Nee dat geschreeuw van Huub is prettig om naar te luisterenquote:Op zondag 16 december 2007 13:25 schreef beequeen het volgende:
Daar gaan Huub en Lieke weer........pfffff.
Die stem van Lieke is echt niet te harden. Mute.
Huub is heilig, dat weet je toch, en als je mute dan hoor je niet wat voor n ellende dat jong zn strot uit gooitquote:Op zondag 16 december 2007 13:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee dat geschreeuw van Huub is prettig om naar te luisteren
Ook niet maar ze weet dat ze fout zit met haar uitspraak dat ze Huub weg gaat stemmen maar wil dat niet toegeven.quote:Op zondag 16 december 2007 13:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee dat geschreeuw van Huub is prettig om naar te luisteren
Precies, iedereen krijgt de schuld behalve Lieke zelf.quote:Op zondag 16 december 2007 13:33 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ook niet maar ze weet dat ze fout zit met haar uitspraak dat ze Huub weg gaat stemmen maar wil dat niet toegeven.
Ze zegt dat Huub haar daartoe gedwongen heeft. Kom op zeg, ze is net zo goed debet aan deze situatie.
Lekker makkelijk toch andere de schuld geven!quote:Op zondag 16 december 2007 13:34 schreef akveor het volgende:
[..]
Precies, iedereen krijgt de schuld behalve Lieke zelf.
Welke foto's?quote:Op zondag 16 december 2007 13:30 schreef BuffyJan het volgende:
Wat een held is het toch die Huub. Vuile moffenhoer. Die kan je in je zak stelen Lieke
OT brrr die foto's van die stripper! Leuk met die kleine kinderen eromheen
Mee eens. Ze kronkelde zich gisteren in alle bochten om dat verraad recht te praten, wat niet echt lukte.quote:Op zondag 16 december 2007 13:33 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ook niet maar ze weet dat ze fout zit met haar uitspraak dat ze Huub weg gaat stemmen maar wil dat niet toegeven.
Ze zegt dat Huub haar daartoe gedwongen heeft. Kom op zeg, ze is net zo goed debet aan deze situatie.
Inderdaad, ze is net zo goed debet aan deze situatie, ze zijn er allebei debet aan. Ik vind Lieke vaak een super irritant wijf en al helemal na de popoll van afgelopen week. Maar Huub is de laatste tijd ook een vreselijk irritant joch, met zijn geschreeuw en zijn gescheld. Stoere jongen ook om vanmorgen sex met Hedda te hebben, bah.quote:Op zondag 16 december 2007 13:33 schreef beequeen het volgende:
[..]
quote:Op zondag 16 december 2007 13:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Inderdaad, ze is net zo goed debet aan deze situatie, ze zijn er allebei debet aan. Ik vind Lieke vaak een super irritant wijf en al helemal na de popoll van afgelopen week. Maar Huub is de laatste tijd ook een vreselijk irritant joch, met zijn geschreeuw en zijn gescheld. Stoere jongen ook om vanmorgen sex met Hedda te hebben, bah.
Ze was allang buiten hoor, toen hij dat bovenaan de trap naar beneden riep.quote:Op zondag 16 december 2007 13:42 schreef Carlaa het volgende:
Kom op zeg, dat gezeur over het "grote verraad" van Lieke..
Als ik een vriend zou hebben die mij teringhoer, nsb'er, moffenhoer of wat dan ook zou noemen zou ik hem ook mijn leven uit stemmen!
Ze heeft hem vaak genoeg laten merken dat ze dat niet accepteert.
nee soms gaat hij zeker ver maar er is een verschil, hij zegt dat in kwaadheid terwijl Lieke al weken achter zijn rug om zit te stoken.quote:Op zondag 16 december 2007 13:42 schreef Carlaa het volgende:
Als ik een vriend zou hebben die mij teringhoer, nsb'er, moffenhoer of wat dan ook zou noemen zou ik hem ook mijn leven uit stemmen!
ooohhh.. dan is het goed!quote:Op zondag 16 december 2007 13:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Ze was allang buiten hoor, toen hij dat bovenaan de trap naar beneden riep.
En hij heeft dr vaak uitgescholden de afgelopen maanden. Ik had m met n luchtbuks in dat kleine reetje geschoten van m. Opdonderenquote:Op zondag 16 december 2007 13:42 schreef Carlaa het volgende:
Maar ik kan me ook nog goed herinneren dat Huub Lieke vaak en publique aan t afzeiken was, en dat de mensen hier op Fok daar ook nogal verontwaardigd over waren. Waren ook geen lieve dingen wat ie over dr zei.quote:Op zondag 16 december 2007 13:44 schreef itsme het volgende:
[..]
nee soms gaat hij zeker ver maar er is een verschil, hij zegt dat in kwaadheid terwijl Lieke al weken achter zijn rug om zit te stoken.
Skatties was van Naadje, dushi was toch jouw tekst?quote:Op zondag 16 december 2007 13:46 schreef NatasiaBlank het volgende:
Ik sta toch niet op ignore of zo, skatties?
Nee joh, dat zie je verkeerd! Hier op Fok is Huub het slachtoffer van de Valse Lieke, en alles wat hij fout doet is vanwege Lieke's gedrag. Kan hij zelf niets aan doen snap je...quote:Op zondag 16 december 2007 13:46 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
Maar ik kan me ook nog goed herinneren dat Huub Lieke vaak en publique aan t afzeiken was, en dat de mensen hier op Fok daar ook nogal verontwaardigd over waren. Waren ook geen lieve dingen wat ie over dr zei.
Weet je, t mes snijdt aan 2 kanten. Ze hebben er allebei schuld aan, Huub net zo goed als Lieke
Ik bengeen anti-huper, ik vind Huub de leukste bewoner van die kooi, alleen dat "I'm the king of the world"-gedrag van hem komt mijn strot uit.quote:Op zondag 16 december 2007 13:42 schreef itsme het volgende:
Sorry Ik vind dat Huub soms echt te ver gaat met zijn uitspraken. moet hij toch op letten hoor. Zo krijgen de anti hupers weer ammunitie en anderen medelijden met Lieke.
Niet slim. Ben benieuwd hoe ze gisteren uit gaan zenden.
Ik hoop dat ze wel lieke's gesprek met die modemafketel laten zien waar ze zegt huub weg te stemmen.
Effe Wilgo bellen, die heeft vast nog wel wat centjes over !!quote:Op zondag 16 december 2007 13:40 schreef NatasiaBlank het volgende:
Waar staat dat verhaal hoe je gratis streams kan krijgen, 1x betalen.
Ik heb namelijk weinig geld
Hoezo fout ze heeft een juiste keuzen gemaakt imo, iemand die haat konstant voor NSBer en hoer uitscheld, en in het verlleden ook een aantal krachttermen , verdient niet beter.quote:Op zondag 16 december 2007 13:33 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik lach er gewoon om.Weet wel zonder Huub geen leuke tv.En daar draait het toch om.Scheel mij het wat ze elkaar daar aandoen.Ze kiezen er zelf voor om daar te zitten en zich te verkopen.quote:Op zondag 16 december 2007 13:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik bengeen anti-huper, ik vind Huub de leukste bewoner van die kooi, alleen dat "I'm the king of the world"-gedrag van hem komt mijn strot uit.
Die Ricardo blert overal doorheen.Er valt niks te volgen als hij er is.quote:Op zondag 16 december 2007 13:52 schreef Varen het volgende:
kan ricardo af. Huub en Jaap zitten informatie uit te wisselen en ik kan het niet horen
Wat wordt er volgens jou opmgedraaid dan?quote:Op zondag 16 december 2007 13:47 schreef Ziet het volgende:
dat ie fout is geweest erkent ie toch ook?
daarom is de relatie ook over.
maar dat ze het al een maand niet weet, en dat ze dat zomaar ineens gister tegen janice wel wist,
dat irriteert hem. en daarom scheld ie haar nu voor nsb'er uit
ik snap niet dat de verhalen hier zo omgedraaid worden hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |