en als het in de tussentijd voor 100 miljard schade doet aan 100 miljoen mensen?quote:Op zaterdag 15 december 2007 18:31 schreef Hexagon het volgende:
Zo'n kabinet flikkert na korte tijd als een Balkenende I uit elkaar
Een rechts kabinet kan geen schade voor 100 miljard doen. Een linkse wel d.m.v. alle vmbo paupers 100000 euro extra geld te geven.quote:Op zaterdag 15 december 2007 18:35 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
en als het in de tussentijd voor 100 miljard schade doet aan 100 miljoen mensen?
Dat is een mindere zaak natuurlijkquote:Op zaterdag 15 december 2007 18:35 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
en als het in de tussentijd voor 100 miljard schade doet aan 100 miljoen mensen?
Een rechts kabinet kan ons in een oorlog storten of de energievoorziening verkwanselen. Zie ze er ook wel voor aan het ABP op te vreten voor een leuk prestigeprojectjequote:Op zaterdag 15 december 2007 18:39 schreef Cahir het volgende:
[..]
Een rechts kabinet kan geen schade voor 100 miljard doen. Een linkse wel d.m.v. alle vmbo paupers 100000 euro extra geld te geven.
Rechts brengt vaak de zogenaamde havikken voortquote:Op zaterdag 15 december 2007 21:27 schreef Cahir het volgende:
Waarom brengt iedereen rechts en oorlog met elkaar in verband?
quote:Op zaterdag 15 december 2007 21:27 schreef Cahir het volgende:
http://www.nos.nl/nos/art(...)1C7B98CA156C19C.htmlquote:De Tweede Kamerfractie van de PVV wil dat Iran wordt gebombardeerd. In een commissievergadering zei PVV-leider Wilders dat Iran VN-resoluties negeert en dat er nu moet worden ingegrepen.
Extremen maken een land altijd kapot.quote:Op zaterdag 15 december 2007 16:58 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Als je deze partijen als extreem rechts betitelt is de huidige coalitie extreem links. Extreem links maakt een land helemaal stuk, zie je ook in andere landen.
Het beste is een evenwicht tussen rechts en links.
Omdat rechtse mensen oorlog willen en vaak extreem christelijk zijn, dus veel heel veel jonge mensen moeten sterven voor het geloof.quote:Op zaterdag 15 december 2007 21:27 schreef Cahir het volgende:
dat bordquote:Op zaterdag 15 december 2007 21:14 schreef maartena het volgende:
Dan kunnen de borden weer van stal.....
[ afbeelding ]
Aha, natuurlijk. PVV is rechts en rechts is PVV.quote:Op zaterdag 15 december 2007 21:31 schreef Monidique het volgende:
[..]
[..]
http://www.nos.nl/nos/art(...)1C7B98CA156C19C.html
rechts is niet alleen de pvv, maar de pvv is wel aardig rechtsquote:Op zaterdag 15 december 2007 23:47 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Aha, natuurlijk. PVV is rechts en rechts is PVV.
Het gaat in dit topic over rechtse partijen in nederland, en de meest uitgesproken cq extreme partij die hieronder valt spreekt zich uit vóór oorlog. Ik zie niet waarom het linken naar dit artikel ongepast zou zijn in deze context.quote:Op zaterdag 15 december 2007 23:47 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Aha, natuurlijk. PVV is rechts en rechts is PVV.
He, dat zou een goede verkiezingsslogan zijn voor de VVD in de strijd tegen Wilders!quote:Op zaterdag 15 december 2007 23:40 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
dat bord
laten we dat aub nooit vergeten!
Ergens voel ik aan dat het sarcastisch is. Hoe, daar ben ik nog niet uit.quote:Op zondag 16 december 2007 00:01 schreef Apropos het volgende:
[..]
He, dat zou een goede verkiezingsslogan zijn voor de VVD in de strijd tegen Wilders!
Dan stop ik jou wel in dat Tweede Kamergebouw wat ik dan in de fik ga steken, okquote:Op zondag 16 december 2007 00:24 schreef HarryP het volgende:
Tuurlijk bij een kabinet van VVD, TON en PVV vergaat de wereld.
En kittens worden verdronken en baby's worden in het vuur geworpen.
Nou van mij mag dat kabinet er komen want ik voorspel alleen maar voorspoed en een veel beter Nederland met een rechts kabinet.
Er is een verschil tussen rechts en extreem-rechts.quote:Op zondag 16 december 2007 00:24 schreef HarryP het volgende:
Tuurlijk bij een kabinet van VVD, TON en PVV vergaat de wereld.
En kittens worden verdronken en baby's worden in het vuur geworpen.
Nou van mij mag dat kabinet er komen want ik voorspel alleen maar voorspoed en een veel beter Nederland met een rechts kabinet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |