Ja nu welquote:Op zondag 16 december 2007 16:53 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
'Hoihoi, ik in de bonen..... zien jullie nu een kat?
Kun je voor mij ook witte sneeuw regelen..een grammetje is voldoendequote:Op zondag 16 december 2007 16:54 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Ja nu wel![]()
Die moet het worden dus?
Ja, is goed! Sorry dat ik je PM over het hoofd heb gezien..... aardbei is spontaan verdwenen dus..... doe de poes maar.quote:Op zondag 16 december 2007 16:56 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Kun je voor mij ook witte sneeuw regelen..een grammetje is voldoende
quote:Op zondag 16 december 2007 16:59 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
Ja, is goed! Sorry dat ik je PM over het hoofd heb gezien..... aardbei is spontaan verdwenen dus..... doe de poes maar.
quote:Op zondag 16 december 2007 16:59 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
Ja, is goed! Sorry dat ik je PM over het hoofd heb gezien..... aardbei is spontaan verdwenen dus..... doe de poes maar.
Wederom een kunstwerkquote:Op zondag 16 december 2007 17:05 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
en de aardbei kan ook hoor, die had ik net al opgeslagen
In welke ava wil je sneeuw?quote:Op zondag 16 december 2007 16:56 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Kun je voor mij ook witte sneeuw regelen..een grammetje is voldoende
Mag ik die ook Sien? 't Sneeuwt wel erg hardquote:Op zondag 16 december 2007 17:05 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
en de aardbei kan ook hoor, die had ik net al opgeslagen
Aardbei staat weer in m'n profiel. Of heb ik begrepen dat je die ook al had sneeuwen? Ben benieuwd.quote:Op zondag 16 december 2007 17:07 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
Mag ik die ook Sien? 't Sneeuwt wel erg hard.
Door de verschillende layouts zien users verschillende ava'squote:Op zondag 16 december 2007 17:18 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
Aardbei staat weer in m'n profiel. Of heb ik begrepen dat je die ook al had sneeuwen? Ben benieuwd.
Is dit wat?quote:Op zondag 16 december 2007 17:18 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
Aardbei staat weer in m'n profiel. Of heb ik begrepen dat je die ook al had sneeuwen? Ben benieuwd.
Je had 'em door. Ook bedankt voor je moeite..... ik zal ze om en om gebruiken.quote:
Pietquote:Op zondag 16 december 2007 19:28 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ja, het is echt gezellig druk hier.
Daar istie weeeeeeerquote:
Je bent goed bezig!quote:Op zondag 16 december 2007 19:30 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Daar istie weeeeeeer.
Ik ben te brak om wat nuttigs te doen, de hele dag al.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |