Hoi Ecila, volgens mij kun je dat aan Nachtzuster vragen, die kan álles met ava's!!quote:Op zondag 16 december 2007 12:42 schreef Ecila111 het volgende:Brutaal vraagje voor Ian_Nick: kun/wil je mijn avatar ook voorzien van wat sneeuw? De topic die hier over gaat is wat ingedut. Of iemand anders mag natuurlijik ook.
Groet!
Dank je voor de tip maar waar kan ik de Nachtzuster vinden?quote:Op zondag 16 december 2007 12:54 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Hoi Ecila, volgens mij kun je dat aan Nachtzuster vragen, die kan álles met ava's!!
Meestal leest ze hier wel, maar je kan d'r ook gewoon een pm sturenquote:Op zondag 16 december 2007 13:04 schreef Ecila111 het volgende:
Dank je voor de tip maar waar kan ik de Nachtzuster vinden?
quote:Op zondag 16 december 2007 14:14 schreef BuffyJan het volgende:
Goedemiddag! Water heeft geholpen! Ik heb geen kater
Het komt er eigenlijk op neer dat je nu gewoon moet wachten tot NZ contact met jou opneemtquote:Op zondag 16 december 2007 13:04 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
Dank je voor de tip maar waar kan ik de Nachtzuster vinden?
Ianquote:Op zondag 16 december 2007 14:58 schreef Ian_Nick het volgende:
Hoi Lobébé, BJ, Veulerst, Heidi en natuurlijk Blurksel
Hij staat, hij glimt en als ik de stekker in het stopcontact steek branden de lichtjes ook nog.quote:Op zondag 16 december 2007 15:00 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Lobébé
Hoe staat het met de mooiste boom van Nederland?
Dan is hij op z'n tofst, uiteraardquote:Op zondag 16 december 2007 15:02 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Hij staat, hij glimt en als ik de stekker in het stopcontact steek branden de lichtjes ook nog.Maar hij staat pas model als het donker is
Hij is maar simpel hoor, net als ikquote:Op zondag 16 december 2007 15:06 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dan is hij op z'n tofst, uiteraard![]()
Ik ben benieuwd
Oi Ianquote:Op zondag 16 december 2007 14:58 schreef Ian_Nick het volgende:
Hoi Lobébé, BJ, Veulerst, Heidi en natuurlijk Blurksel
Met angst en beven.....quote:Op zondag 16 december 2007 14:59 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Het komt er eigenlijk op neer dat je nu gewoon moet wachten tot NZ contact met jou opneemt
Spannend hé?
Zou m'n aardbei meer kans maken dan Sienepien denk je?quote:Op zondag 16 december 2007 16:43 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ecila, wil niemand je aardbei laten sneeuwen?
Ik zie ipv m'n aardbei nu een kat met een kerstmuts..... jij niet?quote:
Ik had je al een pm gestuurdquote:Op zondag 16 december 2007 16:46 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
Ik zie ipv m'n aardbei nu een kat met een kerstmuts..... jij niet?
'Hoihoi, ik in de bonen..... zien jullie nu een kat?quote:Op zondag 16 december 2007 16:51 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Ik had je al een pm gestuurd
Welke ava wil je met sneeuw?
btw ik zie ook de aardbei![]()
Ja nu welquote:Op zondag 16 december 2007 16:53 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
'Hoihoi, ik in de bonen..... zien jullie nu een kat?
Kun je voor mij ook witte sneeuw regelen..een grammetje is voldoendequote:Op zondag 16 december 2007 16:54 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Ja nu wel![]()
Die moet het worden dus?
Ja, is goed! Sorry dat ik je PM over het hoofd heb gezien..... aardbei is spontaan verdwenen dus..... doe de poes maar.quote:Op zondag 16 december 2007 16:56 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Kun je voor mij ook witte sneeuw regelen..een grammetje is voldoende
quote:Op zondag 16 december 2007 16:59 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
Ja, is goed! Sorry dat ik je PM over het hoofd heb gezien..... aardbei is spontaan verdwenen dus..... doe de poes maar.
quote:Op zondag 16 december 2007 16:59 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
Ja, is goed! Sorry dat ik je PM over het hoofd heb gezien..... aardbei is spontaan verdwenen dus..... doe de poes maar.
Wederom een kunstwerkquote:Op zondag 16 december 2007 17:05 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
en de aardbei kan ook hoor, die had ik net al opgeslagen
In welke ava wil je sneeuw?quote:Op zondag 16 december 2007 16:56 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Kun je voor mij ook witte sneeuw regelen..een grammetje is voldoende
Mag ik die ook Sien? 't Sneeuwt wel erg hardquote:Op zondag 16 december 2007 17:05 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
en de aardbei kan ook hoor, die had ik net al opgeslagen
Aardbei staat weer in m'n profiel. Of heb ik begrepen dat je die ook al had sneeuwen? Ben benieuwd.quote:Op zondag 16 december 2007 17:07 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
Mag ik die ook Sien? 't Sneeuwt wel erg hard.
Door de verschillende layouts zien users verschillende ava'squote:Op zondag 16 december 2007 17:18 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
Aardbei staat weer in m'n profiel. Of heb ik begrepen dat je die ook al had sneeuwen? Ben benieuwd.
Is dit wat?quote:Op zondag 16 december 2007 17:18 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
Aardbei staat weer in m'n profiel. Of heb ik begrepen dat je die ook al had sneeuwen? Ben benieuwd.
Je had 'em door. Ook bedankt voor je moeite..... ik zal ze om en om gebruiken.quote:
Pietquote:Op zondag 16 december 2007 19:28 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ja, het is echt gezellig druk hier.
Daar istie weeeeeeerquote:
Je bent goed bezig!quote:Op zondag 16 december 2007 19:30 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Daar istie weeeeeeer.
Ik ben te brak om wat nuttigs te doen, de hele dag al.
Ja, was even druk op de Cos, van die rare opmerkingen daar over a-sociale families, moest ik even op reageren.quote:Op zondag 16 december 2007 22:09 schreef Leandra het volgende:
Tering, is dit topic nog steeds open??
* Leandra schenkt maar weer een Sangria in![]()
![]()
Hoe komen jullie nou aan al die leuke plaatjes. Nu ik eindelijk door heb hoe je die plaatjes in moet brengen, zit ik weer met veel te grote plaatjes. Als ik ze via paint kleiner maak, zijn ze zo klein dat ze niet meer te zien zijn.quote:
Je moet ook niet proberen plaatjes zelf in te brengen. Er staat op de bijsluiter dat een ander dat moet doen.quote:Op zondag 16 december 2007 22:14 schreef coldstar het volgende:
[..]
Hoe komen jullie nou aan al die leuke plaatjes. Nu ik eindelijk door heb hoe je die plaatjes in moet brengen, zit ik weer met veel te grote plaatjes. Als ik ze via paint kleiner maak, zijn ze zo klein dat ze niet meer te zien zijn.
Gewoon uploaden naar tinypic en dan de url als webicon gebruiken, hoef je ook niet te downsizenquote:Op zondag 16 december 2007 22:14 schreef coldstar het volgende:
[..]
Hoe komen jullie nou aan al die leuke plaatjes. Nu ik eindelijk door heb hoe je die plaatjes in moet brengen, zit ik weer met veel te grote plaatjes. Als ik ze via paint kleiner maak, zijn ze zo klein dat ze niet meer te zien zijn.
Ik heb toch geen rel gemist hé?quote:Op zondag 16 december 2007 22:12 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ja, was even druk op de Cos, van die rare opmerkingen daar over a-sociale families, moest ik even op reageren.
Nee, was niet echt een rel, alleen ene JanPiet die de familie van Huub a-sociaal vond, omdat zijn vader lol maakt, zijn moeder (misschien) wel van een borreltje houdt, zijn broer een oudere vriendin heeft en zijn zuster apart is, dus dat kon ik niet over mijn kant laten gaan en heb hem even van repliek gediend en Leandra ook, dus dat is goed gekomen.quote:Op zondag 16 december 2007 22:34 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik heb toch geen rel gemist hé?
Kutgert met zijn kutslotje op mijn kuttopic
Leandra en Blurk versus een COS[*****]!?quote:Op zondag 16 december 2007 22:39 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Nee, was niet echt een rel, alleen ene JanPiet die de familie van Huub a-sociaal vond, omdat zijn vader lol maakt, zijn moeder (misschien) wel van een borreltje houdt, zijn broer een oudere vriendin heeft en zijn zuster apart is, dus dat kon ik niet over mijn kant laten gaan en heb hem even van repliek gediend en Leandra ook, dus dat is goed gekomen.
quote:Op zondag 16 december 2007 22:40 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Leandra en Blurk versus een COS[*****]!?
Wie geeft me een linkje!?
quote:Op zondag 16 december 2007 22:56 schreef -Blurk- het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=OMUILorWSMM
quote:Op zondag 16 december 2007 22:58 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]![]()
http://nl.youtube.com/watch?v=6JTl83m3jU4
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |