En gisteren vond Hedda Lieke een schijnheil omdat Lieke haar hartelijk begroettequote:Op zondag 16 december 2007 14:09 schreef beequeen het volgende:
Lief van Hedda, ze kust Lieke bij het afscheid.
quote:Op zondag 16 december 2007 14:05 schreef NatasiaBlank het volgende:
Jullie eindigen allemaal achter het centraal station om je kut verkopen voor 10 euro als iemand mij niet snel zegt waar ik die gratis striems regel
ja maar dat is later uitgesprokenquote:Op zondag 16 december 2007 14:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En gisteren vond Hedda Lieke een schijnheil omdat Lieke haar hartelijk begroette
Ja en ze noemde Lieke Slieko. Ook zo aardig van die meid! Echt een topper die meidquote:Op zondag 16 december 2007 14:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En gisteren vond Hedda Lieke een schijnheil omdat Lieke haar hartelijk begroette
Dan was t n hoer geweestquote:Op zondag 16 december 2007 14:13 schreef Carlaa het volgende:
Ik vraag me af hoe de reactie hier was geweest als niet Huub, maar Lieke gister met een ander in bed had gelegen....
Dat was toch ook een vreemde reactie van Lieke: hallo meissie, leuk je te zien. Ze hebben het later ook uitgesproken.quote:Op zondag 16 december 2007 14:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Had ik dubbel gelegen.quote:Op zondag 16 december 2007 14:13 schreef Carlaa het volgende:
Ik vraag me af hoe de reactie hier was geweest als niet Huub, maar Lieke gister met een ander in bed had gelegen....
quote:Op zondag 16 december 2007 14:03 schreef ThomasSlayer het volgende:
[..]
Aha , nog zo'n topsport.
Bochtje linksom bochtje linskom bochtje linksom.
Kijken hele stammen verveling naar. Aan elkaar gepraat door aambeizalf rennie Mart Smeets himself.
Wacht op de dag dat de donkere man gaat schaatsen want dan is deze door w.a.s.p gedomineerde sport voor Nederland afgelopen.
Kunnen we ons op het kaatsen storten.
Kom op BQ. Als ze niets had gezegd was t ook niet goed geweestquote:Op zondag 16 december 2007 14:14 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat was toch ook een vreemde reactie van Lieke: hallo meissie, leuk je te zien. Ze hebben het later ook uitgesproken.
Dan was Lieke een vuile tyfushoer geweestquote:Op zondag 16 december 2007 14:13 schreef Carlaa het volgende:
Jezelf de villa in neuken en nu miepen over hebben van principes vind ik goedkoop.quote:Op zondag 16 december 2007 14:09 schreef ThomasSlayer het volgende:
[..]
En hedda is lekker goedkoop. Dat is Lieke ook niet.
Wat hij die vrijdagnacht deed en zei was te erg voor woorden.quote:Op zondag 16 december 2007 13:54 schreef Py het volgende:
[..]
Huub is vrijdagnacht met zijn zatte hoofd iets te 'openhartig' geweest tegen Lieke. Dat was voor haar de druppel. Zaterdag heeft ze alles voor haarzelf op een rijtje gezet en is tot de comclusie gekomen dat het over is met Huub.
Dat hij na zijn 8 uur half zat een ex de kooi in sleurt en linea recta losgaat op Lieke zal voor haar alleen maar een en ander bevestigd hebben.
Nee, ik snap Lieke wel (in deze)
moggel
Dat zie ik Lieke niet zo snel doen.quote:Op zondag 16 december 2007 14:13 schreef Carlaa het volgende:
Ik vind dat iedereen altijd overdreven doet als er iemand op bezoek komt, ze moeten gelijk gaan lopen zoenen, slaat nergens op. Dus zo begroette Lieke Hedda ook, net als ze iedereen zou begroeten. En nu is Hedda ineens lief omdat ze Lieke zoent bij het weg gaan.quote:Op zondag 16 december 2007 14:14 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat was toch ook een vreemde reactie van Lieke: hallo meissie, leuk je te zien. Ze hebben het later ook uitgesproken.
Niks zeggen is iets anders dan deze overdreven begroeting. Je kunt mij niet wijsmaken dat Lieke echt blij was om Hedda te zien.quote:Op zondag 16 december 2007 14:15 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
Kom op BQ. Als ze niets had gezegd was t ook niet goed geweest
De rest is gewoon saai.Scheel mij het verder wat Huub doet.quote:Op zondag 16 december 2007 14:16 schreef Varen het volgende:
Er zijn veel Huub voor-en tegenstanders op FokGesselie
Voor wie je ook bent, Huub brengt leven in de brouwerij
Er ligt een zee aan mogelijkheden tussen niets zeggen en dat opgefokte 'positieve' gedrag van Lieke.quote:Op zondag 16 december 2007 14:15 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
Kom op BQ. Als ze niets had gezegd was t ook niet goed geweest
Als ze nu een witte pruik opdoet en een muts is t net de kerstmanquote:Op zondag 16 december 2007 14:16 schreef beequeen het volgende:
Amanda hoeft zich niet aan te kleden maar mag in haar nieuwe badjas blijven zitten?
En dan zo'n mariniers typje zekerquote:Op zondag 16 december 2007 14:17 schreef schatje het volgende:
Nou Febo, gooi er nou maar een ex van Lieke is. Dat is wel zo eerlijk.
Kun je nagaan als Huub er niet is.quote:Op zondag 16 december 2007 14:16 schreef Varen het volgende:
Er zijn veel Huub voor-en tegenstanders op FokGesselie
Voor wie je ook bent, Huub brengt leven in de brouwerij
Wat was de beste reactie dan volgens jou? Kom op, t was toch niet goed geweest, wat ze ook had gezegd.quote:Op zondag 16 december 2007 14:18 schreef beequeen het volgende:
[..]
Niks zeggen is iets anders dan deze overdreven begroeting. Je kunt mij niet wijsmaken dat Lieke echt blij was om Hedda te zien.
Ik ben het helemaal met je eens. ik vind dat zijn niveau zelfs nog lager is dan dat van Brain en Amanda. Het is niet te pruimen dat er nog mensen zijn die dit nageboorte nog de hand boven zijn kop houden. Je moet er toch niet aan denken dat zo'n dombo met je dochter thuis komtquote:Op zondag 16 december 2007 14:10 schreef riri het volgende:
[..]
Precies...het is niet om aan te horen wat er allemaal uit zijn mond komt...
hij is zo ordinair geworden...zet de streams niet eens meer aan omdat ik hem hoor schelden en tieren.....Jaap is duizend maal beschaafder dan Huub...
Huub is echt heel diep gezakt...qua spel gedraagt hij zich op het niveau Brian en Amanda...er is weinig van ijn zogenaamde oprechtheid nog over.
Wat de hunkering naar geld en roem met een mens kunnen doen...
Dat Hedda daar niets van zegt zegt me ook al genoeg...uit hetzelfde hout gesneden...gisteren zei hedda dat de ruzies tussen hem en haar nog niet eens konden tippen aan dat wat hij naar Lieke doet...oook haar schold hij dan voor alles en nog wat uit.
Als Huub er niet meer is, is er die hele kooi geen fuck meer aan.quote:Op zondag 16 december 2007 14:18 schreef schatje het volgende:
[..]
Kun je nagaan als Huub er niet is.
Gisteren ook in de villa. Ze hadden het constant over Huub. Met name Lieke die zo klaar met hem is.
Lieke wil zich niet laten kennen.. Gelijk heeft ze, ik had precies zo gereageerd..quote:Op zondag 16 december 2007 14:18 schreef beequeen het volgende:
[..]
Niks zeggen is iets anders dan deze overdreven begroeting. Je kunt mij niet wijsmaken dat Lieke echt blij was om Hedda te zien.
Ik zal die NSB-er cq moffenhoer helemaal afbranden.... wachty laat ik meteen beginnen.... wat een dom kutwijf is die Lieke.quote:Op zondag 16 december 2007 14:13 schreef Carlaa het volgende:
Lijkt me lachen als er een typje van twee bij twee binnenkomt, dan wil ik de smoel van Huub wel eens zienquote:
dat dusquote:Op zondag 16 december 2007 14:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Er ligt een zee aan mogelijkheden tussen niets zeggen en dat opgefokte 'positieve' gedrag van Lieke.
slaat nergens op.... ze passen gewoon beter bij elkaarquote:Op zondag 16 december 2007 14:09 schreef ThomasSlayer het volgende:
[..]
En hedda is lekker goedkoop. Dat is Lieke ook niet.
Hoe meer stennis en TV Huub maakt hoe beter, ook voor hemzelf. Als hij B&A op deze manier totaal overvleugelt zullen ze hem ook niet zo snel weg laten stemmen.quote:Op zondag 16 december 2007 14:11 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Waarom niet.Hij maakt toch ook tv.De hoofdrolspelers in een film krijgen ook het meest.Figuranten minder
Naast Brian lijkt iedere man een lompe boerenkinkel die niet snapt dat vrouwen een eigen mening kunnen hebben.quote:Op zondag 16 december 2007 14:19 schreef coldstar het volgende:
[..]
Ik ben het helemaal met je eens. ik vind dat zijn niveau zelfs nog lager is dan dat van Brain en Amanda. Het is niet te pruimen dat er nog mensen zijn die dit nageboorte nog de hand boven zijn kop houden. Je moet er toch niet aan denken dat zo'n dombo met je dochter thuis komt![]()
De ouders van Lieke mogen hun dochter prijzen dat ze zo sterk is, zich tegen dit uitschot te verzetten
quote:Op zondag 16 december 2007 14:22 schreef Desii het volgende:
[..]
slaat nergens op.... ze passen gewoon beter bij elkaar
Hedda durft gerust te zeggen.. .Huub hou je kop, en das net wat tie nodig heeft (ipv die ellelange politiek corrrecte monologen)
En daarbij verklaar ik Huub niet heilig.. verre van
En wat Luc zei klopt gewoon... Huub en Hedda klikken
Lig in een deuk nu.Wel naar iemand wijzen die scheld ,maar zelf ook grove taal gebruiken.Ben je zelf geen haar beterquote:Op zondag 16 december 2007 14:19 schreef coldstar het volgende:
[..]
Ik ben het helemaal met je eens. ik vind dat zijn niveau zelfs nog lager is dan dat van Brain en Amanda. Het is niet te pruimen dat er nog mensen zijn die dit nageboorte nog de hand boven zijn kop houden. Je moet er toch niet aan denken dat zo'n dombo met je dochter thuis komt![]()
De ouders van Lieke mogen hun dochter prijzen dat ze zo sterk is, zich tegen dit uitschot te verzetten
Kom op zeg. Er is een verschil tussen je niet laten kennen en iemand overdreven aardig begroeten, maar goed, ieder zijn mening.quote:Op zondag 16 december 2007 14:20 schreef droomkoningin het volgende:
[..]
Lieke wil zich niet laten kennen.. Gelijk heeft ze, ik had precies zo gereageerd..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |