Gunda Nieman was daar nog veel erger in, lachen voor de camera dat alles zo prachtig was ook al had ze verloren en vreselijk janken als de camera"s weg waren.Nee dan zie ik ook liever een boze kramer of Hedrick of Wüst, die intens balen van verlies en dit niet onder stoelen of banken steken.quote:Op maandag 11 februari 2008 20:47 schreef rubbereend het volgende:
heerlijk Ireen gaat voor goud en baalt gewoon als ze 2e wordt. Liever dat dan Friesinger die lachend na afloop staat te verkondigen dat ze het wel jammer vindt
Ja, briljant.quote:
quote:Op maandag 11 februari 2008 21:54 schreef dndiek het volgende:
Morgen ff terugkijken
quote:Op maandag 11 februari 2008 20:47 schreef rubbereend het volgende:
heerlijk Ireen gaat voor goud en baalt gewoon als ze 2e wordt. Liever dat dan Friesinger die lachend na afloop staat te verkondigen dat ze het wel jammer vindt
Zelfkennis is een goede eigenschapquote:Op woensdag 13 februari 2008 09:33 schreef tong80 het volgende:
Kan iemand hem wel vinden voor me ? Ja ik weet het ik ben dom.
quote:
Voetbalquote:Op zondag 17 februari 2008 23:13 schreef Bruce117 het volgende:
Morgen iig Marco van Basten bij Holland Sport
*klaarzit*quote:Op maandag 18 februari 2008 20:20 schreef Ambrosius het volgende:
Na de reclame.
Absoluut niets tegen Rob de Wit, maar die uitspraak gaat me net iets te ver.quote:Op maandag 18 februari 2008 20:30 schreef Messenga het volgende:
Rob de wit, potentieel de beste voetballer die Nederland ooit had kunnen hebben.
Daarom ook potentieel.quote:Op maandag 18 februari 2008 20:32 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Absoluut niets tegen Rob de Wit, maar die uitspraak gaat me net iets te ver.
Goed zeker, maar de beste die we ooit hadden kunnen hebben.
En een patatje en een flesje voor je bestelden.quote:Op maandag 18 februari 2008 20:45 schreef VoreG het volgende:
Tafeltennis speelde je altijd in de kantine na de trainingen terwijl je pa en de andere ouders aan de bar zaten.
Een flesje AAquote:Op maandag 18 februari 2008 20:48 schreef SteveBallmer het volgende:
[..]
En een patatje en een flesje voor je bestelden.
quote:Op maandag 18 februari 2008 20:48 schreef bolivian het volgende:
Wat is die Van Basten toch een relaxte saaie kerel.
zal toch wel gewoon een uitkering krijgen ?quote:Op maandag 18 februari 2008 21:17 schreef Klopkoek het volgende:
Hoe komt die man eigenlijk aan de kost?
'gewoon' een uitkering.quote:Op maandag 18 februari 2008 21:18 schreef Bjoro het volgende:
[..]
zal toch wel gewoon een uitkering krijgen ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |