Dat doet HS gewoon goed; veel aandacht geven aan jeugdige talentvoller sporters die niet veel in de picture staan, en wanneer ze doorbreken gewoon nog terug willen komen.quote:Op maandag 28 januari 2008 13:40 schreef okee6 het volgende:
[..]
Je bedoelt "leuk dat hij weer langskomt". Het is de kunst om sporters voordien al wat te lijmen.
Patrick Kluivertquote:Op maandag 28 januari 2008 20:29 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Denk dat er geen enkele sporter met tegenzin naar HS gaat.
Boom deed duidelijk een Kramertje, tot de laatste bocht rustig en dan gas erop.quote:
Ja Boom hield zich wel in, maar dan nogquote:Op maandag 28 januari 2008 21:23 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Boom deed duidelijk een Kramertje, tot de laatste bocht rustig en dan gas erop.
Wat een vent die Manus, 79 en nog 5 keer in de week een flinke afstand fietsen!
Zag je waar dat filmpie van Wilkes was opgenomen?quote:Op maandag 28 januari 2008 21:24 schreef BliksemSchigt het volgende:
Mooie uitzending.
Pedaalridders op hun stalen ros![]()
![]()
!
Tuurlijkquote:Op dinsdag 29 januari 2008 19:20 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Zag je waar dat filmpie van Wilkes was opgenomen?
quote:Maandag in Holland Sport: SNOWBOARDSTER NICOLIEN SAUERBREIJ, VOETBALLER JORDI HOOGSTRATE EN HET ZEILDUO BERKHOUT EN DE KONING
'Rivieren, meren en zeeën hebben verschillende namen, maar er stroomt hetzelfde water doorheen'quote:Op dinsdag 5 februari 2008 01:04 schreef tong80 het volgende:
Ben nu wel benieuwd naar de uitzending. Vooral over het item met Ali
wat is daar zo moeilijk aanquote:Op vrijdag 8 februari 2008 02:03 schreef tong80 het volgende:
Ik kan het niet terugvinden op uitzendingengemist. Iemand die een linkje heeft ?
Gunda Nieman was daar nog veel erger in, lachen voor de camera dat alles zo prachtig was ook al had ze verloren en vreselijk janken als de camera"s weg waren.Nee dan zie ik ook liever een boze kramer of Hedrick of Wüst, die intens balen van verlies en dit niet onder stoelen of banken steken.quote:Op maandag 11 februari 2008 20:47 schreef rubbereend het volgende:
heerlijk Ireen gaat voor goud en baalt gewoon als ze 2e wordt. Liever dat dan Friesinger die lachend na afloop staat te verkondigen dat ze het wel jammer vindt
Ja, briljant.quote:
quote:Op maandag 11 februari 2008 21:54 schreef dndiek het volgende:
Morgen ff terugkijken
quote:Op maandag 11 februari 2008 20:47 schreef rubbereend het volgende:
heerlijk Ireen gaat voor goud en baalt gewoon als ze 2e wordt. Liever dat dan Friesinger die lachend na afloop staat te verkondigen dat ze het wel jammer vindt
Zelfkennis is een goede eigenschapquote:Op woensdag 13 februari 2008 09:33 schreef tong80 het volgende:
Kan iemand hem wel vinden voor me ? Ja ik weet het ik ben dom.
quote:
Voetbalquote:Op zondag 17 februari 2008 23:13 schreef Bruce117 het volgende:
Morgen iig Marco van Basten bij Holland Sport
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |