abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55501961
Hmm die gonnie is best wel een chicky
A little bit hateful
pi_55501979
agnes is grote fan van hyves iemand die haar hyves kent toevallig?
Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan
pi_55502006
'Joepie!'

Hopelijk mag de beste man snel naar huis.
Zo sloom knullig en monotoon praten heb je echt niet van een halfjaartje buitenland
Het is geel en staat in mijn ondertitel!
3DS friend code: 2191-7623-9035
  Redactie Frontpage / Weblog zondag 23 december 2007 @ 22:20:13 #229
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_55502009
14.gif

Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_55502110
quote:
Op zondag 23 december 2007 22:17 schreef Silenus het volgende:

[..]

Hij pakt dat heel slim aan, zo date ik ook altijd. Een soort semi plagerige 'kutopmerking' maken en dan kijken wat haar reactie is. Vrouwen kunnen dan heel onzeker reageren (fout) of gewoon zoals zij deed zeggen ' Grijs is ook een kleur!'

Laat zien dat je je antwoord klaar hebt, dat komt veel leuker over. En wat dat laatste betreft is hij gewoon eerlijk, zo denkt elke man. Die vrouwen zien dat later wel terug, dat moet hij zich even indenken.

Mijn reacties: Die Canadees is een rare idioot, ik vind het maar een weirdo. Agnes kiest ook wel de 5 mooiste kerels uit, zat een schriel ventje bij maar met een hartje van goud, zie je zo!

En waar ik helemáál versteld van stond, dat Jan dat ene saaie orgelmiepje koos! Ik viel al van afgrijzen en plaatsvervangende schaamte van de bank af toen ze het had over 'ik maak dus dingen...en eh, speel orgel. en lees veel'.....En dan zie je het zweet bij Jan uitbreken met zo'n blik van 'NOG 4,5 MINUUT MET DIT WIJF, IK MAAK ER EEN END AAN! '...en dan kiest ie haar toch!

Verder kun je van sommigen de uiteindelijke stelletjes al voorspellen: Jan en Siepie, Agnes gaat met de lekkerste gozer, Henk met die blonde waar ie verliefd op was.

En die jongste boer vind ik ook maar een lelijke sufferd, waarom vallen die vrouwen in godsnaam op hem? "Vind je 'm aantrekkelijk?" "Ik eh, vind z'n húmor aantrekkelijk". Die boerengrapjes zijn twee dagen leuk, daarna wordt het ook irritant.
Ben benieuwd naar volgende week.
je haalt me de woorden uit de mond

wat iedereen in frans ziet is mij ook een raadsel, die kerel is zo'n domme boer he....
een van zijn vrouwen deed aan aerobics, zegt frans: is dat een beetje rondspringen op zo'n plank
henk is me een beetje tegengevallen, zo'n geweldige knapperd is hij zelf ook niet

oh en jojanneke vind ik wel knap
  zondag 23 december 2007 @ 22:46:28 #231
108558 Messenga
goeiendag wat een geheel!
pi_55502801
Anita trouwens.
  zondag 23 december 2007 @ 23:20:17 #232
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_55503871
quote:
Op zondag 23 december 2007 21:11 schreef paultjuhhh het volgende:
Zitten wel leuke girls bij
Frans had leuke dames uitgekozen de eerste twee dames die hij uit koos,vond ik erg spontaan.
  zondag 23 december 2007 @ 23:43:22 #233
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
  zondag 23 december 2007 @ 23:56:57 #234
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_55504625
Wat weer een heerlijke aflevering!
Alleen die Anita van Jan...wat een heiligerd. Had ik niet verwacht dat die door zou gaan.
Siepy is wel ontzettend leuk...mss het nieuwe BZV-loveduo?

Die jongen uit Canada had van mij direct wel weer terug mogen vliegen, maar de andere knaapjes van Agnes maken het kijken er niet vervelender op

Nu al zin in volgende week!
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
  maandag 24 december 2007 @ 00:00:13 #235
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_55504672
Anita vind ik ook niks, vreemd dat Jan haar uitgekozen had Bart zal zeker wel terug gaan naar Canada zonder Agnes
pi_55504700
Wow, die Gerard weet de gedrochen wel uit te zoeken zeg, wtf !

Henk is maar een nepboer, hij heeft toch ook zo'n biologische groentenkwekerij ofzo? Zoeen zat er vorig jaar ook al bij, de psycho . Klarijn is voorlopig wel de leukste die erbij zit trouwens .

Agnes is maar een saaie doos voorlopig . Die Canadees, met een motoriek van een retard .
pi_55505043
quote:
Op maandag 24 december 2007 00:02 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Henk is maar een nepboer, hij heeft toch ook zo'n biologische groentenkwekerij ofzo? Zoeen zat er vorig jaar ook al bij, de psycho . Klarijn is voorlopig wel de leukste die erbij zit trouwens .

Agnes is maar een saaie doos voorlopig . Die Canadees, met een motoriek van een retard .
Henk is een bollenboer.

En die Canadees had ik ook weggestuurd. Zat nog wel een leuke blonde bij, had ze die beter kunnen kiezen.
pi_55507621
quote:
Op zondag 23 december 2007 21:35 schreef Viking84 het volgende:

En wat maakte Frans een rare opmerking zeg tegen de overgebleven vrouwen: "Vroeg of laat kom ik jullie wel eens tegen in de trein". Ja, en wat dan? Zodat je alsnog één van hen kunt uitkiezen als het met de eerste vijf fout gaat? .
Idd vond het ook een beetje raar
quote:
Marlou was toch Henks droomvrouw? Viel ze in het echt dan toch een pietsie tegen?
Hij zei trouwens tegen twee vrouwen iets in de trant van: "Jij bent mijn droomvrouw" (tegen Marlou: "Jij zat als enige op de 'superleuk' stapel en tegen die andere - ik weet haar naam even niet - "Jij bent mijn droomvrouw"). Ik vind hem sowieso niet altijd even tactisch: "Je hebt niet echt een kleurrijk setje aan", tegen Jan oid: "Die is lelijk, dus dan moet ze wel heel aardig zijn" etc.
Ik vond Henk echt best wel tegenvallen nu met de dames voor z'n neus.
Precies dat ontactische plus de droomvrouw 2 keer zoiets... Raar
Un'altra te,
Dove la trovo io...
pi_55507672
quote:
Op zondag 23 december 2007 22:13 schreef Grimm het volgende:

[..]

Of moeite met de taal, ik heb ook een tijd(6 maanden)alleen engels gepraat en dan komen sommige zinnen er heel anders uit, ook moet je enorm nadenken. komt wat knullig over
Dat is zeker zo, dan zit je soms gewoon met niet-Nederlandse opmerkingen in je hoofd en dan gaat het even fout.
En wat denk je van de zenuwen van zo'n programma. Zoveel mensen en een camera op je snuit. Je weet dat je 5 minuten de kans hebt om je te presenteren, dus sommige zullen daar ook wel een beetje van dichtklappen.

Maar het gaat mij er niet zozeer om, dat hij zegt dat hij nooit van plan is hier heen te verhuizen, maar hoe hij het zegt. Komt een beetje erg freaky over.
Un'altra te,
Dove la trovo io...
pi_55508407
ik moet zeggen dat ik die canadees best leuk vond hoor
maar gelukkig dat men niet dezelfde mensen leuk vind, anders zou het zo'n gevecht worden
hahaha
en hij kan maar beter eerlijk zijn over het feit van verhuizen hoor...:)
ben wel benieuwd hoe dit gaat lopen allemaal
bij alle boeren dan he
what you see, is what you get!
pi_55509003
Wat een leuke aflevering
Maar die canadees was wel erg voorspoedig, ik ga der meenemen naar Canada! Haha, hij heeft der 5 min gezien
pi_55509063
quote:
Op maandag 24 december 2007 07:34 schreef Noisekick het volgende:
Maar het gaat mij er niet zozeer om, dat hij zegt dat hij nooit van plan is hier heen te verhuizen, maar hoe hij het zegt. Komt een beetje erg freaky over.
Ik geef hem nog een kans . Hij was zenuwachtig en als je zenuwachtig bent, komt niet altijd alles er even tactisch uit. En hij moest er nu eenmaal wel over beginnen. Maar om door een minder tactische opmerking meteen heel Boer zoekt vrouw-kijkend Nederland over je heen te krijgen vind ik dan ook weer zo overdreven.
At least to pray is left-is left, oh Jesus in the air
I know not which thy chamber is, I'm knocking everywhere
Emily DIckinson
pi_55512093

Cute!
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_55512889
quote:
Op maandag 24 december 2007 12:58 schreef Dylan Dog het volgende:
[ afbeelding ]

Cute!
Ik vind der haar zo onwijs tof! Jammer dat de mijne niet zo lang is!
Anders ging ik met een foto van der naar de kapper
  maandag 24 december 2007 @ 13:35:15 #245
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_55512935
Ik zou echt niet met dat Canadese monster van Frankenstein op een afgelegen boerderij willen wonen! Blijkt vast dat er voor jou al zeven vrouwen als varkensvoer zijn geëindigd.
"Joepie!"

Verder was Henk wel lekker slick, met zijn twee droomvrouwen
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_55513378
quote:
Op maandag 24 december 2007 13:35 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik zou echt niet met dat Canadese monster van Frankenstein op een afgelegen boerderij willen wonen! Blijkt vast dat er voor jou al zeven vrouwen als varkensvoer zijn geëindigd.
"Joepie!"
  maandag 24 december 2007 @ 14:03:16 #247
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_55513573
quote:
Op maandag 24 december 2007 12:58 schreef Dylan Dog het volgende:
[ afbeelding ]

Cute!
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
  maandag 24 december 2007 @ 14:08:47 #248
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_55513678
quote:
Op maandag 24 december 2007 14:03 schreef Mark het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Frans is best grappig heur, maar in een relatie zou ik um heul snel zat zijn denk ik
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
pi_55514737
Herhaling nu op Ned.2...
pi_55515595
quote:
Op maandag 24 december 2007 14:03 schreef Mark het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
nouja zeg, je kent haar geneens goed
of wel?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: