dat had Huub er ook bij gezegd. Jaap zei nog "ik heb punten genoeg. Bel gewoon nog een keer als je dat wilt"quote:Op zaterdag 15 december 2007 20:17 schreef PeterNB het volgende:
Oh nou snap ik het: die 50 punten die Huub vanacht aan Jaap gaf,
was natuurlijk om te zorgen dat Jaap de collect-call niet zou weigeren !
Allemaal voorgeplande komedie dus van Huub
Diegene waar ze toch weer naar terug ging?quote:Op zaterdag 15 december 2007 20:20 schreef ruby het volgende:
[..]
Ik weet niet of jij doelt op het zusje die die hersenbloeding had gekregen dankzij haar klootzak vriend? Dat is Deborah.
Is dat nieuws voor je? Dat is de reden dat ze dat hok verlaten heeft. Ze moest binnen 2 weken een beslissing nemen en heeft daar een leuk spelletje van gemaakt op de streams.quote:
hoezo? ze zeggen toch al de hele tijd dat het nep is?quote:Op zaterdag 15 december 2007 20:21 schreef beequeen het volgende:
[..]
En Huub weet dat de streamers het weten. De grap is dat de wannabees over de zeik gaan, met name Lieke.
Huub weet nu precies wat ze denkt, als hij dat al niet wist.
Er is al gemeld dat Huub nu onderweg terug is. Zonde als er dan nu al wat mensen zich hebben verhangenquote:Op zaterdag 15 december 2007 20:23 schreef maril het volgende:
Zijn er al mensen op nowlife die zichzelf iets aan willen doen nu Huub dreigt niet meer terug te komen. overigens Lieke is geen moment over de zeik geweest, das een pré
quote:Op zaterdag 15 december 2007 20:23 schreef maril het volgende:
Zijn er al mensen op nowlife die zichzelf iets aan willen doen nu Huub dreigt niet meer terug te komen. overigens Lieke is geen moment over de zeik geweest, das een pré
Huub moet niets, Huub moet gewoon doen wat hij gezegt hebt en lekker in dat boerengehug blijven waar hij vandaan komt. De bewoners hebben helemaal gelijk, hij loopt over vban aandacht te kort....zielig,zielig en nog eens zielig. Daaaaaag Huubquote:Op zaterdag 15 december 2007 20:17 schreef ruby het volgende:
Huub moet Lieke helemaal links laten liggen bij z'n terugkomst.
Het houdt ze de hele dag al bezig. Huub niet op de streams maar ze praten wel over hem, capice?quote:Op zaterdag 15 december 2007 20:23 schreef avonne het volgende:
[..]
hoezo? ze zeggen toch al de hele tijd dat het nep is?
Aha dat scheelt weer een hoop.quote:Op zaterdag 15 december 2007 20:24 schreef Frasier het volgende:
[..]
Er is al gemeld dat Huub dat nu onderweg terug is.
Ja hoor.quote:Op zaterdag 15 december 2007 20:22 schreef beequeen het volgende:
[..]
Is dat nieuws voor je? Dat is de reden dat ze dat hok verlaten heeft. Ze moest binnen 2 weken een beslissing nemen en heeft daar een leuk spelletje van gemaakt op de streams.
Af en toe een vervelend mannetje ja. Maar ik waardeer z'n eerlijkheidquote:Op zaterdag 15 december 2007 20:25 schreef avonne het volgende:
Overigens is het mijn mening dat Huub een vervelende zuurpruim is, en hij wel weg mag blijven.
Er zit wel eens vaker iets in iets van Amanda. Dat ze daar nog vrolijk van wordt.quote:Op zaterdag 15 december 2007 20:24 schreef Prospera het volgende:
Er zat iets in Amanda's wijnglas, een vlinder ofzo.
[ afbeelding ]
Wil je een pammetje?quote:Op zaterdag 15 december 2007 20:24 schreef coldstar het volgende:
[..]
Huub moet niets, Huub moet gewoon doen wat hij gezegt hebt en lekker in dat boerengehug blijven waar hij vandaan komt. De bewoners hebben helemaal gelijk, hij loopt over vban aandacht te kort....zielig,zielig en nog eens zielig. Daaaaaag Huub
dan toch wel een beetje sneuïg dat hij er dan blij mee zou zijn dat hij vierkant uitgelachen wordt.quote:Op zaterdag 15 december 2007 20:24 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het houdt ze de hele dag al bezig. Huub niet op de streams maar ze praten wel over hem, capice?
quote:Op zaterdag 15 december 2007 20:24 schreef Frasier het volgende:
[..]
Er is al gemeld dat Huub dat nu onderweg terug is. Zonde als er dan nu al wat mensen zich hebben verhangen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |