En gisteren vond Hedda Lieke een schijnheil omdat Lieke haar hartelijk begroettequote:Op zondag 16 december 2007 14:09 schreef beequeen het volgende:
Lief van Hedda, ze kust Lieke bij het afscheid.
quote:Op zondag 16 december 2007 14:05 schreef NatasiaBlank het volgende:
Jullie eindigen allemaal achter het centraal station om je kut verkopen voor 10 euro als iemand mij niet snel zegt waar ik die gratis striems regel
ja maar dat is later uitgesprokenquote:Op zondag 16 december 2007 14:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En gisteren vond Hedda Lieke een schijnheil omdat Lieke haar hartelijk begroette
Ja en ze noemde Lieke Slieko. Ook zo aardig van die meid! Echt een topper die meidquote:Op zondag 16 december 2007 14:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En gisteren vond Hedda Lieke een schijnheil omdat Lieke haar hartelijk begroette
Dan was t n hoer geweestquote:Op zondag 16 december 2007 14:13 schreef Carlaa het volgende:
Ik vraag me af hoe de reactie hier was geweest als niet Huub, maar Lieke gister met een ander in bed had gelegen....
Dat was toch ook een vreemde reactie van Lieke: hallo meissie, leuk je te zien. Ze hebben het later ook uitgesproken.quote:Op zondag 16 december 2007 14:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Had ik dubbel gelegen.quote:Op zondag 16 december 2007 14:13 schreef Carlaa het volgende:
Ik vraag me af hoe de reactie hier was geweest als niet Huub, maar Lieke gister met een ander in bed had gelegen....
quote:Op zondag 16 december 2007 14:03 schreef ThomasSlayer het volgende:
[..]
Aha , nog zo'n topsport.
Bochtje linksom bochtje linskom bochtje linksom.
Kijken hele stammen verveling naar. Aan elkaar gepraat door aambeizalf rennie Mart Smeets himself.
Wacht op de dag dat de donkere man gaat schaatsen want dan is deze door w.a.s.p gedomineerde sport voor Nederland afgelopen.
Kunnen we ons op het kaatsen storten.
Kom op BQ. Als ze niets had gezegd was t ook niet goed geweestquote:Op zondag 16 december 2007 14:14 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat was toch ook een vreemde reactie van Lieke: hallo meissie, leuk je te zien. Ze hebben het later ook uitgesproken.
Dan was Lieke een vuile tyfushoer geweestquote:Op zondag 16 december 2007 14:13 schreef Carlaa het volgende:
Jezelf de villa in neuken en nu miepen over hebben van principes vind ik goedkoop.quote:Op zondag 16 december 2007 14:09 schreef ThomasSlayer het volgende:
[..]
En hedda is lekker goedkoop. Dat is Lieke ook niet.
Wat hij die vrijdagnacht deed en zei was te erg voor woorden.quote:Op zondag 16 december 2007 13:54 schreef Py het volgende:
[..]
Huub is vrijdagnacht met zijn zatte hoofd iets te 'openhartig' geweest tegen Lieke. Dat was voor haar de druppel. Zaterdag heeft ze alles voor haarzelf op een rijtje gezet en is tot de comclusie gekomen dat het over is met Huub.
Dat hij na zijn 8 uur half zat een ex de kooi in sleurt en linea recta losgaat op Lieke zal voor haar alleen maar een en ander bevestigd hebben.
Nee, ik snap Lieke wel (in deze)
moggel
Dat zie ik Lieke niet zo snel doen.quote:Op zondag 16 december 2007 14:13 schreef Carlaa het volgende:
Ik vind dat iedereen altijd overdreven doet als er iemand op bezoek komt, ze moeten gelijk gaan lopen zoenen, slaat nergens op. Dus zo begroette Lieke Hedda ook, net als ze iedereen zou begroeten. En nu is Hedda ineens lief omdat ze Lieke zoent bij het weg gaan.quote:Op zondag 16 december 2007 14:14 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat was toch ook een vreemde reactie van Lieke: hallo meissie, leuk je te zien. Ze hebben het later ook uitgesproken.
Niks zeggen is iets anders dan deze overdreven begroeting. Je kunt mij niet wijsmaken dat Lieke echt blij was om Hedda te zien.quote:Op zondag 16 december 2007 14:15 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
Kom op BQ. Als ze niets had gezegd was t ook niet goed geweest
De rest is gewoon saai.Scheel mij het verder wat Huub doet.quote:Op zondag 16 december 2007 14:16 schreef Varen het volgende:
Er zijn veel Huub voor-en tegenstanders op FokGesselie
Voor wie je ook bent, Huub brengt leven in de brouwerij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |