ik ging er eigenlijk ook van uit dat iedereen dat allang wist, is zo'n ouwe koek!quote:Op zaterdag 15 december 2007 20:26 schreef Py het volgende:
[..]
Ja hoor.![]()
Helemaal niets van meegekregen. Ik hoorde het net van Brian.
huub spreekt nooit de waarheid. je ziet 'm altijd leugens verzinnen op de situatie naar zijn hand te zetten. dan kijkt ie weg of knijpt ie een van zijn kikkeroogjes dicht. bij pokeren noemen ze dat een "tell". wel grappig om dat bij huub keer op keer te zien. oogje dicht, leugen bedenken.quote:Op zaterdag 15 december 2007 20:27 schreef Frasier het volgende:
[..]
Af en toe een vervelend mannetje ja. Maar ik waardeer z'n eerlijkheid
quote:
Allang, hij houdt zich alleen een beetje in omdat hij niet weet hoe Jaap er over denkt.quote:Op zaterdag 15 december 2007 20:27 schreef diedirk het volgende:
En Huub is echt wel al begonnen tegen lieke hoor.
Het grijpt hem aanquote:Op zaterdag 15 december 2007 20:30 schreef Py het volgende:
Brian raakt ontroerd van zijn eigen goedheid en romantiek.
Ik denk dat je in de war bent met Brain. De rol van huigelachtige leugenaar is al lang en breed voor hem weggelegd.quote:Op zaterdag 15 december 2007 20:29 schreef vzzzzzbx het volgende:
[..]
huub spreekt nooit de waarheid. je ziet 'm altijd leugens verzinnen op de situatie naar zijn hand te zetten. dan kijkt ie weg of knijpt ie een van zijn kikkeroogjes dicht. bij pokeren noemen ze dat een "tell". wel grappig om dat bij huub keer op keer te zien. oogje dicht, leugen bedenken.
Ik geef je 1000 ceepees omdat je naar deze shit kunt luisterenquote:Op zaterdag 15 december 2007 20:30 schreef Py het volgende:
Wat een armoede.quote:Op zaterdag 15 december 2007 20:14 schreef Prospera het volgende:
Niet knoeien Amanda
en direct Brian: pas je op voor je jurk?
Amanda kan niet goed eten met mes en vork: óf ze prikt haar eten of ze schuift het op de achterkant van de vork![]()
[ afbeelding ]
Ja heb het ook geizien, nu je vlinder zegt, is dat niet het Familie teken dat een ieder Balk meisje boven de billen getatoeerd krijgt van Mamanda?quote:Op zaterdag 15 december 2007 20:24 schreef Prospera het volgende:
Er zat iets in Amanda's wijnglas, een vlinder ofzo.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 15 december 2007 20:30 schreef Py het volgende:
Dat maakt Amanda helemaal niet uit. Een vuist erin neemt ze ook wel genoegen mee.quote:Op zaterdag 15 december 2007 20:31 schreef maril het volgende:
Nou Brain is niet meer in staat om straks te neuken want die krijgt hij niet omhoog, hij is nu lam.
Gatsiequote:Op zaterdag 15 december 2007 20:32 schreef Frasier het volgende:
[..]
Dat maakt Amanda helemaal niet uit. Een vuist erin neemt ze ook wel genoegen mee.
Zal een mooie bedoeling gaan worden als die kut kabouter terug is en ook de nodige alcohol op heeft, lijkt me weer mooie TVquote:Op zaterdag 15 december 2007 20:31 schreef maril het volgende:
Nou Brain is niet meer in staat om straks te neuken want die krijgt hij niet omhoog, hij is nu lam.
Heeft ze al gespoeldquote:Op zaterdag 15 december 2007 20:32 schreef Frasier het volgende:
[..]
Dat maakt Amanda helemaal niet uit. Een vuist erin neemt ze ook wel genoegen mee.
quote:Op zaterdag 15 december 2007 20:30 schreef Py het volgende:
Tot aan de elleboog?quote:Op zaterdag 15 december 2007 20:32 schreef Frasier het volgende:
[..]
Nee, ik vind "fan" zo'n groot woord. Maar hij is nog wel m'n favoriete bewoner in het huis. Maar ook ik vind Huub zo nu en dan een arrogante dweil en ik sta zeker niet altijd achter alles wat hij doet. Ondanks dat staat ie nog wel bovenaan wat mij betreft.quote:Op zaterdag 15 december 2007 20:29 schreef coldstar het volgende:
[..]
![]()
Nee ,hoor heb ik niet nodig, ik heb ze nog altijd goed op een rijtje staan......maar ik ben dan ook geen Huub Fan, jij wel zeker?????
![]()
Dat wijf moet toch eens na gaan denken dat er iets zwaar fout zit. Je moeder komt niet en je zogenaamde vrienden laten het ook allemaal afweten. Ik zelf zou tranen met tuiten huilen maar amanda schijnt er niet wakker van te liggen.quote:Op zaterdag 15 december 2007 20:18 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik offer mij wel op:
Amanda is zo blij met de keuze van haar bezoek....
de familie van Brian dus...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |