Aha , nog zo'n topsport.quote:Op zondag 16 december 2007 13:59 schreef maril het volgende:
Zo'n nacht verdiend gewoon een analise van DRH H
afijn schaatsen begint, houd streams aan op mute.
Dat is zijn iq , leeftijd is 5.quote:Op zondag 16 december 2007 13:56 schreef Rens_Wilders het volgende:
Hoe oud is Ricardo? 17?
Brian is helemaal verbaasd dat Bart er was, hij komt namelijk nooit bij dingen die DGK gerelateerd zijn.quote:Op zondag 16 december 2007 14:03 schreef Varen het volgende:
bart leslie ilona erik
Gaat goed met Bart, huis in Bussum betrokken met Leslie
Ga effe zoeken zou ik zeggen.Heb je wat te doenquote:Op zondag 16 december 2007 14:05 schreef NatasiaBlank het volgende:
Jullie eindigen allemaal achter het centraal station om je kut verkopen voor 10 euro als iemand mij niet snel zegt waar ik die gratis striems regel
Vind ik ook.Lieke past echt niet bij Huub.Ze is veel te saai en heeft geen humor.quote:Op zondag 16 december 2007 14:06 schreef Varen het volgende:
Luc vindt dat Hedda goed bij Huub past, het klopt zegt hij
Je bent weer een voorbeeld voor je kinderen.quote:Op zondag 16 december 2007 14:05 schreef NatasiaBlank het volgende:
Jullie eindigen allemaal achter het centraal station om je kut verkopen voor 10 euro als iemand mij niet snel zegt waar ik die gratis striems regel
Er is duidelijk een klik tussen Huub en Hedda. Vond het leuk om naar te luisteren. Lekker op gelijk niveau en ging Huub even te ver dan zij ze dat gewoon duidelijk. Geen gedraai...duidelijkheid.quote:Op zondag 16 december 2007 14:07 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Vind ik ook.Lieke past echt niet bij Huub.Ze is veel te saai en heeft geen humor.
En hedda is lekker goedkoop. Dat is Lieke ook niet.quote:Op zondag 16 december 2007 14:07 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Vind ik ook.Lieke past echt niet bij Huub.Ze is veel te saai en heeft geen humor.
Dan krijgt kleine Hitler van jou zeker de grootste bonus?quote:Op zondag 16 december 2007 13:38 schreef rooie3 het volgende:
Als ik de redactie was,zou ik echt alleen de tv makers een bonus geven.Word echt tijd dat er uitbetaald word voor iedereen persoonlijk.Brian en Amanda maar grote bek hebben ,maar wel mee profiteren.
Precies...het is niet om aan te horen wat er allemaal uit zijn mond komt...quote:Op zondag 16 december 2007 13:36 schreef ThomasSlayer het volgende:
Zal het eerlijk zeggen , was grote Huub fan. Vond het oneerlijk hoe dat kleine kereltje werd aangepakt in het begin. Daarbij ken ik hem via een andere weg.
Helaas heeft hij zijn krediet aardig verspeeld.
Blijkt nu van hetzelfde hout als Brian en Amanda.
NSB'r? Moffenhoer? Waar gaat dat over.
ben je nou echt zo klein dat deze woorden het moeten doen?
Ik hoop nu op de komst van een nieuwe miljonair voor Lieke maar denk dat ze naar een einde toe werken.
De enige juiste oplossing.
Zoek eens rondom deze post: Problemen met Streams en Abonnement # 2quote:Op zondag 16 december 2007 14:05 schreef NatasiaBlank het volgende:
hier jankerdquote:Op zondag 16 december 2007 14:05 schreef NatasiaBlank het volgende:
Waarom niet.Hij maakt toch ook tv.De hoofdrolspelers in een film krijgen ook het meest.Figuranten minderquote:Op zondag 16 december 2007 14:10 schreef coldstar het volgende:
[..]
Dan krijgt kleine Hitler van jou zeker de grootste bonus?
wat een onzin. Ik vind haar helemaal niet goedkoop.quote:Op zondag 16 december 2007 14:09 schreef ThomasSlayer het volgende:
[..]
En hedda is lekker goedkoop. Dat is Lieke ook niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |