Ja dat is wel redelijk warm. Tectiel is niet echt ademend. Ik zou het niet aanraden.quote:Op maandag 17 maart 2008 14:46 schreef Sjoerd102 het volgende:
[..]
Even nog een vraagje: Hoe zit dat zomers met tectiel over de gewone kleding. Is dat niet te warm?
Als je bij Wierenga gaat lessen, doe hem de groeten van die flapoor die begin januari geslaagd isquote:Op vrijdag 14 maart 2008 18:59 schreef sander89 het volgende:
Vandaag langs paar rijscholen geweest in Utrecht voor wat informatie en om beetje indruk te krijgen (Bruinsma, Veronica en Wieringa).
Denk dat Wierenga het word![]()
Ga gewoon proefles nemen en hopelijk bevalt het, anders zie ik dan wel of toch overstap of iets.
Volgende week maar effe langs voor afspraak te maken voor een proefles.
Ook meteen langs Motor & Scooter Centrum C. Bos & zonen gekeken voor een helm, alleen hadden ze niet zo veel in mijn maat, ook viel advies/kennis(oudere man) en grote assortiment beetje tegen(volgende week zouden ze weer hoop binnen krijgen).
Ga volgende week wel nog effe bij Motozoom in Utrecht langs want volgens mij hebben die wel wat groter assortiment.
Iemand hier die nog grote/goede motorzaak in (de buurt van) Utrecht weet?
Ben zelf nog aan het twijfelen tussen systeem helm en integrale helm, al hoop gelezen over op internet
Bij helm ook eigenlijk kijken wat voor geluidsprotectie die heeft. Schrok ervan hoe slecht de mijne schijnt te zijn volgens tabel.quote:Op maandag 17 maart 2008 18:29 schreef Sjoerd102 het volgende:
Kom ook van de Lidl af. Jas, helm en handschoenen gekocht. Broek hadden ze niet in mijn maat helaas. Voor te beginnen zeer aardige kleding. Mocht ik straks motor hebben kan ik altijd nog goede kleding kopen, en zeker een goede helm. 2e helm is ook nooit weg, mocht je een passagier hebben. Ook met de autoclub gaan we vaker naar circuit dagen, en dan is een helm vaak verplicht.
Bevalt wel goed, alleen dat pakket moet je niet al te serieus nemen, daar zit je al snel boven. Zijn wel aardige instructeurs en kritisch dus dat is goed.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 12:27 schreef SillyWalks het volgende:
[..]
Hey fr0x, jij lest toch bij RVV? Hoe bevalt dat?
www.cbr.nlquote:Op woensdag 19 maart 2008 13:41 schreef Sjoerd102 het volgende:
Weet iemand wat op dit moment ongeveer de wachttijd is voor theorie examen?
Illegaaltje.quote:Op woensdag 19 maart 2008 19:27 schreef Sjoerd102 het volgende:
volgens die site ben ik een onbekend persoon als ik wil inloggen
Ik heb besloten eerst mijn theorie te halen. Dat heb ik inmiddels gedaanquote:Op dinsdag 18 maart 2008 23:03 schreef fr0x het volgende:
[..]
Bevalt wel goed, alleen dat pakket moet je niet al te serieus nemen, daar zit je al snel boven. Zijn wel aardige instructeurs en kritisch dus dat is goed.
Heb je inmiddels al een rijschool gevonden?
Daarom heb ik ook meer vragen voor fr0xquote:Op maandag 24 maart 2008 00:59 schreef fs180 het volgende:
% moet je nooit naar kijiken, als je elke lering 50 lessen laat nemen heb je 100%
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |