quote:Op zondag 16 december 2007 08:42 schreef Lobasca het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=0KUn8XN9R8o
laterquote:Op zondag 16 december 2007 08:54 schreef Lobasca het volgende:
Ik ga ff verder met huishoudelijke shit![]()
Hoi Ecila, volgens mij kun je dat aan Nachtzuster vragen, die kan álles met ava's!!quote:Op zondag 16 december 2007 12:42 schreef Ecila111 het volgende:Brutaal vraagje voor Ian_Nick: kun/wil je mijn avatar ook voorzien van wat sneeuw? De topic die hier over gaat is wat ingedut. Of iemand anders mag natuurlijik ook.
Groet!
Dank je voor de tip maar waar kan ik de Nachtzuster vinden?quote:Op zondag 16 december 2007 12:54 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Hoi Ecila, volgens mij kun je dat aan Nachtzuster vragen, die kan álles met ava's!!
Meestal leest ze hier wel, maar je kan d'r ook gewoon een pm sturenquote:Op zondag 16 december 2007 13:04 schreef Ecila111 het volgende:
Dank je voor de tip maar waar kan ik de Nachtzuster vinden?
quote:Op zondag 16 december 2007 14:14 schreef BuffyJan het volgende:
Goedemiddag! Water heeft geholpen! Ik heb geen kater
Het komt er eigenlijk op neer dat je nu gewoon moet wachten tot NZ contact met jou opneemtquote:Op zondag 16 december 2007 13:04 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
Dank je voor de tip maar waar kan ik de Nachtzuster vinden?
Ianquote:Op zondag 16 december 2007 14:58 schreef Ian_Nick het volgende:
Hoi Lobébé, BJ, Veulerst, Heidi en natuurlijk Blurksel
Hij staat, hij glimt en als ik de stekker in het stopcontact steek branden de lichtjes ook nog.quote:Op zondag 16 december 2007 15:00 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Lobébé
Hoe staat het met de mooiste boom van Nederland?
Dan is hij op z'n tofst, uiteraardquote:Op zondag 16 december 2007 15:02 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Hij staat, hij glimt en als ik de stekker in het stopcontact steek branden de lichtjes ook nog.Maar hij staat pas model als het donker is
Hij is maar simpel hoor, net als ikquote:Op zondag 16 december 2007 15:06 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dan is hij op z'n tofst, uiteraard![]()
Ik ben benieuwd
Oi Ianquote:Op zondag 16 december 2007 14:58 schreef Ian_Nick het volgende:
Hoi Lobébé, BJ, Veulerst, Heidi en natuurlijk Blurksel
Met angst en beven.....quote:Op zondag 16 december 2007 14:59 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Het komt er eigenlijk op neer dat je nu gewoon moet wachten tot NZ contact met jou opneemt
Spannend hé?
Zou m'n aardbei meer kans maken dan Sienepien denk je?quote:Op zondag 16 december 2007 16:43 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ecila, wil niemand je aardbei laten sneeuwen?
Ik zie ipv m'n aardbei nu een kat met een kerstmuts..... jij niet?quote:
Ik had je al een pm gestuurdquote:Op zondag 16 december 2007 16:46 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
Ik zie ipv m'n aardbei nu een kat met een kerstmuts..... jij niet?
'Hoihoi, ik in de bonen..... zien jullie nu een kat?quote:Op zondag 16 december 2007 16:51 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Ik had je al een pm gestuurd
Welke ava wil je met sneeuw?
btw ik zie ook de aardbei![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |