abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55313117
quote:
Op zondag 16 december 2007 14:42 schreef Clank het volgende:
Huub heeft geen relatie meer met Lieke en als hij met een ex gaat wippen.. van mij mag ie.
Van mij part wipt hij zich het eeld op zijn snikkeltje. Maar ga dan niet verkondigen dat je eerst je ex niet mee wilde mee nemen uit respect voor je ander ex( snap jij het nog.)
  zondag 16 december 2007 @ 14:51:22 #227
188345 Py
op zich
pi_55313121
quote:
Op zondag 16 december 2007 14:47 schreef rooie3 het volgende:

[..]

Maakt mij verder niet uit hoor,hoe hij genoemd word.Maar ga het Huub dan niet verwijten dat hij ook zulke woorden gebruikt.Snap al die ophef echt niet.Het hele programma is een grote soap geworden.En Huub gaat heel leuk met Brian naar optredens en wij gaan hier elkaar lekker uitschelden omdat je voor Huub of Brian bent.Dan zijn we echt gekker dan hun.
Huub's typeringen over Lieke (teringhoer, moffenhoer, NSB'er, enz, enz) zijn een stuk ongefundeerder dan Huub een Napoleonnetje noemen.
Verder zijn er genoeg cossers die geen idool hebben maar het hele zooitje gelijkwaardig beschouwen. Zonder daarbij de drang te voelen andere posters uit te moeten schelden.
  zondag 16 december 2007 @ 14:51:39 #228
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_55313129
quote:
Op zondag 16 december 2007 14:51 schreef coldstar het volgende:

[..]

Van mij part wipt hij zich het eeld op zijn snikkeltje. Maar ga dan niet verkondigen dat je eerst je ex niet mee wilde mee nemen uit respect voor je ander ex( snap jij het nog.)
  † In Memoriam † zondag 16 december 2007 @ 14:51:48 #229
137949 Disana
pi_55313133
Lieke heeft veel gevoel voor Huub. Dus als hij het met een ander doet, bevestigt hij alleen maar hoe hij aan haar voorbijgaat.

Logica.
pi_55313145
Wanneer is Lieke er nu klaar mee?
  zondag 16 december 2007 @ 14:52:25 #231
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_55313149
quote:
Op zondag 16 december 2007 14:46 schreef Leandra het volgende:

[..]

Tuurlijk, het is nogal verglijkbaar hè.... Huub die iemand een moffenhoer noemt
Ik heb me nog nooit zo uitgelaten over een van de bewoners of redactieleden dus ga mij niet vertellen dat ik niet zou mogen zeiken over het schelden van Huub.

Als ik het schelden van Huub en zijn volgers vergelijk met het gescheld van de users die geen blinde Huubvlek hebben dan mogen die laatsten nog een heleboel zeggen voor ze geen recht meer hebben om het over het taalgebruik van Huub te zeiken.
ik vind dat heel vergelijkbaar ja Als je even goed terugleest snap jij dat misschien ook wel.

En verder vertel ik je wat ik wil

Jij vergoeilijkte de reactie van een user die Huub vergelijkt met Hitler, waarop jij dan voorstel om 'm maar Napoleon te noemen , en tussen de regels door even wilt laten blijken hoezeer je wel niet op de hoogte bent van geschiedenis.
Hoe dan ook, dan doe je dus precies hetzelfde als wat Huub doet, en waar jij zo tegen ageert.
Het enige wat ik zeker weet, is dat ik niets zeker weet...denk ik.
  zondag 16 december 2007 @ 14:52:26 #232
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_55313150
quote:
Op zondag 16 december 2007 14:49 schreef tuinfluiter het volgende:
(Ontslagronde)
Donderdag 29 november 21:45 was de ontslagronde.
Waarschijnlijk donderdag 27 november december de volgende.

(300 contactpunten per nacht of per 2 uren ?)
Wat ik heb begrepen, mocht eerder Gaby voor 300 contactpunten per nacht logeren
en vertelde Huub aan Jaap dat als hij de meerderheid aan stemmen niet krijgt voor Hedda,
dit dan 300 contactpunten zou kosten........... per nacht om Hedda te laten logeren.
Ik hoor het voor het eerst dat Huub 300CP voor Gaby heeft betaald. Dus Hedda was een freebee.
Op zondag 16 december 2007 14:51 schreef Py het volgende:

[..]

Huub's typering over Lieke (teringhoer, moffenhoer, NSB'er, enc, emz) zijn een stuk ongefundeerder dan Huub een Napoleonnetje noemen.
Verder zijn er genoeg cossers die geen idool hebben maar het hele zooitje gelijkwaardig beschouwen. Zonder daarbij de drang te voelen andere posters uit te moeten schelden.
Bedoel er alleen maar mee ,bekijk alles met een knipoog.Ze zijn het daar niet waard om je eigen er druk om te maken.Heb die periode ook gehad,maar we worden gewoon belazerd.
pi_55313166
Lieke voelt zich heel sterk en staat heel erg in haar eigen kracht.
  † In Memoriam † zondag 16 december 2007 @ 14:54:14 #235
137949 Disana
pi_55313169
quote:

[..]

Huub's typeringen over Lieke (teringhoer, moffenhoer, NSB'er, enz, enz) zijn een stuk ongefundeerder dan Huub een Napoleonnetje noemen.
Nogmaals, hoor: hij riep 'NSB hoer' toen ze de deur al uit was. Zij liep weg, de deur was al dicht. Hij praatte tegen zichzelf en zei dat hij haar in haar gezicht uit wilde schelden maar het niet deed om zich niet te verlagen. Toen kwamen die scheldwoorden.

Lieke heeft er niets van gehoord.
pi_55313170
quote:
Op zondag 16 december 2007 14:17 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Ik vind dat iedereen altijd overdreven doet als er iemand op bezoek komt, ze moeten gelijk gaan lopen zoenen, slaat nergens op. Dus zo begroette Lieke Hedda ook, net als ze iedereen zou begroeten. En nu is Hedda ineens lief omdat ze Lieke zoent bij het weg gaan.
Denk nog maar eens terug aan toen Hedda de eerste keer in de Kooi op bezoek was...hoe Hedda ontzettend goed met Natasia en Amanda overweg kon...zegt toch genoeg..ze sprak toen niets anders dan vals over Lieke,zit een behoorlijke jaloersheid bij Hedda....maar dat is niet erg...als Lieke vals praat is het een nsb'r en een moffenhoer bij een ander in die kooi is het goed karakter

hedda wou toen niets met de Kooi te maken hebben en nu bleef ze zelfs slapen...tja...als het einddoel nadert en Huub wordt winnaar is dat natuurlijk mooi meegenomen....ze heeft er alle belang bij

[ Bericht 0% gewijzigd door riri op 16-12-2007 15:28:29 ]
alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar
pi_55313179
jaap probeert er achter te komen of lieke weet wat huub en hedda gedaan hebben ofzo?
en hij wil graag dat lieke jaloers is dan ofzo?

ik snap zijn vragen niet,
wat wil hij hiermee bereiken?
Wie nimmer dwaalt, wordt nooit verstandig
pi_55313188
Lieke zegt dat ze niet jaloers is op Hedda.. of de twee meiden waar hij mee heeft gezoend of Natalie waar hij naast lag te slapen...
  zondag 16 december 2007 @ 14:55:16 #239
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_55313190
Gepingel of gezeik..... what to do, what to do...
De afwas dan maar.
  zondag 16 december 2007 @ 14:55:23 #240
127004 maril
Smeetsfan
pi_55313195
quote:
Op zondag 16 december 2007 14:03 schreef ThomasSlayer het volgende:

[..]

Aha , nog zo'n topsport.
Bochtje linksom bochtje linskom bochtje linksom.
Kijken hele stammen verveling naar. Aan elkaar gepraat door aambeizalf rennie Mart Smeets himself.
Wacht op de dag dat de donkere man gaat schaatsen want dan is deze door w.a.s.p gedomineerde sport voor Nederland afgelopen.
Kunnen we ons op het kaatsen storten.
Shani doet het goed hè
Mart Smeets :"In alle drukte heb ik rust."
  † In Memoriam † zondag 16 december 2007 @ 14:55:34 #241
135305 beequeen
Lost.
pi_55313198
Lieke zegt dat ze niet jaloers was dat Huub naast Nathalie heeft geslapen.....ehm, dan mankeer ik toch iets aan mijn oren of geheugen. Ze had zwaar de ziekte in.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_55313199
quote:
Op zondag 16 december 2007 14:53 schreef Clank het volgende:
Lieke voelt zich heel sterk en staat heel erg in haar eigen kracht.
Ze zegt het 80 keer per dag om zichzelf ervan te overtuigen dat het echt zo is.
  zondag 16 december 2007 @ 14:56:09 #243
162917 tuinfluiter
Ene FOK!ker is de andere niet.
pi_55313210
De eerste keer werd Gaby uitgenodigd door de miljonairs,
de tweede keer ook zoiets, maar een van de laatste keren,
liet Huub Gaby ook overnachten en dit was voor 300 contactpunten.

Huub zei, dat Gaby of andere meisjes niet meer mogen komen van RTL5.

Lieke was niet jaloers dat Huub naast Natalie lag.....

(achteraf na het bezoekje van Hedda voelt het misschien minder erg aan.)
  zondag 16 december 2007 @ 14:56:14 #244
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_55313213
quote:
Op zondag 16 december 2007 14:52 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
ik vind dat heel vergelijkbaar ja Als je even goed terugleest snap jij dat misschien ook wel.

En verder vertel ik je wat ik wil

Jij vergoeilijkte de reactie van een user die Huub vergelijkt met Hitler, waarop jij dan voorstel om 'm maar Napoleon te noemen , en tussen de regels door even wilt laten blijken hoezeer je wel niet op de hoogte bent van geschiedenis.
Hoe dan ook, dan doe je dus precies hetzelfde als wat Huub doet, en waar jij zo tegen ageert.
Ik vind het stuitend dat iemand het zelfs in z'n hoofd haalt om uitlatingen als "Moffenhoer" en "NSB'er" te verdedigen door te vallen over het feit dat Huub naar aanleiding van diezelfde uitlatingen hier "Hitlertje" genoemd wordt.

Als iemand zulke termen gebruikt dan kun je verwachten dat mensen daar op die manier op reageren.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_55313216
quote:
Op zondag 16 december 2007 14:55 schreef beequeen het volgende:
Lieke zegt dat ze niet jaloers was dat Huub naast Nathalie heeft geslapen.....ehm, dan mankeer ik toch iets aan mijn oren of geheugen. Ze had zwaar de ziekte in.
Lieke draait zichzelf per gesprek verder in een wokkel.
pi_55313230
quote:
Op zondag 16 december 2007 14:42 schreef Marietje_34 het volgende:

[..]

noem hem zoals je wilt, maar zeik dan ook niet als Huub scheldt
Noem jij dat nog normaal schelden dan??? Ik zal pissen in de schedel van je moeder, geen gaskamer is te mooi voor......, landveraader, NSBer, NSBer hoer, k...hoer, tering hoer, kom op zeg, haal die bunker eens voor je plaat weg. Hoe oud is die eigenlijk, hij is nog niet eens droog achter zijn grote oren. Laten ze hem eerrst maar een nieuwe behoorlijk opvoeding geven
pi_55313231
Jaap vertelt nu even dat Huub sex heeft gehad met Hedda.. Lieke reageert er niet op.
  zondag 16 december 2007 @ 14:57:22 #248
188345 Py
op zich
pi_55313232
quote:
Op zondag 16 december 2007 14:53 schreef rooie3 het volgende:

[..]

Bedoel er alleen maar mee ,bekijk alles met een knipoog.Ze zijn het daar niet waard om je eigen er druk om te maken.Heb die periode ook gehad,maar we worden gewoon belazerd.
Hé, ik heb juist streams genomen om me op te kunnen winden over dat zooitje onnozelaars. En om de amateurpsycholoog uit te kunnen hangen en ze uit te lachen of ze te respecteren (hoewel dat laatste me erg moeilijk wordt gemaakt door henzelf). En daar hier over te posten.
  Moderator zondag 16 december 2007 @ 14:57:24 #249
184769 crew  Deisyy
pi_55313234
quote:

[..]

Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  zondag 16 december 2007 @ 14:57:53 #250
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_55313244
quote:
Op zondag 16 december 2007 14:56 schreef tuinfluiter het volgende:
De eerste keer werd Gaby uitgenodigd door de miljonairs,
de tweede keer ook zoiets, maar een van de laatste keren,
liet Huub Gaby ook overnachten en dit was voor 300 contactpunten.

Huub zei, dat Gaby of andere meisjes niet meer mogen komen van RTL5.
Huub heeft wel tegen Lieke gezegd dat hij Gaby voor haar niet meer zou uitnodigen.
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')