.
Eerst hield ie het bij: "Ik loop hier gewoon, ik heb (nog) niets gedaan, tussen zeggen en doen zit een heel verschil, etc. etc." Maar de Vries lulde hem op zijn kenmerkende manier vast en uiteindelijk was ie vol berouw en zei dat hij "zichzelf soms niet in de hand heeft" en dat het stom is wat ie doet. Peter belde de politie en de viespeuk stapte rustig de politiewagen in en hij zit nog steeds vast.quote:Op maandag 15 december 2008 18:45 schreef Isegrim het volgende:
Ik heb gister het laatste stuk gemist. Hoe reageerde die buttpluggert toen Peter en zijn matties eraan kwamen?
hij trimde ze allemaal in elkaar en stak vervolgens de camera in de fikquote:Op maandag 15 december 2008 18:45 schreef Isegrim het volgende:
Ik heb gister het laatste stuk gemist. Hoe reageerde die buttpluggert toen Peter en zijn matties eraan kwamen?
Goeie update, waarvoor dank.quote:Op maandag 15 december 2008 18:50 schreef marcodej het volgende:
[..]
Eerst hield ie het bij: "Ik loop hier gewoon, ik heb (nog) niets gedaan, tussen zeggen en doen zit een heel verschil, etc. etc." Maar de Vries lulde hem op zijn kenmerkende manier vast en uiteindelijk was ie vol berouw en zei dat hij "zichzelf soms niet in de hand heeft" en dat het stom is wat ie doet. Peter belde de politie en de viespeuk stapte rustig de politiewagen in en hij zit nog steeds vast.
Dan had Peter R. het niet uitgezonden, want hij zendt alleen afleveringen uit waarin hij zijn eigen goddelijkheid bewijst.quote:Op maandag 15 december 2008 18:51 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
hij trimde ze allemaal in elkaar en stak vervolgens de camera in de fik
Die moeder heeft er tenminste voor gezorgd dat die pedo nu vast zit. Politie doet niets in dit soort zaken en daarom dien je idd heel ver te gaan om dit soort uitschot achter de tralies te krijgen.quote:Op maandag 15 december 2008 11:38 schreef Vector_SLD het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |