+1quote:Op zaterdag 15 december 2007 20:09 schreef Dark het volgende:
Volgens de bewoners is Huub aandachtsgeil, heeft een aandachtsprobleem, en hij komt gewoon terug. Vanuit Oldenzaal, zo tussen 21:30 en 22:00 uur.
Mijn mening - Ik zou hem sterk vinden als hij thuis zou blijven!
En Lieke is een zure mossel..........vind ik.....
Bikkel.quote:Op zaterdag 15 december 2007 20:10 schreef Mokum020 het volgende:
Klein fragementje van Brian:
Ik had een ijsbaan geregeld...met Disneyfiguren in elke hoek...een bankje om op te zitten en dat we konden schaatsen, maar dat komt niet, maar ik ben zo goed dat ik dit regel...
*pakt een cd en zet een liedje op*
is dit genoeg?
Ik hou niet van die zurequote:Op zaterdag 15 december 2007 20:09 schreef Dark het volgende:
Volgens de bewoners is Huub aandachtsgeil, heeft een aandachtsprobleem, en hij komt gewoon terug. Vanuit Oldenzaal, zo tussen 21:30 en 22:00 uur.
Mijn mening - Ik zou hem sterk vinden als hij thuis zou blijven!
En Lieke is een zure mossel..........vind ik.....
quote:Laatste nieuws vanuit Oldenzaal. Huub vertrekt zo met de auto richting Eemnes en blijft NATUURLIJK in de kooi. Hij is op de hoogte van het gesprek van Lieke dus het kan nog leuk worden. Palma staat druk te tappen in Cafe de Koning in Oldenzaal waar ook Eric, Bart en Lesley nog zijn. Dus wie daar nog heen wil Cafe de Koning op de Markt in Oldenzaal.
quote:Op zaterdag 15 december 2007 20:12 schreef Guuskeee het volgende:
ik smeek het!! please een STREAMLOCK tot hupie terug is!!
Ik ook van jouquote:
Hij zei het andersom , hij zei ik kan het nu wel zeggen, maar het komt niet sorry.quote:Op zaterdag 15 december 2007 20:13 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik ook van jou![]()
wel romantisch om te zeggen wat je allemaal in je hoofd hebt en daarna pas zeggen dat het allemaal niet komt...
Te weinigquote:Op zaterdag 15 december 2007 20:14 schreef Prospera het volgende:
Niet knoeien Amanda
en direct Brian: pas je op voor je jurk?
Amanda kan niet goed eten met mes en vork: óf ze prikt haar eten of ze schuift het op de achterkant van de vork![]()
[ afbeelding ]
Brian heeft teveel gedronken.
Zo die kijkt ook niet al te snugger meer uit d'r ogen. Maar dat schijnt toch zo z'n redenen te hebben?quote:Op zaterdag 15 december 2007 20:06 schreef beequeen het volgende:
Zusje Danielle is ook dol op Brian.
[ afbeelding ]
De bewoners kennen Huub als geen ander, ze hebben toch gelijk!quote:
Ik offer mij wel op:quote:Op zaterdag 15 december 2007 20:16 schreef schatje het volgende:
Ik heb de streams uitstaan.
Ik kan echt niet kijken naar die smerige rancuneuze kop van Lieke![]()
![]()
.
TYquote:
quote:Op zaterdag 15 december 2007 20:18 schreef Prospera het volgende:
[..]
Hij is nog niet uitgedronken hoor
Ik weet niet of jij doelt op het zusje die die hersenbloeding had gekregen dankzij haar klootzak vriend? Dat is Deborah.quote:Op zaterdag 15 december 2007 20:17 schreef Frasier het volgende:
[..]
Zo die kijkt ook niet al te snugger meer uit d'r ogen. Maar dat schijnt toch zo z'n redenen te hebben?
En Huub weet dat de streamers het weten. De grap is dat de wannabees over de zeik gaan, met name Lieke.quote:Op zaterdag 15 december 2007 20:17 schreef PeterNB het volgende:
Oh nou snap ik het: die 50 punten die Huub vanacht aan Jaap gaf,
was natuurlijk om te zorgen dat Jaap de collect-call niet zou weigeren !
Allemaal voorgeplande komedie dus van Huub
Wat heeft zij op d'r rug staan dan? Hoer?quote:Op zaterdag 15 december 2007 20:20 schreef Prospera het volgende:
Amanda: het is precies dezelfde lettertype en letters als bij mij. Ik schrok ervan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |