hihi ik nam gewoon maar aan dat het koffie was maar thee kan natuurlijk ook gewoonquote:Op maandag 17 december 2007 08:59 schreef Sgele het volgende:
[..]
Goedemorgen Draculletje, neen zit aan de Thee
Ook een leuk dingquote:Op maandag 17 december 2007 09:04 schreef Sgele het volgende:
[..]
Graag gedaan, heb zelf jaren HTC toestellen gehad, dus was niet moeilijk
Ben nu blij met m'n N95
hoest met autorijden enzo?quote:Op maandag 17 december 2007 09:07 schreef Renesite het volgende:
Mijn wekelijkse maandagochtend computerlokaal leven... WAAROM op de minst productieve maandagochtend...
*jammert en jankt!
Tjah je hoort ook bij de groep hequote:Op maandag 17 december 2007 09:06 schreef Sgele het volgende:
Tja die avatar, had ik vrijdag al gewisseld
Ik zie nu pas dat ik er ook tussensta
Dank je!quote:Op maandag 17 december 2007 09:09 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hihi ik nam gewoon maar aan dat het koffie was maar thee kan natuurlijk ook gewoon
hoop wel dat je een beetje opknapt!
Wat voor apps zoek je precies? Heb een zwik van die meuk nog thuis ergens op een harddisk staan denk ikquote:Op maandag 17 december 2007 09:09 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ook een leuk ding
Zoek alleen nog wat leuke apps voor de HTC Touch
quote:Op maandag 17 december 2007 09:09 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Tjah je hoort ook bij de groep he
quote:
Taxi naar het werk?quote:Op maandag 17 december 2007 09:12 schreef draculettetje het volgende:
ik zit te wachten op de taxi dus als ik er ineens niet meer ben heeft de taxi me opgehaald
Apps om de lay-out aan te passen. Heb ergens wel is een vista skin e.d. gezien.quote:Op maandag 17 december 2007 09:10 schreef Sgele het volgende:
[..]
Wat voor apps zoek je precies? Heb een zwik van die meuk nog thuis ergens op een harddisk staan denk ik
heb ik wel gehad, maar sinds mn auto is aangepast hoeft dat niet meerquote:
En jij ook natuurlijkquote:
Sterktequote:Op maandag 17 december 2007 09:13 schreef draculettetje het volgende:
[..]
heb ik wel gehad, maar sinds mn auto is aangepast hoeft dat niet meer
nee taxi naar mn hydrotherapie kan daarna niet zelf terug rijden
Hij starte vanochtend weer liefquote:
Klinkt heftig... Succes bij de Hydrotherapie!quote:Op maandag 17 december 2007 09:13 schreef draculettetje het volgende:
[..]
heb ik wel gehad, maar sinds mn auto is aangepast hoeft dat niet meer
nee taxi naar mn hydrotherapie kan daarna niet zelf terug rijden
ik ik ik ikquote:Op maandag 17 december 2007 09:15 schreef Crazy-M het volgende:
Trouwens naar een rit van 40 km lag er nog steeds ijs op de moterkap en op mijn dak
Die Layout dinges heb ik nog wel ergens, en coreplayer ook (meuk om allerlei video's mee te kunnen kijken)quote:Op maandag 17 december 2007 09:13 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Apps om de lay-out aan te passen. Heb ergens wel is een vista skin e.d. gezien.
Games?
Mogelijkheid om divx te kijken enzo...
Nieuwe onscreen toetsenborden, zag daarnet op tweakers een fullscreen toetsenbord
quote:Op maandag 17 december 2007 09:15 schreef Crazy-M het volgende:
Leuk begin van de werkweek:
mailserver die eruit ligt
nog wel op afstand te benaderen maar mail werkt niet meer...
ding ligt nu in de reboot
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |