Beetje goedkoop toch wel, de Febo wilde haar vannacht wel naar Amstelveen brengen, maar niet naar Oldenzaalquote:Op zondag 16 december 2007 14:22 schreef Desii het volgende:
[..]
slaat nergens op.... ze passen gewoon beter bij elkaar
Hedda durft gerust te zeggen.. .Huub hou je kop, en das net wat tie nodig heeft (ipv die ellelange politiek corrrecte monologen)
En daarbij verklaar ik Huub niet heilig.. verre van
En wat Luc zei klopt gewoon... Huub en Hedda klikken
Valt me mee dat Lieke nog geen ontslagronde voor Huub heeft aangevraagd.quote:Op zondag 16 december 2007 14:29 schreef Varen het volgende:
Jaap vindt Huub ubersociaal tegen Lieke, het is te.
Huub vindt het erg dat Lieke hem veraden heeft.
Jaap is benieuwd of Lieke Huub weg stemt eind van de maand
Gisteren zei Lieke dat ze niet van plan is een ontslagronde voor Huub aan te vragen.quote:Op zondag 16 december 2007 14:30 schreef akveor het volgende:
[..]
Valt me mee dat Lieke nog geen ontslagronde voor Huub heeft aangevraagd.
Ik zou het schelden van mij niet willen vergelijken met het smerige a-sociale gedoe van die kut kabouter. Hieraan kan je al zien uit wat voor een nest hij komt. Verder is het precies hetzelfde als je hier eerst verkondigd dat de wereld zo slecht is en hier een klein Hitlertje adoreerd.....het blijft vreemdquote:Op zondag 16 december 2007 14:24 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Lig in een deuk nu.Wel naar iemand wijzen die scheld ,maar zelf ook grove taal gebruiken.Ben je zelf geen haar beter
En toch ging het raar. Direkt na het gesprek maakt ze een gebaar naar de pot, maar je hoort niets vallen; terwijl ze tijdens het bellen hoorbaar wel punten in haar hand had. Dan gaat ze naar Brian, en daarna zie en hoor je haar iets in de pot gooien.quote:Op zondag 16 december 2007 14:28 schreef beequeen het volgende:
Brian baalt van dat Amanda de CC van Cementa heeft aangenomen, zonde van de ceepees.
Ze brengen de ceepeepot tegenwoordig heel duidelijk in beeld, opvallend.![]()
Jij mening telt niet.quote:Op zondag 16 december 2007 14:11 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
wat een onzin. Ik vind haar helemaal niet goedkoop.
Komt nog wel.En dan mag Jaap weer tv maken en de streamers laten denken dat hij Huub weg stemt.Script is zo doorzichtigquote:Op zondag 16 december 2007 14:30 schreef akveor het volgende:
[..]
Valt me mee dat Lieke nog geen ontslagronde voor Huub heeft aangevraagd.
De ontslagronde is op de 27ste.... misschien kan Huub of Lieek oud en nieuw thuis vieren. Het wachten is dus op Brian.quote:Op zondag 16 december 2007 14:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gisteren zei Lieke dat ze niet van plan is een ontslagronde voor Huub aan te vragen.
Koste het je veel moeite?quote:
Haar verstand???quote:Op zondag 16 december 2007 14:33 schreef Varen het volgende:
Amanda is van alles kwijt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |