Eind van de maand?quote:Op zondag 16 december 2007 14:40 schreef schatje het volgende:
Wanneer is eigenlijk de volgende ontslagronde?
quote:Op zondag 16 december 2007 14:42 schreef Johnny_Berra het volgende:
[..]
Neuh. Jij had het over wanneer de donkere man zou gaan schaatsen en natuurlijk denk ik dan meteen aan Davis. 10 sec later stond het fotootje in de Cos. Ben jij een kloon van Louis Farrakhan?
Hoe moet je zoiets nou aan iemand uitleggen, die alleen de stront nog uit Huubs kont(voor zover hij die heeft) kan vreten....quote:Op zondag 16 december 2007 14:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hij doet dus nog steeds alsof het niet al gepland was, Brian het niet al een week wist en hij het zelf vrijdagnacht niet met z'n zatte harses tegen Lieke gezegd heeft....
Tuurlijk Huub, het was de bedoeling, je wilde het plan vervolgens uit "respect" voor Lieke niet uitvoeren, maar omdat ze wat lelijks gezegd heeft heb je het toch wel uitgevoerd??
Het hele plan was om te beginnen al respectloos en als Lieke het voor gisteren al zowel van Brian als van jouzelf te horen heeft gekregen dan is het niet raar dat ze er niet vrolijk van wordt en zich wellicht wat minder genuanceerd over je uitlaat
quote:Op zondag 16 december 2007 14:43 schreef Varen het volgende:
Amanda vindt het zooo knap, dat haar zusje zelf geld verdient
Wat is 'pingelen' eigenlijk precies... Valt daar nog onder dat je een toonladder foutloos kunt spelen? Zo ja, dan is het nog minder dan pingelen wat Brian doet.quote:Op zondag 16 december 2007 14:43 schreef schatje het volgende:
De vakantiegangers doen weer hun gebruikelijk ding, Brian pingelen op de gitaar en Amanda make-up enzo gedoe.
Huub moest 300 punten betalen voor 2 uur... of hij moest een meerderheid van stemmen krijgen om haar te laten logeren.quote:Op zondag 16 december 2007 14:40 schreef akveor het volgende:
[..]
Waarschijnlijk in het kader van het oliebollen akkoord.
Ik heb me gisteren overigens ook al verbaasd dat een naast zomaar kan blijven slapen. De nieuwe trend? Naast 5oCP voor het bellen, 150CP voor een uurtje bezoek lijkt er een optie bijgekomen te zijn: 300CP voor een nachtje slapen. Ik ben benieuwd wanneer Kennteh komt logeren.
In die familie is dat ook erg bijzonder.quote:Op zondag 16 december 2007 14:43 schreef Varen het volgende:
Amanda vindt het zooo knap, dat haar zusje zelf geld verdient
Tuurlijk, het is nogal verglijkbaar hè.... Huub die iemand een moffenhoer noemtquote:Op zondag 16 december 2007 14:42 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
noem hem zoals je wilt, maar zeik dan ook niet als Huub scheldt
Ricardo is toch geen naaste? De eneige naaste, voor zover ik heb begrepen, die mocht blijven slapen is Netty geweest. Maar hoe dat toen is gegaan weet ik niet meer.quote:Op zondag 16 december 2007 14:44 schreef Desii het volgende:
[..]
Huub moest 300 punten betalen voor 2 uur... of hij moest een meerderheid van stemmen krijgen om haar te laten logeren.
Jaap en Brian stemden voor, evenals Huub daardoor mocht ze blijven
Ben het met je eens dat het wat makkelijk gaat..... maar Ricardo mocht ook blijven slapen
Pingelen is gewoon maar wat doen.quote:Op zondag 16 december 2007 14:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat is 'pingelen' eigenlijk precies... Valt daar nog onder dat je een toonladder foutloos kunt spelen? Zo ja, dan is het nog minder dan pingelen wat Brian doet.
quote:Op zondag 16 december 2007 14:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan noemen we hem Napoleon... dat klinkt wat minder erg, maar iedereen die een beetje inzicht in de geschiedenis heeft die weet dat ze niet voor elkaar onder doen.
(Behalve de Fransen, want voor hen is hij nog steeds een held)
Maakt mij verder niet uit hoor,hoe hij genoemd word.Maar ga het Huub dan niet verwijten dat hij ook zulke woorden gebruikt.Snap al die ophef echt niet.Het hele programma is een grote soap geworden.En Huub gaat heel leuk met Brian naar optredens en wij gaan hier elkaar lekker uitschelden omdat je voor Huub of Brian bent.Dan zijn we echt gekker dan hun.quote:Op zondag 16 december 2007 14:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan noemen we hem Napoleon... dat klinkt wat minder erg, maar iedereen die een beetje inzicht in de geschiedenis heeft die weet dat ze niet voor elkaar onder doen.
(Behalve de Fransen, want voor hen is hij nog steeds een held)
Was een stemming over.quote:Op zondag 16 december 2007 14:46 schreef akveor het volgende:
[..]
Ricardo is toch geen naaste? De eneige naaste, voor zover ik heb begrepen, die mocht blijven slapen is Netty geweest. Maar hoe dat toen is gegaan weet ik niet meer.
Reken er maar op dat er nog iemand het huis in komt die met Lieke aan gaat pappen....kunnen we allemaal zien hoe Huub zijn jaloersheid de baas kanquote:Op zondag 16 december 2007 14:13 schreef Carlaa het volgende:
Ik vraag me af hoe de reactie hier was geweest als niet Huub, maar Lieke gister met een ander in bed had gelegen....
Het lijkt me beter dat jij snel weg gaat hier!quote:Op zondag 16 december 2007 13:54 schreef NatasiaBlank het volgende:
Moppies, waar staat dat verhaal van Hidiho van streams dingetje enzo?
Dat vertelde palma me gisteren of het feestje van huub
Je doet nou net of DGK enorm voorspelbaar is geworden.quote:Op zondag 16 december 2007 14:48 schreef riri het volgende:
[..]
Reken er maar op dat er nog iemand het huis in komt die met Lieke aan gaat pappen....kunnen we allemaal zien hoe Huub zijn jaloersheid de baas kan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |