hihi ik nam gewoon maar aan dat het koffie was maar thee kan natuurlijk ook gewoonquote:Op maandag 17 december 2007 08:59 schreef Sgele het volgende:
[..]
Goedemorgen Draculletje, neen zit aan de Thee
Ook een leuk dingquote:Op maandag 17 december 2007 09:04 schreef Sgele het volgende:
[..]
Graag gedaan, heb zelf jaren HTC toestellen gehad, dus was niet moeilijk
Ben nu blij met m'n N95
hoest met autorijden enzo?quote:Op maandag 17 december 2007 09:07 schreef Renesite het volgende:
Mijn wekelijkse maandagochtend computerlokaal leven... WAAROM op de minst productieve maandagochtend...
*jammert en jankt!
Tjah je hoort ook bij de groep hequote:Op maandag 17 december 2007 09:06 schreef Sgele het volgende:
Tja die avatar, had ik vrijdag al gewisseld
Ik zie nu pas dat ik er ook tussensta
Dank je!quote:Op maandag 17 december 2007 09:09 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hihi ik nam gewoon maar aan dat het koffie was maar thee kan natuurlijk ook gewoon
hoop wel dat je een beetje opknapt!
Wat voor apps zoek je precies? Heb een zwik van die meuk nog thuis ergens op een harddisk staan denk ikquote:Op maandag 17 december 2007 09:09 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ook een leuk ding
Zoek alleen nog wat leuke apps voor de HTC Touch
quote:Op maandag 17 december 2007 09:09 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Tjah je hoort ook bij de groep he
quote:
Taxi naar het werk?quote:Op maandag 17 december 2007 09:12 schreef draculettetje het volgende:
ik zit te wachten op de taxi dus als ik er ineens niet meer ben heeft de taxi me opgehaald
Apps om de lay-out aan te passen. Heb ergens wel is een vista skin e.d. gezien.quote:Op maandag 17 december 2007 09:10 schreef Sgele het volgende:
[..]
Wat voor apps zoek je precies? Heb een zwik van die meuk nog thuis ergens op een harddisk staan denk ik
heb ik wel gehad, maar sinds mn auto is aangepast hoeft dat niet meerquote:
En jij ook natuurlijkquote:
Sterktequote:Op maandag 17 december 2007 09:13 schreef draculettetje het volgende:
[..]
heb ik wel gehad, maar sinds mn auto is aangepast hoeft dat niet meer
nee taxi naar mn hydrotherapie kan daarna niet zelf terug rijden
Hij starte vanochtend weer liefquote:
Klinkt heftig... Succes bij de Hydrotherapie!quote:Op maandag 17 december 2007 09:13 schreef draculettetje het volgende:
[..]
heb ik wel gehad, maar sinds mn auto is aangepast hoeft dat niet meer
nee taxi naar mn hydrotherapie kan daarna niet zelf terug rijden
ik ik ik ikquote:Op maandag 17 december 2007 09:15 schreef Crazy-M het volgende:
Trouwens naar een rit van 40 km lag er nog steeds ijs op de moterkap en op mijn dak
Die Layout dinges heb ik nog wel ergens, en coreplayer ook (meuk om allerlei video's mee te kunnen kijken)quote:Op maandag 17 december 2007 09:13 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Apps om de lay-out aan te passen. Heb ergens wel is een vista skin e.d. gezien.
Games?
Mogelijkheid om divx te kijken enzo...
Nieuwe onscreen toetsenborden, zag daarnet op tweakers een fullscreen toetsenbord
quote:Op maandag 17 december 2007 09:15 schreef Crazy-M het volgende:
Leuk begin van de werkweek:
mailserver die eruit ligt
nog wel op afstand te benaderen maar mail werkt niet meer...
ding ligt nu in de reboot
Same herequote:Op maandag 17 december 2007 09:18 schreef DeToXiC het volgende:
Ik hoefde ook niet te krabben... Alleen mijn achterraam was bevroren maar daar heb ik dan weer achteruitverwarming voor!
Gaarne, heb je ook iets in de richting van Pac-Man en Sudokuquote:Op maandag 17 december 2007 09:18 schreef Sgele het volgende:
[..]
Die Layout dinges heb ik nog wel ergens, en coreplayer ook (meuk om allerlei video's mee te kunnen kijken)
Onscreen toetsenborden heb ik niet, aangezien die altijd in de telefoons zaten
Ik zal eens kijken thuis wat ik kan vinden wat interessant kan zijn voor je
Geen idee, zal daar ook voor kijken danquote:Op maandag 17 december 2007 09:21 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Gaarne, heb je ook iets in de richting van Pac-Man en Sudoku
reboot doet wonderenquote:Op maandag 17 december 2007 09:15 schreef Crazy-M het volgende:
Leuk begin van de werkweek:
mailserver die eruit ligt
nog wel op afstand te benaderen maar mail werkt niet meer...
ding ligt nu in de reboot
!!!!!!!!quote:Op maandag 17 december 2007 09:25 schreef draculettetje het volgende:
ja blijft hele week wel echt koud
Woeiquote:Op maandag 17 december 2007 09:22 schreef Sgele het volgende:
[..]
Geen idee, zal daar ook voor kijken dan
Ik hoefde vanmorgen ook niet te krabben!De Bus en Trein waren prima in orde
Er zal binnenkort wel een kale WM6 voor dat ding verschijnen ergensquote:Op maandag 17 december 2007 09:28 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Woei
Zie wel dat er van origine een 5/6 tab in zat en ik heb maar 3 tabjes![]()
Dat iPhone pakket is ook wel leuk trouwens
Het is voor iedereen maandag....maar bij jou is het wel heel erg is het niet?quote:
Maar..maar...dan hoor je hier niet meer...als je je collega vermoordt...heb je technisch gezien...iets gedaan op je werkquote:Op maandag 17 december 2007 09:31 schreef Dr.Droxz het volgende:
Ik vermoord mijn collega vandaag nog! $%@#$%@#%^)!$)*I!)#$%
maar heb dan wel iets positiefs gedaanquote:Op maandag 17 december 2007 09:32 schreef Sgele het volgende:
[..]
Maar..maar...dan hoor je hier niet meer...als je je collega vermoordt...heb je technisch gezien...iets gedaan op je werk
Mja, da's dan ook weer zoquote:Op maandag 17 december 2007 09:33 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
maar heb dan wel iets positiefs gedaan![]()
Tis er Droxz?quote:Op maandag 17 december 2007 09:28 schreef Dr.Droxz het volgende:
Wat een kut ochtend GVD!
Heeft hij dat pakketje dan? Trouwens kan je dat uitzetten? Dat ik moet ontgrendelen enzo?quote:Op maandag 17 december 2007 09:31 schreef Sgele het volgende:
[..]
Er zal binnenkort wel een kale WM6 voor dat ding verschijnen ergensDan heb je alle tabs die je wilt
Iphone pakketje is best stoer ja! Zit ff met de Touch van een collega te pielen nu
De week is weer begonnen...quote:Op maandag 17 december 2007 09:37 schreef Crazy-M het volgende:
Technical details of permanent failure:
PERM_FAILURE: SMTP Error (state 13): 552 5.2.2 quota exceeded
zelfs met een lege inbox
gaat lekker weer op de maandag
Ik krijg hier net op mijn flikker dat ik te laat was (was niet zo, mijn collega was te laat ...)quote:
Dat pakketje is ook los te krijgen denk, dat zal afwachten wordenquote:Op maandag 17 december 2007 09:36 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Heeft hij dat pakketje dan? Trouwens kan je dat uitzetten? Dat ik moet ontgrendelen enzo?
Doe datquote:Op maandag 17 december 2007 09:41 schreef Sgele het volgende:
[..]
Dat pakketje is ook los te krijgen denk, dat zal afwachten worden
Ik ga even kijken of ik 'm kan uitzetten
Was dat niet dezelfde collega die jij eerder al dood wilde hebben?quote:Op maandag 17 december 2007 09:39 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik krijg hier net op mijn flikker dat ik te laat was (was niet zo, mijn collega was te laat ...)
Krijg te horen dat mijn collega vrijdag eerder naar huis is gegaan
terwijl er ALTIJD iemand aanwezig moet zijn tot 17:30 ....
Nu een klant aan de lijn (al een uur) door een fout van die zelfde collega!
Hele weekend ziek geweest... Moe.. Niets werkt... Niets wil... Alles gaat stuk... Alle klasgenoten huilen ook... 1 week voor de vakantie... work load... alles moet ingeleverd worden.... stageplekken onvindbaar...quote:Op maandag 17 december 2007 09:32 schreef Sgele het volgende:
[..]
Het is voor iedereen maandag....maar bij jou is het wel heel erg is het niet?
zeg dat wel :squote:
Schiet dan wel even op, is dat gezeik tenminste ook overquote:Op maandag 17 december 2007 09:45 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hele weekend ziek geweest... Moe.. Niets werkt... Niets wil... Alles gaat stuk... Alle klasgenoten huilen ook... 1 week voor de vakantie... work load... alles moet ingeleverd worden.... stageplekken onvindbaar...
Geef! ME! DAT! TOUWWW!
* Sgele geeft Renesite een bak koffiequote:Op maandag 17 december 2007 09:45 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hele weekend ziek geweest... Moe.. Niets werkt... Niets wil... Alles gaat stuk... Alle klasgenoten huilen ook... 1 week voor de vakantie... work load... alles moet ingeleverd worden.... stageplekken onvindbaar...
Geef! ME! DAT! TOUWWW!
http://forum.ppcgeeks.com/showthread.php?t=5623quote:Op maandag 17 december 2007 09:46 schreef Sgele het volgende:
Bello: Het is gewoon een skin volgens mij. Die kan je zelf aanpassen, door te veranderen naar een andere skin.
jep... En ik krijg nu voor de 100e keer op mijn flikker omdat hij iets verkeerds doet GVDquote:Op maandag 17 december 2007 09:42 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Was dat niet dezelfde collega die jij eerder al dood wilde hebben?
In die Apple Skin zitten heel veel aanpassingen inderdaad, waardoor uiteindelijk ook wat functionaliteiten compleet ergens anders te vinden zijn.quote:Op maandag 17 december 2007 09:47 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
http://forum.ppcgeeks.com/showthread.php?t=5623
Volgens mij veranderen er toch ook een paar dingen? Of niet?
Je bent toch geen mietje?quote:Op maandag 17 december 2007 09:45 schreef Renesite het volgende:
[..]
Geef! ME! DAT! TOUWWW!
Jezus...die gast moet echt vermoord wordenquote:Op maandag 17 december 2007 09:50 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
jep... En ik krijg nu voor de 100e keer op mijn flikker omdat hij iets verkeerds doet GVD
Waarom krijg jij dan op je lazer?quote:Op maandag 17 december 2007 09:50 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
jep... En ik krijg nu voor de 100e keer op mijn flikker omdat hij iets verkeerds doet GVD
Of om wat vriendelijker te zijn, laat ik hem lekker optyfen naar een andere baanquote:Op maandag 17 december 2007 09:54 schreef Sgele het volgende:
[..]
Jezus...die gast moet echt vermoord worden
Hmm echt zuur, als jij maar rustig blijft hequote:Op maandag 17 december 2007 09:50 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Zat ik ook alquote:Op maandag 17 december 2007 09:50 schreef Sgele het volgende:
ik zou hier eens gaan kijken Bello: http://forum.xda-developers.com
Prima, als jij de klappen maar niet hoeft te vangen voor zo'n prutser!! Wat een aanfluiting!quote:Op maandag 17 december 2007 09:56 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Of om wat vriendelijker te zijn, laat ik hem lekker optyfen naar een andere baan
ja dat dacht ik dus ook, en daar ben ik nog een beetje huiverig voor...quote:Op maandag 17 december 2007 09:52 schreef Sgele het volgende:
[..]
In die Apple Skin zitten heel veel aanpassingen inderdaad, waardoor uiteindelijk ook wat functionaliteiten compleet ergens anders te vinden zijn.
Gezelligquote:Op maandag 17 december 2007 09:57 schreef Crazy-M het volgende:
* Crazy-M pakt spullen maar weer in en rijdt naar utrecht
jij ook in utrecht?quote:
Jepzquote:Op maandag 17 december 2007 10:02 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jij ook in utrecht?
eerst mn thee rustig op drinken
Daarna ga ik wel eens rustig naar utrecht
als je blauwige mail voorbij ziet rijden ben ik hetquote:
Kom je in de buurt van Papendorp?quote:Op maandag 17 december 2007 10:06 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
als je blauwige mail voorbij ziet rijden ben ik het
ik bedoel dus auto
quote:Op maandag 17 december 2007 10:12 schreef DeToXiC het volgende:
Kom op konijntje doe eens wiebelen
Wat een nummer
ff zoekenquote:Op maandag 17 december 2007 10:16 schreef DeToXiC het volgende:
Konijntje van Aka the junkies ( o.a. Willy Wartaal)
Heftig!quote:Op maandag 17 december 2007 10:24 schreef B.. het volgende:
Wat een drukte man, het lijkt wel alsof ik werk!
quote:
He je spreekt ook spaansquote:Op maandag 17 december 2007 10:38 schreef DeToXiC het volgende:
[..]![]()
En toch zing ik het al de hele dag!
Ik ga er mijn ringtone van maken
Ik kan ook friesquote:Op maandag 17 december 2007 10:45 schreef Sgele het volgende:
[..]
He je spreekt ook spaans
En ja... als Ringtone zou het wel erg cool zijn
quote:
Jij bent er vroeg bij vandaag!quote:
Ja, zeg dat welquote:
Nog een half uurtjequote:Op maandag 17 december 2007 11:13 schreef DeToXiC het volgende:
Broodjes besteld!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |