wtf... gaylord!quote:Op zaterdag 31 mei 2008 22:27 schreef Tegan het volgende:
Die Wijnberg is wel een schatje op te zien/horen.
Beter dan een trui vol sterretjes!..quote:Op zaterdag 31 mei 2008 22:40 schreef Tegan het volgende:
Jan Jaap heeft trouwens echt IEDERE week een Mr. <blabla>-shirt aan[ afbeelding ].
Gelukkig wel... gaylord.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 22:35 schreef Tegan het volgende:
Niets mis met Robbie. Kris Verburgh was ookal zo leuk.
Edit: Shit, hij heeft een vriendin.
Zodat t leuk blijft.quote:Op zondag 1 juni 2008 00:44 schreef Flaccid het volgende:
Een mooie afsluiter. Waarom zijn die seizoenen van DWHN altijd zo kort?
Ik heb een Britse uitzending proberen te bekijken, maar das echt weinig aan. Ik versta er weinig aan (Brits-Engelsquote:Op zaterdag 31 mei 2008 21:59 schreef FJD het volgende:
Op ongeveer hetzelfde tijdstip op BBC2: Have I got a bit more news for you.
Ik heb de laatste 10 minuten gisteren gezien na DWHN en heb bijna net zoveel gelachen als tijdens de hele Nederlandse uitzending. Door de taal heb je juist veel meer je aandacht erbij vond ik.quote:Op zondag 1 juni 2008 15:53 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik heb een Britse uitzending proberen te bekijken, maar das echt weinig aan. Ik versta er weinig aan (Brits-Engels), ik volg het Britse nieuws niet en ze praten te snel.
Wel doen de gasten beter mee en wordt er schijnbaar meer gelachen.
Echt? Wat een schande. Welke site doet zoiets?quote:Op maandag 2 juni 2008 19:02 schreef pberends het volgende:
Laatste uitzending is inmiddels ook op Torrent verkrijgbaar![]()
.
mininovaquote:Op dinsdag 3 juni 2008 12:12 schreef Wootboon het volgende:
[..]
Echt? Wat een schande. Welke site doet zoiets?
Volgens mij kan je nergens iets terugkijken, in verband met verkoop van dvd's met hoogtepunten. Erg jammer, want ik zou ook graag wat oude afleveringen terug willen kijken. Die waar Geert Wilders niet was, was geniaal.quote:Op woensdag 24 september 2008 19:52 schreef _MRK_ het volgende:
Weet iemand waar de oude afleveringen terug te zien zijn, en dan met name die waar Geert Wilders niet op kwam dagen?
Jaquote:Op donderdag 25 september 2008 21:05 schreef _MRK_ het volgende:
Zijn daar ook niet ergens torrents van te vinden?
quote:Dit was het nieuws op 08/Nov/2008
6-delige satirisch programma waarin teamcaptains Jan Jaap van der Wal en Raoul Heertje op geheel eigen wijze commentaar leveren op nieuws en actualiteiten. Afl.1. Gasten: interieurontwerper Jan des Bouvrie en schaker Loek van Wely. Presentatie: Harm Edens.
Die schaker ken ik niet en Des Bouvrie, tjah.. Hopen dat ie me positief kan verrassen. Maar in ieder geval mooi dat het er weer voorkomt.quote:Op maandag 3 november 2008 16:10 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Tof!
Weet alleen niet wat ik van Des Bouvrie en Van Wely moet verwachten.
De oude dronken manquote:
Nee joh, deze is veel beter.quote:
Veel beter inderdaadquote:
Wie wat? RTL4? Bestaat dat nog?quote:Op zaterdag 8 november 2008 21:12 schreef Ofyles2 het volgende:
Eigenlijk neem ik het RTL4 kwalijk dat ze nu een quiz programmeren tegenover DWHN. Ze hadden beter MDW kunnen plaatsen zodat deze nog harder zou floppen.
Desondanks kijk ik toch DWHN.
Uhm, HvH is van 20.00 tot 21.30, MWDL van 20.25 tm 21.25, en daarna DWHNquote:Op zaterdag 8 november 2008 21:12 schreef Ofyles2 het volgende:
Eigenlijk neem ik het RTL4 kwalijk dat ze nu een quiz programmeren tegenover DWHN. Ze hadden beter MDW kunnen plaatsen zodat deze nog harder zou floppen.
Desondanks kijk ik toch DWHN.
Zo, en niet te zuinig zegquote:Op zaterdag 8 november 2008 21:58 schreef happyme28 het volgende:
Wat is die Raoul Heertje toch een vreselijke vent... hypocriet. Dat was kort maar krachtig.. .zap.
Ja, duh. Het testbeeld is nog grappiger dan Koefnoen. Of de Lama's.quote:Op zaterdag 8 november 2008 22:04 schreef pberends het volgende:
Mhaow, redelijk weer.
iig beter dan Koefnoen.
Wat is MWDL?quote:Op zaterdag 8 november 2008 21:21 schreef Piles het volgende:
[..]
Uhm, HvH is van 20.00 tot 21.30, MWDL van 20.25 tm 21.25, en daarna DWHN
Da komt toch niet op RTL 4?quote:Op zaterdag 8 november 2008 22:23 schreef Piles het volgende:
[..]
MooiWeerDeLeeuw
Daar ging het toch over
Dat vraag ik mij ook afquote:Op zondag 9 november 2008 11:37 schreef Adelante het volgende:
is het weer nergens terug te zien dit jaar of een herhaling perhaps?
Je kunt ook naar 'Succes Verzekerd' kijken op RTL4. Er kwamen gisteren moeilijke quizvragen voorbij en toen dacht ik 'Misschien wel iets voor jou'.quote:Op zaterdag 8 november 2008 22:14 schreef qonmann het volgende:
Vanwege Heertje kijk ik niet meer ..hypocriete betweter
Bronquote:Uitzenddata
Op onderstaande dagen kun je weer genieten van nieuwe afleveringen Dit Was Het Nieuws:
-Zaterdag 8 november
-Zaterdag 15 november
-Zaterdag 22 november
-Zaterdag 29 november
-Zaterdag 6 december
-Zaterdag 13 december
Iedere donderdag na de uitzending, een herhaling om 23.19 uur op Ned.3
En even later had hij het over de essentie van kunst, dat het iets met je moet doen. De Frogers in de bijstand is dus kunst.quote:Op zondag 9 november 2008 11:57 schreef k_man het volgende:
Eerst had Heertje een heel verhaal over hoe walgelijk de Frogers zijn. Maar nadat Des Bouvrie gezegd had dat de Frogers zijn vrienden waren - en vroeg; "Dus René en Natascha zijn walgelijk, dat is toch wat je zegt?" - was dat ineens niet meer zo. Toen was alleen het programma walgelijk.
Mja, beetje slapjes. Als Des Bouvrie geen gast was geweest had ie dat vast niet terug genomen.
Dan nog liever Acda. Maar die is op 't hoogtepunt gestopt. MM is echt niet veel beter (dan JJ) met z'n piepstemmetje en z'n verhalen die hij nooit afmaakt: "ja, ja....nee, nee, zo bedoel ik het niet....."quote:Op zondag 9 november 2008 14:35 schreef pberends het volgende:
Raoul is weinig grappig de laatste seizoenen, praat altijd poep en schande over allerlei dingen waarvan ik denk:
Zolang ze Rita Verdonk maar niet uit de ouwe sloot halen. Ik heb liever Marc-Marie terug, zou het programma zwaar van opknappen.
Ben je niet in de war met iemand anders?quote:Op zondag 9 november 2008 20:08 schreef Loohcs het volgende:
[..]
Dan nog liever Acda. Maar die is op 't hoogtepunt gestopt. MM is echt niet veel beter (dan JJ) met z'n piepstemmetje en z'n verhalen die hij nooit afmaakt: "ja, ja....nee, nee, zo bedoel ik het niet....."
quote:Op zondag 9 november 2008 19:46 schreef k_man het volgende:
Als ze echt grappige mensen uitnodigen wordt het zo pijnlijk voor de vaste mensen...
Donderdag is de herhaling.quote:Op zondag 9 november 2008 11:37 schreef Adelante het volgende:
is het weer nergens terug te zien dit jaar of een herhaling perhaps?
grappig dat Hanco Kolk komt, ik ben ooit als 13-jarige in 1997 bij de opnames geweest, toen waren de gasten Theo van Gogh (rokend tijdens de uitzending) en Peter de Wit. En nu na 11 jaar dus het andere mannetje van 'mannetje & mannetje'quote:Gasten seizoen 2008
De gasten voor aankomend seizoen zijn bekend! Wil jij naar een opname, reserveer dan snel kaarten.
07 nov Jan des Bouvrie en Loek van Wely
14 nov Marijke Hilhorst en Thomas Dekker
21 nov Sabine Uitslag en Arie Boomsma
28 nov Hugo Borst en Harry Slinger
05 dec Ashton Brothers
12 dec Hanco Kolk en Tygo Gernandt
Komt door die cheapo van 'n JJ vd Wal, volgens mij wil die overal geld voor zien. Vind het in ieder geval typisch dat juist hun programma niet op uitzending gemist te zien isquote:Op zondag 9 november 2008 22:21 schreef Specularium het volgende:
[..]
Donderdag is de herhaling.
Niet terug te zien op uitzendinggemist.nl.
Waar ik overigens niks van snap want zo matig als het nu is hoeven ze niet
te bewaren voor een of andere dvd box.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |