Was dat niet dezelfde collega die jij eerder al dood wilde hebben?quote:Op maandag 17 december 2007 09:39 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik krijg hier net op mijn flikker dat ik te laat was (was niet zo, mijn collega was te laat ...)
Krijg te horen dat mijn collega vrijdag eerder naar huis is gegaan
terwijl er ALTIJD iemand aanwezig moet zijn tot 17:30 ....
Nu een klant aan de lijn (al een uur) door een fout van die zelfde collega!
Hele weekend ziek geweest... Moe.. Niets werkt... Niets wil... Alles gaat stuk... Alle klasgenoten huilen ook... 1 week voor de vakantie... work load... alles moet ingeleverd worden.... stageplekken onvindbaar...quote:Op maandag 17 december 2007 09:32 schreef Sgele het volgende:
[..]
Het is voor iedereen maandag....maar bij jou is het wel heel erg is het niet?
zeg dat wel :squote:
Schiet dan wel even op, is dat gezeik tenminste ook overquote:Op maandag 17 december 2007 09:45 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hele weekend ziek geweest... Moe.. Niets werkt... Niets wil... Alles gaat stuk... Alle klasgenoten huilen ook... 1 week voor de vakantie... work load... alles moet ingeleverd worden.... stageplekken onvindbaar...
Geef! ME! DAT! TOUWWW!
* Sgele geeft Renesite een bak koffiequote:Op maandag 17 december 2007 09:45 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hele weekend ziek geweest... Moe.. Niets werkt... Niets wil... Alles gaat stuk... Alle klasgenoten huilen ook... 1 week voor de vakantie... work load... alles moet ingeleverd worden.... stageplekken onvindbaar...
Geef! ME! DAT! TOUWWW!
http://forum.ppcgeeks.com/showthread.php?t=5623quote:Op maandag 17 december 2007 09:46 schreef Sgele het volgende:
Bello: Het is gewoon een skin volgens mij. Die kan je zelf aanpassen, door te veranderen naar een andere skin.
jep... En ik krijg nu voor de 100e keer op mijn flikker omdat hij iets verkeerds doet GVDquote:Op maandag 17 december 2007 09:42 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Was dat niet dezelfde collega die jij eerder al dood wilde hebben?
In die Apple Skin zitten heel veel aanpassingen inderdaad, waardoor uiteindelijk ook wat functionaliteiten compleet ergens anders te vinden zijn.quote:Op maandag 17 december 2007 09:47 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
http://forum.ppcgeeks.com/showthread.php?t=5623
Volgens mij veranderen er toch ook een paar dingen? Of niet?
Je bent toch geen mietje?quote:Op maandag 17 december 2007 09:45 schreef Renesite het volgende:
[..]
Geef! ME! DAT! TOUWWW!
Jezus...die gast moet echt vermoord wordenquote:Op maandag 17 december 2007 09:50 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
jep... En ik krijg nu voor de 100e keer op mijn flikker omdat hij iets verkeerds doet GVD
Waarom krijg jij dan op je lazer?quote:Op maandag 17 december 2007 09:50 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
jep... En ik krijg nu voor de 100e keer op mijn flikker omdat hij iets verkeerds doet GVD
Of om wat vriendelijker te zijn, laat ik hem lekker optyfen naar een andere baanquote:Op maandag 17 december 2007 09:54 schreef Sgele het volgende:
[..]
Jezus...die gast moet echt vermoord worden
Hmm echt zuur, als jij maar rustig blijft hequote:Op maandag 17 december 2007 09:50 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Zat ik ook alquote:Op maandag 17 december 2007 09:50 schreef Sgele het volgende:
ik zou hier eens gaan kijken Bello: http://forum.xda-developers.com
Prima, als jij de klappen maar niet hoeft te vangen voor zo'n prutser!! Wat een aanfluiting!quote:Op maandag 17 december 2007 09:56 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Of om wat vriendelijker te zijn, laat ik hem lekker optyfen naar een andere baan
ja dat dacht ik dus ook, en daar ben ik nog een beetje huiverig voor...quote:Op maandag 17 december 2007 09:52 schreef Sgele het volgende:
[..]
In die Apple Skin zitten heel veel aanpassingen inderdaad, waardoor uiteindelijk ook wat functionaliteiten compleet ergens anders te vinden zijn.
Gezelligquote:Op maandag 17 december 2007 09:57 schreef Crazy-M het volgende:
* Crazy-M pakt spullen maar weer in en rijdt naar utrecht
jij ook in utrecht?quote:
Jepzquote:Op maandag 17 december 2007 10:02 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jij ook in utrecht?
eerst mn thee rustig op drinken
Daarna ga ik wel eens rustig naar utrecht
als je blauwige mail voorbij ziet rijden ben ik hetquote:
Kom je in de buurt van Papendorp?quote:Op maandag 17 december 2007 10:06 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
als je blauwige mail voorbij ziet rijden ben ik het
ik bedoel dus auto
quote:Op maandag 17 december 2007 10:12 schreef DeToXiC het volgende:
Kom op konijntje doe eens wiebelen
Wat een nummer
ff zoekenquote:Op maandag 17 december 2007 10:16 schreef DeToXiC het volgende:
Konijntje van Aka the junkies ( o.a. Willy Wartaal)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |