Huub is vrijdagnacht met zijn zatte hoofd iets te 'openhartig' geweest tegen Lieke. Dat was voor haar de druppel. Zaterdag heeft ze alles voor haarzelf op een rijtje gezet en is tot de comclusie gekomen dat het over is met Huub.quote:Op zondag 16 december 2007 13:47 schreef Ziet het volgende:
dat ie fout is geweest erkent ie toch ook?
daarom is de relatie ook over.
maar dat ze het al een maand niet weet, en dat ze dat zomaar ineens gister tegen janice wel wist,
dat irriteert hem. en daarom scheld ie haar nu voor nsb'er uit
ik snap niet dat de verhalen hier zo omgedraaid worden hoor.
Volgens Jaap heeft Lieke in haar geprek met Huub eergisternacht gezegd dat hij Hedda mee zou nemen na zijn jaardag. Dat liegt Jaap, Lieke heeft het gisteren op de dag van Brian gehoord.quote:Op zondag 16 december 2007 13:52 schreef Varen het volgende:
kan ricardo af. Huub en Jaap zitten informatie uit te wisselen en ik kan het niet horen
Lieke had het in de auto al gehoord van Brian.Brian heeft zijn werk aardig goed gedaan die dag.Jammer dat hij dat weer laf off stream doet.quote:Op zondag 16 december 2007 13:54 schreef beequeen het volgende:
[..]
Volgens Jaap heeft Lieke in haar geprek met Huub eergisternacht gezegd dat hij Hedda mee zou nemen na zijn jaardag. Dat liegt Jaap, Lieke heeft het gisteren op de dag van Brian gehoord.
Huub en Jaap hadden het er over dat Lieke wist dat Hedda gisteren zou komen.quote:Op zondag 16 december 2007 13:53 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Die Ricardo blert overal doorheen.Er valt niks te volgen als hij er is.
Jaquote:Op zondag 16 december 2007 13:56 schreef Myriam1978 het volgende:
Bart was dus in Oldenzaal met Leslie of niet?
Ach, dit was niet het enige. Hoe lang loopt ze al niet achter zijn rug om te zeiken, roddelen en janken, tegen iedereen die het maar horen wil.quote:Op zondag 16 december 2007 13:42 schreef Carlaa het volgende:
Kom op zeg, dat gezeur over het "grote verraad" van Lieke..
Als ik een vriend zou hebben die mij teringhoer, nsb'er, moffenhoer of wat dan ook zou noemen zou ik hem ook mijn leven uit stemmen!
Ze heeft hem vaak genoeg laten merken dat ze dat niet accepteert.
quote:Op zondag 16 december 2007 13:56 schreef Myriam1978 het volgende:
Yep, er staat een linkje van de foto's in de OP.quote:Op zondag 16 december 2007 13:56 schreef Myriam1978 het volgende:
ja, inderdaad. Maar ze zijn niet meer bij elkaar.quote:Op zondag 16 december 2007 13:56 schreef Myriam1978 het volgende:
Ja ,dat zegt al een heleboel over Huub.Alle leuke bewoners blijven Huub steunen.quote:Op zondag 16 december 2007 13:56 schreef Myriam1978 het volgende:
Jaap is dus aardig aan het manipuleren?quote:Op zondag 16 december 2007 13:54 schreef beequeen het volgende:
[..]
Volgens Jaap heeft Lieke in haar geprek met Huub eergisternacht gezegd dat hij Hedda mee zou nemen na zijn jaardag. Dat liegt Jaap, Lieke heeft het gisteren op de dag van Brian gehoord.
quote:Op zondag 16 december 2007 14:01 schreef Varen het volgende:
[..]
Jaap is dus aardig aan het manipuleren?
Ik zag het... aangepast... thanks.quote:Op zondag 16 december 2007 13:59 schreef beequeen het volgende:
Oeh Roekva, formaat van je cap is wat groot.
Leuk stel welquote:Op zondag 16 december 2007 13:57 schreef akveor het volgende:
[..]
![]()
[ afbeelding ]
(Link naar meer foto's staat in de OP)
Dus wel.quote:Op zondag 16 december 2007 13:58 schreef NatasiaBlank het volgende:
[..]
ja, inderdaad. Maar ze zijn niet meer bij elkaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |