Same herequote:Op maandag 17 december 2007 09:18 schreef DeToXiC het volgende:
Ik hoefde ook niet te krabben... Alleen mijn achterraam was bevroren maar daar heb ik dan weer achteruitverwarming voor!
Gaarne, heb je ook iets in de richting van Pac-Man en Sudokuquote:Op maandag 17 december 2007 09:18 schreef Sgele het volgende:
[..]
Die Layout dinges heb ik nog wel ergens, en coreplayer ook (meuk om allerlei video's mee te kunnen kijken)
Onscreen toetsenborden heb ik niet, aangezien die altijd in de telefoons zaten
Ik zal eens kijken thuis wat ik kan vinden wat interessant kan zijn voor je
Geen idee, zal daar ook voor kijken danquote:Op maandag 17 december 2007 09:21 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Gaarne, heb je ook iets in de richting van Pac-Man en Sudoku
reboot doet wonderenquote:Op maandag 17 december 2007 09:15 schreef Crazy-M het volgende:
Leuk begin van de werkweek:
mailserver die eruit ligt
nog wel op afstand te benaderen maar mail werkt niet meer...
ding ligt nu in de reboot
!!!!!!!!quote:Op maandag 17 december 2007 09:25 schreef draculettetje het volgende:
ja blijft hele week wel echt koud
Woeiquote:Op maandag 17 december 2007 09:22 schreef Sgele het volgende:
[..]
Geen idee, zal daar ook voor kijken dan
Ik hoefde vanmorgen ook niet te krabben!De Bus en Trein waren prima in orde
Er zal binnenkort wel een kale WM6 voor dat ding verschijnen ergensquote:Op maandag 17 december 2007 09:28 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Woei
Zie wel dat er van origine een 5/6 tab in zat en ik heb maar 3 tabjes![]()
Dat iPhone pakket is ook wel leuk trouwens
Het is voor iedereen maandag....maar bij jou is het wel heel erg is het niet?quote:
Maar..maar...dan hoor je hier niet meer...als je je collega vermoordt...heb je technisch gezien...iets gedaan op je werkquote:Op maandag 17 december 2007 09:31 schreef Dr.Droxz het volgende:
Ik vermoord mijn collega vandaag nog! $%@#$%@#%^)!$)*I!)#$%
maar heb dan wel iets positiefs gedaanquote:Op maandag 17 december 2007 09:32 schreef Sgele het volgende:
[..]
Maar..maar...dan hoor je hier niet meer...als je je collega vermoordt...heb je technisch gezien...iets gedaan op je werk
Mja, da's dan ook weer zoquote:Op maandag 17 december 2007 09:33 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
maar heb dan wel iets positiefs gedaan![]()
Tis er Droxz?quote:Op maandag 17 december 2007 09:28 schreef Dr.Droxz het volgende:
Wat een kut ochtend GVD!
Heeft hij dat pakketje dan? Trouwens kan je dat uitzetten? Dat ik moet ontgrendelen enzo?quote:Op maandag 17 december 2007 09:31 schreef Sgele het volgende:
[..]
Er zal binnenkort wel een kale WM6 voor dat ding verschijnen ergensDan heb je alle tabs die je wilt
Iphone pakketje is best stoer ja! Zit ff met de Touch van een collega te pielen nu
De week is weer begonnen...quote:Op maandag 17 december 2007 09:37 schreef Crazy-M het volgende:
Technical details of permanent failure:
PERM_FAILURE: SMTP Error (state 13): 552 5.2.2 quota exceeded
zelfs met een lege inbox
gaat lekker weer op de maandag
Ik krijg hier net op mijn flikker dat ik te laat was (was niet zo, mijn collega was te laat ...)quote:
Dat pakketje is ook los te krijgen denk, dat zal afwachten wordenquote:Op maandag 17 december 2007 09:36 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Heeft hij dat pakketje dan? Trouwens kan je dat uitzetten? Dat ik moet ontgrendelen enzo?
Doe datquote:Op maandag 17 december 2007 09:41 schreef Sgele het volgende:
[..]
Dat pakketje is ook los te krijgen denk, dat zal afwachten worden
Ik ga even kijken of ik 'm kan uitzetten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |