Zelf les ik alleen op donderdag / vrijdag. Je kan de gehele week volgens mij lessen, alleen dan zit je niet altijd bij dezelfde persoon. Die proefles heb ik niet genomen, maar zal niet gratis zijn!quote:Op zondag 23 maart 2008 22:47 schreef SillyWalks het volgende:
[..]
Ik heb besloten eerst mijn theorie te halen. Dat heb ik inmiddels gedaan
Van wat ik via internet kan vinden komt RVV er goed uit qua prijs-kwaliteit verhouden (erg hoog slagingspercentage enz.)
Zou jij mij iets kunnen vertellen over het soort motor waarmee ze lessen, met hoeveel mensen tegelijk je lest en hoe het zit met de kleding die je van hen mag gebruiken?
Alvast bedankt!
Oh ja, is die proefles die je er kan volgen gratis?
Oh en hebben ze genoeg plek voor nog een leerling? En hoeveel lessen per week zou je kunnen volgen als je ineens heel veel tijd over hebt?![]()
quote:Op donderdag 20 maart 2008 22:18 schreef sander89 het volgende:
Wel een nadeel daar is dat een rijinstructeur zijn schouder heeft gebroken, dus zitten wat moeilijker in de planning maar gaat wel lukken denk.
Niet met de motor, maar met wintersport tijdens het skiën.quote:Op woensdag 26 maart 2008 18:43 schreef Becherovka het volgende:
[..]Wie heeft zijn schouder gebroken? Toch geen ongeluk gehad??
Ok bedankt voor de info, ik ga er denk ik maar even langs!quote:Op woensdag 26 maart 2008 18:15 schreef fr0x het volgende:
[..]
Zelf les ik alleen op donderdag / vrijdag. Je kan de gehele week volgens mij lessen, alleen dan zit je niet altijd bij dezelfde persoon. Die proefles heb ik niet genomen, maar zal niet gratis zijn!
Van dat pakket zou ik niet uitgaan dat je het daarmee red, daar zit je al snel overheen..
De kleding is wel goed, genoeg jassen / broeken / handschoenen en schoenen.
Motoren zijn vrijwel goed, net 1tje terug uit de garage rijd goed. de eerste les moet je je niet teveel bij voorstellen ga je op zo een simulator wat saai is en een stukje heen en weer rijden voor het kantoortje van RVV.
Me rijinstructeur zei vorige week dat ik af kon rijden, en kwam even later met een datum 4 april maar dan ben ik in antwerpen helaasssssss
die honderd euro is natuurlijk alleen voor het cbr maar je meet ook voor de motor betalen en rijschool instructeur die mee gaat ik neem aan dat die rekening van de rijschool isquote:Op donderdag 27 maart 2008 14:41 schreef Isdatzo het volgende:
zo.. eindelijk heb ik een examendatum doorgekregen. 24 april it is..
maar wtf, krijg ik gister een factuur voor 215.- euro![]()
![]()
Op de cbr site staat er 100 euro ofzo voor.. ik ga zaterdag (heb ik weer ff een rijles) vragen hoe ze aan die 215 komen.
Ja, dat snap ik.. maar geen 115 euro.. dat gaat gewoon te verquote:Op donderdag 27 maart 2008 16:13 schreef sander89 het volgende:
[..]
die honderd euro is natuurlijk alleen voor het cbr maar je meet ook voor de motor betalen en rijschool instructeur die mee gaat ik neem aan dat die rekening van de rijschool is
toppie! gefeliciteerd. ik ook pas 2 weken geleden. zaterdag me motor ophalen die ik heb gekocht.quote:Op donderdag 27 maart 2008 16:57 schreef erik-de-perik het volgende:
Ik heb vandaag mijn rijbewijs gehaald!!
Ja, maar die les vooraf rekenen ze extra.. en meegaan van motor + instructeur, dat doe je tijdens een normale rijles van 38 euro per uur ook..quote:Op donderdag 27 maart 2008 16:46 schreef Becherovka het volgende:
Les vooraf plus meegaan van motor+instructeur tijdens examen. Kost gemakkelijk een eurootje of 115. Bij rijschool Veronika in utrecht vragen ze zonder blikken of blozen 300 euro voor een praktijkexamen hoorCheck de website maar.
zuur hè..quote:Op zaterdag 29 maart 2008 08:10 schreef spectrumanalyser het volgende:
ik was 185 euro kwijt voor het examen, plus 40 euro voor een uurtje les ervoor.
ben gezakt
Ik woensdagquote:
Nou, zojuist dus mijn eerste les... ik kan dus echt NIET motorrijden hè.quote:
Nou ja, bij een auto weet ik (ondertussen) instinctief waar de pedalen zitten. Bij een motor heb ik nog geen idee of ik met mijn voeten op de steunen zit, of per ongeluk die rem dan wel schakelaar intrap. Door die laarzen heb ik natuurlijk ook veel minder gevoel in mijn voeten dan ik met dunne zolen in de auto heb.quote:Op woensdag 2 april 2008 20:34 schreef fs180 het volgende:
wat vind je er raar aan? ik heb nergens last van..
Oh, dat had ik in 't begin ook wel een beetje.. maar dat leer je wel iddquote:Op woensdag 2 april 2008 22:39 schreef SillyWalks het volgende:
[..]
Nou ja, bij een auto weet ik (ondertussen) instinctief waar de pedalen zitten. Bij een motor heb ik nog geen idee of ik met mijn voeten op de steunen zit, of per ongeluk die rem dan wel schakelaar intrap. Door die laarzen heb ik natuurlijk ook veel minder gevoel in mijn voeten dan ik met dunne zolen in de auto heb.
Hopelijk went het
Haha kijk daar heb ik wat aanquote:Op woensdag 2 april 2008 22:47 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Oh, dat had ik in 't begin ook wel een beetje.. maar dat leer je wel idd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |