+1quote:Op zaterdag 15 december 2007 20:09 schreef Dark het volgende:
Volgens de bewoners is Huub aandachtsgeil, heeft een aandachtsprobleem, en hij komt gewoon terug. Vanuit Oldenzaal, zo tussen 21:30 en 22:00 uur.
Mijn mening - Ik zou hem sterk vinden als hij thuis zou blijven!
En Lieke is een zure mossel..........vind ik.....
Bikkel.quote:Op zaterdag 15 december 2007 20:10 schreef Mokum020 het volgende:
Klein fragementje van Brian:
Ik had een ijsbaan geregeld...met Disneyfiguren in elke hoek...een bankje om op te zitten en dat we konden schaatsen, maar dat komt niet, maar ik ben zo goed dat ik dit regel...
*pakt een cd en zet een liedje op*
is dit genoeg?
Ik hou niet van die zurequote:Op zaterdag 15 december 2007 20:09 schreef Dark het volgende:
Volgens de bewoners is Huub aandachtsgeil, heeft een aandachtsprobleem, en hij komt gewoon terug. Vanuit Oldenzaal, zo tussen 21:30 en 22:00 uur.
Mijn mening - Ik zou hem sterk vinden als hij thuis zou blijven!
En Lieke is een zure mossel..........vind ik.....
quote:Laatste nieuws vanuit Oldenzaal. Huub vertrekt zo met de auto richting Eemnes en blijft NATUURLIJK in de kooi. Hij is op de hoogte van het gesprek van Lieke dus het kan nog leuk worden. Palma staat druk te tappen in Cafe de Koning in Oldenzaal waar ook Eric, Bart en Lesley nog zijn. Dus wie daar nog heen wil Cafe de Koning op de Markt in Oldenzaal.
quote:Op zaterdag 15 december 2007 20:12 schreef Guuskeee het volgende:
ik smeek het!! please een STREAMLOCK tot hupie terug is!!
Ik ook van jouquote:
Hij zei het andersom , hij zei ik kan het nu wel zeggen, maar het komt niet sorry.quote:Op zaterdag 15 december 2007 20:13 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik ook van jou![]()
wel romantisch om te zeggen wat je allemaal in je hoofd hebt en daarna pas zeggen dat het allemaal niet komt...
Te weinigquote:Op zaterdag 15 december 2007 20:14 schreef Prospera het volgende:
Niet knoeien Amanda
en direct Brian: pas je op voor je jurk?
Amanda kan niet goed eten met mes en vork: óf ze prikt haar eten of ze schuift het op de achterkant van de vork![]()
[ afbeelding ]
Brian heeft teveel gedronken.
Zo die kijkt ook niet al te snugger meer uit d'r ogen. Maar dat schijnt toch zo z'n redenen te hebben?quote:Op zaterdag 15 december 2007 20:06 schreef beequeen het volgende:
Zusje Danielle is ook dol op Brian.
[ afbeelding ]
De bewoners kennen Huub als geen ander, ze hebben toch gelijk!quote:
Ik offer mij wel op:quote:Op zaterdag 15 december 2007 20:16 schreef schatje het volgende:
Ik heb de streams uitstaan.
Ik kan echt niet kijken naar die smerige rancuneuze kop van Lieke![]()
![]()
.
TYquote:
quote:Op zaterdag 15 december 2007 20:18 schreef Prospera het volgende:
[..]
Hij is nog niet uitgedronken hoor
Ik weet niet of jij doelt op het zusje die die hersenbloeding had gekregen dankzij haar klootzak vriend? Dat is Deborah.quote:Op zaterdag 15 december 2007 20:17 schreef Frasier het volgende:
[..]
Zo die kijkt ook niet al te snugger meer uit d'r ogen. Maar dat schijnt toch zo z'n redenen te hebben?
En Huub weet dat de streamers het weten. De grap is dat de wannabees over de zeik gaan, met name Lieke.quote:Op zaterdag 15 december 2007 20:17 schreef PeterNB het volgende:
Oh nou snap ik het: die 50 punten die Huub vanacht aan Jaap gaf,
was natuurlijk om te zorgen dat Jaap de collect-call niet zou weigeren !
Allemaal voorgeplande komedie dus van Huub
Wat heeft zij op d'r rug staan dan? Hoer?quote:Op zaterdag 15 december 2007 20:20 schreef Prospera het volgende:
Amanda: het is precies dezelfde lettertype en letters als bij mij. Ik schrok ervan.
dat had Huub er ook bij gezegd. Jaap zei nog "ik heb punten genoeg. Bel gewoon nog een keer als je dat wilt"quote:Op zaterdag 15 december 2007 20:17 schreef PeterNB het volgende:
Oh nou snap ik het: die 50 punten die Huub vanacht aan Jaap gaf,
was natuurlijk om te zorgen dat Jaap de collect-call niet zou weigeren !
Allemaal voorgeplande komedie dus van Huub
Diegene waar ze toch weer naar terug ging?quote:Op zaterdag 15 december 2007 20:20 schreef ruby het volgende:
[..]
Ik weet niet of jij doelt op het zusje die die hersenbloeding had gekregen dankzij haar klootzak vriend? Dat is Deborah.
Is dat nieuws voor je? Dat is de reden dat ze dat hok verlaten heeft. Ze moest binnen 2 weken een beslissing nemen en heeft daar een leuk spelletje van gemaakt op de streams.quote:
hoezo? ze zeggen toch al de hele tijd dat het nep is?quote:Op zaterdag 15 december 2007 20:21 schreef beequeen het volgende:
[..]
En Huub weet dat de streamers het weten. De grap is dat de wannabees over de zeik gaan, met name Lieke.
Huub weet nu precies wat ze denkt, als hij dat al niet wist.
Er is al gemeld dat Huub nu onderweg terug is. Zonde als er dan nu al wat mensen zich hebben verhangenquote:Op zaterdag 15 december 2007 20:23 schreef maril het volgende:
Zijn er al mensen op nowlife die zichzelf iets aan willen doen nu Huub dreigt niet meer terug te komen. overigens Lieke is geen moment over de zeik geweest, das een pré
quote:Op zaterdag 15 december 2007 20:23 schreef maril het volgende:
Zijn er al mensen op nowlife die zichzelf iets aan willen doen nu Huub dreigt niet meer terug te komen. overigens Lieke is geen moment over de zeik geweest, das een pré
Huub moet niets, Huub moet gewoon doen wat hij gezegt hebt en lekker in dat boerengehug blijven waar hij vandaan komt. De bewoners hebben helemaal gelijk, hij loopt over vban aandacht te kort....zielig,zielig en nog eens zielig. Daaaaaag Huubquote:Op zaterdag 15 december 2007 20:17 schreef ruby het volgende:
Huub moet Lieke helemaal links laten liggen bij z'n terugkomst.
Het houdt ze de hele dag al bezig. Huub niet op de streams maar ze praten wel over hem, capice?quote:Op zaterdag 15 december 2007 20:23 schreef avonne het volgende:
[..]
hoezo? ze zeggen toch al de hele tijd dat het nep is?
Aha dat scheelt weer een hoop.quote:Op zaterdag 15 december 2007 20:24 schreef Frasier het volgende:
[..]
Er is al gemeld dat Huub dat nu onderweg terug is.
Ja hoor.quote:Op zaterdag 15 december 2007 20:22 schreef beequeen het volgende:
[..]
Is dat nieuws voor je? Dat is de reden dat ze dat hok verlaten heeft. Ze moest binnen 2 weken een beslissing nemen en heeft daar een leuk spelletje van gemaakt op de streams.
Af en toe een vervelend mannetje ja. Maar ik waardeer z'n eerlijkheidquote:Op zaterdag 15 december 2007 20:25 schreef avonne het volgende:
Overigens is het mijn mening dat Huub een vervelende zuurpruim is, en hij wel weg mag blijven.
Er zit wel eens vaker iets in iets van Amanda. Dat ze daar nog vrolijk van wordt.quote:Op zaterdag 15 december 2007 20:24 schreef Prospera het volgende:
Er zat iets in Amanda's wijnglas, een vlinder ofzo.
[ afbeelding ]
Wil je een pammetje?quote:Op zaterdag 15 december 2007 20:24 schreef coldstar het volgende:
[..]
Huub moet niets, Huub moet gewoon doen wat hij gezegt hebt en lekker in dat boerengehug blijven waar hij vandaan komt. De bewoners hebben helemaal gelijk, hij loopt over vban aandacht te kort....zielig,zielig en nog eens zielig. Daaaaaag Huub
dan toch wel een beetje sneuïg dat hij er dan blij mee zou zijn dat hij vierkant uitgelachen wordt.quote:Op zaterdag 15 december 2007 20:24 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het houdt ze de hele dag al bezig. Huub niet op de streams maar ze praten wel over hem, capice?
quote:Op zaterdag 15 december 2007 20:24 schreef Frasier het volgende:
[..]
Er is al gemeld dat Huub dat nu onderweg terug is. Zonde als er dan nu al wat mensen zich hebben verhangen![]()
ik ging er eigenlijk ook van uit dat iedereen dat allang wist, is zo'n ouwe koek!quote:Op zaterdag 15 december 2007 20:26 schreef Py het volgende:
[..]
Ja hoor.![]()
Helemaal niets van meegekregen. Ik hoorde het net van Brian.
huub spreekt nooit de waarheid. je ziet 'm altijd leugens verzinnen op de situatie naar zijn hand te zetten. dan kijkt ie weg of knijpt ie een van zijn kikkeroogjes dicht. bij pokeren noemen ze dat een "tell". wel grappig om dat bij huub keer op keer te zien. oogje dicht, leugen bedenken.quote:Op zaterdag 15 december 2007 20:27 schreef Frasier het volgende:
[..]
Af en toe een vervelend mannetje ja. Maar ik waardeer z'n eerlijkheid
quote:
Allang, hij houdt zich alleen een beetje in omdat hij niet weet hoe Jaap er over denkt.quote:Op zaterdag 15 december 2007 20:27 schreef diedirk het volgende:
En Huub is echt wel al begonnen tegen lieke hoor.
Het grijpt hem aanquote:Op zaterdag 15 december 2007 20:30 schreef Py het volgende:
Brian raakt ontroerd van zijn eigen goedheid en romantiek.
Ik denk dat je in de war bent met Brain. De rol van huigelachtige leugenaar is al lang en breed voor hem weggelegd.quote:Op zaterdag 15 december 2007 20:29 schreef vzzzzzbx het volgende:
[..]
huub spreekt nooit de waarheid. je ziet 'm altijd leugens verzinnen op de situatie naar zijn hand te zetten. dan kijkt ie weg of knijpt ie een van zijn kikkeroogjes dicht. bij pokeren noemen ze dat een "tell". wel grappig om dat bij huub keer op keer te zien. oogje dicht, leugen bedenken.
Ik geef je 1000 ceepees omdat je naar deze shit kunt luisterenquote:Op zaterdag 15 december 2007 20:30 schreef Py het volgende:
Wat een armoede.quote:Op zaterdag 15 december 2007 20:14 schreef Prospera het volgende:
Niet knoeien Amanda
en direct Brian: pas je op voor je jurk?
Amanda kan niet goed eten met mes en vork: óf ze prikt haar eten of ze schuift het op de achterkant van de vork![]()
[ afbeelding ]
Ja heb het ook geizien, nu je vlinder zegt, is dat niet het Familie teken dat een ieder Balk meisje boven de billen getatoeerd krijgt van Mamanda?quote:Op zaterdag 15 december 2007 20:24 schreef Prospera het volgende:
Er zat iets in Amanda's wijnglas, een vlinder ofzo.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 15 december 2007 20:30 schreef Py het volgende:
Dat maakt Amanda helemaal niet uit. Een vuist erin neemt ze ook wel genoegen mee.quote:Op zaterdag 15 december 2007 20:31 schreef maril het volgende:
Nou Brain is niet meer in staat om straks te neuken want die krijgt hij niet omhoog, hij is nu lam.
Gatsiequote:Op zaterdag 15 december 2007 20:32 schreef Frasier het volgende:
[..]
Dat maakt Amanda helemaal niet uit. Een vuist erin neemt ze ook wel genoegen mee.
Zal een mooie bedoeling gaan worden als die kut kabouter terug is en ook de nodige alcohol op heeft, lijkt me weer mooie TVquote:Op zaterdag 15 december 2007 20:31 schreef maril het volgende:
Nou Brain is niet meer in staat om straks te neuken want die krijgt hij niet omhoog, hij is nu lam.
Heeft ze al gespoeldquote:Op zaterdag 15 december 2007 20:32 schreef Frasier het volgende:
[..]
Dat maakt Amanda helemaal niet uit. Een vuist erin neemt ze ook wel genoegen mee.
quote:Op zaterdag 15 december 2007 20:30 schreef Py het volgende:
Tot aan de elleboog?quote:Op zaterdag 15 december 2007 20:32 schreef Frasier het volgende:
[..]
Nee, ik vind "fan" zo'n groot woord. Maar hij is nog wel m'n favoriete bewoner in het huis. Maar ook ik vind Huub zo nu en dan een arrogante dweil en ik sta zeker niet altijd achter alles wat hij doet. Ondanks dat staat ie nog wel bovenaan wat mij betreft.quote:Op zaterdag 15 december 2007 20:29 schreef coldstar het volgende:
[..]
![]()
Nee ,hoor heb ik niet nodig, ik heb ze nog altijd goed op een rijtje staan......maar ik ben dan ook geen Huub Fan, jij wel zeker?????
![]()
Dat wijf moet toch eens na gaan denken dat er iets zwaar fout zit. Je moeder komt niet en je zogenaamde vrienden laten het ook allemaal afweten. Ik zelf zou tranen met tuiten huilen maar amanda schijnt er niet wakker van te liggen.quote:Op zaterdag 15 december 2007 20:18 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik offer mij wel op:
Amanda is zo blij met de keuze van haar bezoek....
de familie van Brian dus...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |