You Tube in China wordt gecencureerdquote:Op maandag 14 januari 2008 21:44 schreef SpaRood het volgende:
Ook opvallend. Bekijk dit filmpje op YouTube: http://youtube.com/watch?v=rzRKJNwNy9Y
Het zijn juist Chinezen die opkomen voor China in de commentaren, en niet-Chinezen die alleen bezig zijn met China-bashing uit jaloezie en onwetendheid. Het gaat erom wat Chinezen van China vinden. En geloof mij: Chinezen zijn trotster op hun land dan ooit.
quote:MAANDAG: RUIM AANDACHT VOOR HET WK SPRINT MET ANNETTE GERRITSEN EN JAN BOS, VOLLEYBALSTERS MANON FLIER EN INGRID VISSER EN TENNISSER ROBIN HAASE
Ik hoorde die jongens vanmiddag al hun verhaal op de radio vertellen.quote:
Ne schakelde pas om 8 uur inquote:Op maandag 21 januari 2008 20:41 schreef SteveBallmer het volgende:
Tong, heb je DWDD nog gezien over Rudi Lubbers?
Ik las het in de krant. Zag het gezicht van die man helemaal voor mequote:Op maandag 21 januari 2008 20:42 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik hoorde die jongens vanmiddag al hun verhaal op de radio vertellen.
Geniaal idd, mocht Oranje de finale dit jaar halen moeten ze kaarten krijgen van de KNVB.quote:
Ik was er ook bij. Stond achter het doel waar Marco scoordequote:Op maandag 21 januari 2008 20:49 schreef SteveBallmer het volgende:
Ik denk dat ik me had verhangen als ik de kaartjes West Duitsland - Nederland in Hamburg kwijt was geraakt..
Triest dusquote:Op maandag 21 januari 2008 20:46 schreef SteveBallmer het volgende:
[..]
Nah, hulp voor onbehuisden in Den Helder.
Bijna hetzelfde.
Prachtig sprookjesachtig verhaal.quote:Op maandag 21 januari 2008 20:59 schreef One_conundrum het volgende:
Wat een verhaal van die voetballer..
Er is op zich best veel uitgekomen, maar op het verkeerde moment.quote:Op maandag 21 januari 2008 21:27 schreef okee6 het volgende:
Jammer van die volleybaldames, kwam weinig uit na 3 jaar
is dat niet een rol/spel ? ....ze krijgen op deze manier meer uit de sporter dan de 13 in een dozijn "En wat gaat er door je heen"-interview .quote:Op maandag 21 januari 2008 21:33 schreef Hertog_Martin het volgende:
Ik vond wel een beetje disrespectvol tegenover Flier. Echt zo van 'jij hebt een knap koppie dus ga jij maar even de slet uithangen voor ons bij die ouwe geile vent'. Maar die van Nieuwkerk heeft sowieso weinig tact, ook hoe ie begon te blaten tegen Annette over hoe ze een afstand verkloot had. Arrogant ventje
Zo kun je het ook bekijkenquote:Op maandag 21 januari 2008 21:33 schreef Hertog_Martin het volgende:
Ik vond wel een beetje disrespectvol tegenover Flier. Echt zo van 'jij hebt een knap koppie dus ga jij maar even de slet uithangen voor ons bij die ouwe geile vent'. Maar die van Nieuwkerk heeft sowieso weinig tact, ook hoe ie begon te blaten tegen Annette over hoe ze een afstand verkloot had. Arrogant ventje
Het ging er haast alleen maar over, ze leken het stiekem nog echt te menen ook, dat was het ergequote:Op maandag 21 januari 2008 21:41 schreef Bjoro het volgende:
[..]
is dat niet een rol/spel ? ....ze krijgen op deze manier meer uit de sporter dan de 13 in een dozijn "En wat gaat er door je heen"-interview .
quote:Op maandag 21 januari 2008 21:51 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Het ging er haast alleen maar over, ze leken het stiekem nog echt te menen ook, dat was het ergeZe gingen er ook erg lang over door.
Ik zeg niet dat het niet kan als grapje, maar het sloeg imo een beetje om naar een situatie waarin ze echt een beetje als slet werd neergezet.
Ja en?quote:Op maandag 21 januari 2008 21:33 schreef Hertog_Martin het volgende:
Echt zo van 'jij hebt een knap koppie dus ga jij maar even de slet uithangen voor ons bij die ouwe geile vent'.
Ze wordt ook op haar hoofd uitgenodigd, daar kan je moeilijk omheen. Als je na drie jaar met lege handen staat en zo weinig uitleg hebt, dan is dat niet bijster advertabel. Sympathie van het gelaat, dat verkoopt.quote:Op maandag 21 januari 2008 22:03 schreef rubbereend het volgende:
ze gingen wel iets te lang door tegen Flier ze voelde zich echt ongemakkelijk!
maar ze blijft wel
Advertabel is dat hetzelfde als fuckable ?quote:Op maandag 21 januari 2008 22:10 schreef okee6 het volgende:
[..]
Ze wordt ook op haar hoofd uitgenodigd, daar kan je moeilijk omheen. Als je na drie jaar met lege handen staat en zo weinig uitleg hebt, dan is dat niet bijster advertabel. Sympathie van het gelaat, dat verkoopt.
Dat maakt voor Acosta geen verschil.quote:Op maandag 21 januari 2008 22:12 schreef tong80 het volgende:
Advertabel is dat hetzelfde als fuckable ?
Ongeveer wel geloof ik. Af en toe wisselen de onderdelen, maar in de basis is het wel hetzelfde. In het begin was het op zondagmiddag, was ook wel lekker. Na alle live sport even een programma waarin de sport op een iets andere manier werd benaderd. Maar op maandag zijn er meer sporters in staat op naar de studio te komen denk ik.quote:Op zondag 20 januari 2008 03:47 schreef roburt het volgende:
doen Matthijs en Wilfried dit programma als sinds 2003 op de zelfde manier als nu?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Matthijs_van_Nieuwkerk
Holland Sport, een sportprogramma dat hij presenteert met Wilfried de Jong, sinds 2003
Je bedoelt "leuk dat hij weer langskomt". Het is de kunst om sporters voordien al wat te lijmen.quote:Op maandag 28 januari 2008 11:53 schreef Leatherface het volgende:
Boom, mooi.
Leuk dat ze er weer in zijn geslaagd om direct een sportman die iets bijzonders heeft gepresteerd weten te strikken.
Dat doet HS gewoon goed; veel aandacht geven aan jeugdige talentvoller sporters die niet veel in de picture staan, en wanneer ze doorbreken gewoon nog terug willen komen.quote:Op maandag 28 januari 2008 13:40 schreef okee6 het volgende:
[..]
Je bedoelt "leuk dat hij weer langskomt". Het is de kunst om sporters voordien al wat te lijmen.
Patrick Kluivertquote:Op maandag 28 januari 2008 20:29 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Denk dat er geen enkele sporter met tegenzin naar HS gaat.
Boom deed duidelijk een Kramertje, tot de laatste bocht rustig en dan gas erop.quote:
Ja Boom hield zich wel in, maar dan nogquote:Op maandag 28 januari 2008 21:23 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Boom deed duidelijk een Kramertje, tot de laatste bocht rustig en dan gas erop.
Wat een vent die Manus, 79 en nog 5 keer in de week een flinke afstand fietsen!
Zag je waar dat filmpie van Wilkes was opgenomen?quote:Op maandag 28 januari 2008 21:24 schreef BliksemSchigt het volgende:
Mooie uitzending.
Pedaalridders op hun stalen ros![]()
![]()
!
Tuurlijkquote:Op dinsdag 29 januari 2008 19:20 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Zag je waar dat filmpie van Wilkes was opgenomen?
quote:Maandag in Holland Sport: SNOWBOARDSTER NICOLIEN SAUERBREIJ, VOETBALLER JORDI HOOGSTRATE EN HET ZEILDUO BERKHOUT EN DE KONING
'Rivieren, meren en zeeën hebben verschillende namen, maar er stroomt hetzelfde water doorheen'quote:Op dinsdag 5 februari 2008 01:04 schreef tong80 het volgende:
Ben nu wel benieuwd naar de uitzending. Vooral over het item met Ali
wat is daar zo moeilijk aanquote:Op vrijdag 8 februari 2008 02:03 schreef tong80 het volgende:
Ik kan het niet terugvinden op uitzendingengemist. Iemand die een linkje heeft ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |