Als dat het enige moment was geweest waarop hij dergelijke taal uitte zonder dat de geadresseerde het kon horen, dan zou je een punt hebben.quote:Op zondag 16 december 2007 14:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Nogmaals, hoor: hij riep 'NSB hoer' toen ze de deur al uit was. Zij liep weg, de deur was al dicht. Hij praatte tegen zichzelf en zei dat hij haar in haar gezicht uit wilde schelden maar het niet deed om zich niet te verlagen. Toen kwamen die scheldwoorden.
Lieke heeft er niets van gehoord.
quote:Op zondag 16 december 2007 14:13 schreef Carlaa het volgende:
Ik vraag me af hoe de reactie hier was geweest als niet Huub, maar Lieke gister met een ander in bed had gelegen....
Lieke zit nu keihard te jokkebrokken, overigens heel normaal als ze wel jaloers was geweest.quote:Op zondag 16 december 2007 14:55 schreef beequeen het volgende:
Lieke zegt dat ze niet jaloers was dat Huub naast Nathalie heeft geslapen.....ehm, dan mankeer ik toch iets aan mijn oren of geheugen. Ze had zwaar de ziekte in.
op die manier schelden is ook niet mijn ding. Maar zo schokkend vind ik het nu ook weer niet, naar 'Goudenkooimaatstaven', zeg maar.quote:Op zondag 16 december 2007 14:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik vind het stuitend dat iemand het zelfs in z'n hoofd haalt om uitlatingen als "Moffenhoer" en "NSB'er" te verdedigen door te vallen over het feit dat Huub naar aanleiding van diezelfde uitlatingen hier "Hitlertje" genoemd wordt.
Als iemand zulke termen gebruikt dan kun je verwachten dat mensen daar op die manier op reageren.
Jaap is al vanaf het moment dat hij zich bij Huub en Lieke heeft aangesloten al bezig ze uit elkaar te krijgen.quote:Op zondag 16 december 2007 14:54 schreef Ziet het volgende:
jaap probeert er achter te komen of lieke weet wat huub en hedda gedaan hebben ofzo?
en hij wil graag dat lieke jaloers is dan ofzo?
ik snap zijn vragen niet,
wat wil hij hiermee bereiken?
Dat is ook begrijpelijk als je een vriendin hebt, maar tegen Nicolaas heeft Huub gezegd datquote:Op zondag 16 december 2007 14:57 schreef akveor het volgende:
Huub heeft wel tegen Lieke gezegd dat hij Gaby voor haar niet meer zou uitnodigen.
Ja, gaat mij ook alleen om iedereen die refereert aan daarstraksquote:Op zondag 16 december 2007 14:58 schreef Py het volgende:
[..]
Als dat het enige moment was geweest waarop hij dergelijke taal uitte zonder dat de geadresseerde het kon horen, dan zou je een punt hebben.
Dat komt omdat ze zich keigoed voelt.quote:Op zondag 16 december 2007 14:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lieke zit nu keihard te jokkebrokken, overigens heel normaal als ze wel jaloers was geweest.
Nee, dat heb ik dan ook nergens beweerd. Imo kan Huub zich beter een beetje inhouden en niet op die manier tekeer gaan.quote:Op zondag 16 december 2007 14:57 schreef coldstar het volgende:
[..]
Noem jij dat nog normaal schelden dan??? Ik zal pissen in de schedel van je moeder, geen gaskamer is te mooi voor......, landveraader, NSBer, NSBer hoer, k...hoer, tering hoer, kom op zeg, haal die bunker eens voor je plaat weg. Hoe oud is die eigenlijk, hij is nog niet eens droog achter zijn grote oren. Laten ze hem eerrst maar een nieuwe behoorlijk opvoeding geven
Juist... je vindt het niet schokkend dat Huub dat soort dingen zegt maar valt vervolgens wel over "Hitlertje"??quote:Op zondag 16 december 2007 15:00 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
op die manier schelden is ook niet mijn ding. Maar zo schokkend vind ik het nu ook weer niet, naar 'Goudenkooimaatstaven', zeg maar.
Maar het punt is dus, hoe kun je Huub dat verwijten en hem tegelijkertijd zelf een Hitlertje noemen, dan is zo iemand dus op precies hetzelfde niveau bezig. Jij vindt dus dat je dat verwachten kunt, ik vind het dom en grappig
Maar Huub mag het van de meeste en Coldstar nietquote:Op zondag 16 december 2007 14:36 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Kut kabouter,iemand Hitler noemen,vind ik niet echt netjes.Lekker makkelijk om dat hier neer te typen.
Dan doe je hetzelfde wat je Huub verwijt.
O ok.quote:Op zondag 16 december 2007 15:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, gaat mij ook alleen om iedereen die refereert aan daarstraks
Het zou niet bij me opkomen wie dan ook Hitler te noemen, als daar geen aanleiding voor is. Vreemd dat jij iemand van vergoeilijk beschuldigd, terwjl je kennelijk al de uitlatingen van Huub met de mantel der liefde bedekt.quote:Op zondag 16 december 2007 14:52 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
ik vind dat heel vergelijkbaar jaAls je even goed terugleest snap jij dat misschien ook wel.
En verder vertel ik je wat ik wil![]()
Jij vergoeilijkte de reactie van een user die Huub vergelijkt met Hitler, waarop jij dan voorstel om 'm maar Napoleon te noemen , en tussen de regels door even wilt laten blijken hoezeer je wel niet op de hoogte bent van geschiedenis.
Hoe dan ook, dan doe je dus precies hetzelfde als wat Huub doet, en waar jij zo tegen ageert.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |