Klinkt goedquote:Op zaterdag 15 december 2007 13:47 schreef Aurelianus het volgende:
Achterbuurtkinderen in lompen die elke ochtend het Nederlands volkslied zingen voor een geheven Nederlandse vlag. Moslims met barcodes in hun nek die hun heil moeten zoeken in schuilmoskeeën. Arbeidsongeschikten die op straat om geld bedelen om een broodje kaas te kunnen kopen (döner is verboden). Bossen die worden gekapt voor achtbaanssnelwegen, volgeplempt met een leger hummers met verplichte autostickers waar 'Trots op Nederland' op staat. Websites die niet verboden zijn, zijn die van de regeringspartijen, het Vrije Volk, de Telegraaf, Fok! Stormfrontpage, Opinio en Elsevier. Concentratiekampen in de uithoeken van het land waar vluchtelingen boerenkool in hun keel krijgen geduwd en waar ze krijgen geleerd dat je maar één koekje mag bij de koffie. Het zou prachtig zijn.
Hoop dat ik snel kan stemmen, dit lijkt me wel watquote:Op zaterdag 15 december 2007 13:47 schreef Aurelianus het volgende:
Achterbuurtkinderen in lompen die elke ochtend het Nederlands volkslied zingen voor een geheven Nederlandse vlag. Moslims met barcodes in hun nek die hun heil moeten zoeken in schuilmoskeeën. Arbeidsongeschikten die op straat om geld bedelen om een broodje kaas te kunnen kopen (döner is verboden). Bossen die worden gekapt voor achtbaanssnelwegen, volgeplempt met een leger hummers met verplichte autostickers waar 'Trots op Nederland' op staat. Websites die niet verboden zijn, zijn die van de regeringspartijen, het Vrije Volk, de Telegraaf, Fok! Stormfrontpage, Opinio en Elsevier. Concentratiekampen in de uithoeken van het land waar vluchtelingen boerenkool in hun keel krijgen geduwd en waar ze krijgen geleerd dat je maar één koekje mag bij de koffie. Het zou prachtig zijn.
Aangezien alle Christen dezelfde mening over onderwerpen als deze hebben ...quote:Op zaterdag 15 december 2007 14:01 schreef HarryP het volgende:
De VVD is niet extreemrechts.
Daarnaast heeft elk kabinet zich gewoon aan de grond wet te houden waarin staat dat discriminatie verboden is.
Abortus etc. is toch ook niet verboden met dit extreem Christelijke kabinet?
Idd, dit scenario is erg grootquote:Op zaterdag 15 december 2007 13:36 schreef henkway het volgende:
Dan gaan de prachtmensen failliet door dat de corporaties 200 miljard cadeau krijgen en huisjesmelkers worden, de rijken krijgen vrijstelling van dividendbelasting en successierechten.
Het waterbedrijf zal in de handen van Duitsers komen of chinezen, de militaire druk wordt opgevoerd
Voor Jan modaal zal het niet veranderen
Voor de huizenbouw en wegenbouw verandert er ook niets
Dan verlaat ik Nederland.quote:Wat als er een extreem rechts kabinet komt?
Neuh want die vechten elkaar in no-time de tent uit.quote:Op zaterdag 15 december 2007 13:33 schreef Cahir het volgende:
Wat als de VVD, TON en PVV dalijk een kabinet vormen? En dus extreem rechts aan de macht staat. Zou dat positief uitwerken in Nederland?
Als je deze partijen als extreem rechts betitelt is de huidige coalitie extreem links. Extreem links maakt een land helemaal stuk, zie je ook in andere landen.quote:Op zaterdag 15 december 2007 13:33 schreef Cahir het volgende:
Wat als de VVD, TON en PVV dalijk een kabinet vormen? En dus extreem rechts aan de macht staat. Zou dat positief uitwerken in Nederland?
Een dergelijke combinatie aan de macht is naar mijn idee voor Nederlandse begrippen vrij extremistisch...quote:Op zaterdag 15 december 2007 16:58 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Als je deze partijen als extreem rechts betitelt is de huidige coalitie extreem links. Extreem links maakt een land helemaal stuk, zie je ook in andere landen.
Het beste is een evenwicht tussen rechts en links.
Het staat verder van het centrum af dan we gewend zijn in Nederland, maar dat maakt het nog niet extremistisch. Het is dan een rechts kabinet, niet meer en niet minder.quote:Op zaterdag 15 december 2007 17:02 schreef du_ke het volgende:
[..]
Een dergelijke combinatie aan de macht is naar mijn idee voor Nederlandse begrippen vrij extremistisch...
Je haalt er naast de VVD er dan wel 2 partijen bij van mensen die uit de partij gezet/ gestapt zijn omdat die niet rechts genoeg was. Waarbij Wilders toch een ware rechtsbuiten is...quote:Op zaterdag 15 december 2007 17:22 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Het staat verder van het centrum af dan we gewend zijn in Nederland, maar dat maakt het nog niet extremistisch. Het is dan een rechts kabinet, niet meer en niet minder.
Ik zou er trouwens niet veel problemen mee hebben, zolang de VVD maar de grootste partij van het stel is
Oh die kans is uiterst marginaal gelukkigquote:Op zaterdag 15 december 2007 17:27 schreef Boze_Appel het volgende:
Ja, wat als? Waarom geef je ze de kans?
Als ik de geschiedenis bekijk is die marginaliteit wel in twijfel te trekken.quote:Op zaterdag 15 december 2007 17:31 schreef du_ke het volgende:
Oh die kans is uiterst marginaal gelukkig.
De geschiedenis leert dat de aanhang rechts van het CDA niet zomaar in staat is een meerderheid te vormenquote:Op zaterdag 15 december 2007 17:33 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Als ik de geschiedenis bekijk is die marginaliteit wel in twijfel te trekken.
Rechtshangende oorlogmafkezen hebben vaakgenoeg een meerderheid gekregen.quote:Op zaterdag 15 december 2007 17:48 schreef du_ke het volgende:
De geschiedenis leert dat de aanhang rechts van het CDA niet zomaar in staat is een meerderheid te vormen.
En op de ruziezoekers van TON en PVV zou ik ook niet teveel vertrouwen.
en als het in de tussentijd voor 100 miljard schade doet aan 100 miljoen mensen?quote:Op zaterdag 15 december 2007 18:31 schreef Hexagon het volgende:
Zo'n kabinet flikkert na korte tijd als een Balkenende I uit elkaar
Een rechts kabinet kan geen schade voor 100 miljard doen. Een linkse wel d.m.v. alle vmbo paupers 100000 euro extra geld te geven.quote:Op zaterdag 15 december 2007 18:35 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
en als het in de tussentijd voor 100 miljard schade doet aan 100 miljoen mensen?
Dat is een mindere zaak natuurlijkquote:Op zaterdag 15 december 2007 18:35 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
en als het in de tussentijd voor 100 miljard schade doet aan 100 miljoen mensen?
Een rechts kabinet kan ons in een oorlog storten of de energievoorziening verkwanselen. Zie ze er ook wel voor aan het ABP op te vreten voor een leuk prestigeprojectjequote:Op zaterdag 15 december 2007 18:39 schreef Cahir het volgende:
[..]
Een rechts kabinet kan geen schade voor 100 miljard doen. Een linkse wel d.m.v. alle vmbo paupers 100000 euro extra geld te geven.
Rechts brengt vaak de zogenaamde havikken voortquote:Op zaterdag 15 december 2007 21:27 schreef Cahir het volgende:
Waarom brengt iedereen rechts en oorlog met elkaar in verband?
quote:Op zaterdag 15 december 2007 21:27 schreef Cahir het volgende:
http://www.nos.nl/nos/art(...)1C7B98CA156C19C.htmlquote:De Tweede Kamerfractie van de PVV wil dat Iran wordt gebombardeerd. In een commissievergadering zei PVV-leider Wilders dat Iran VN-resoluties negeert en dat er nu moet worden ingegrepen.
Extremen maken een land altijd kapot.quote:Op zaterdag 15 december 2007 16:58 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Als je deze partijen als extreem rechts betitelt is de huidige coalitie extreem links. Extreem links maakt een land helemaal stuk, zie je ook in andere landen.
Het beste is een evenwicht tussen rechts en links.
Omdat rechtse mensen oorlog willen en vaak extreem christelijk zijn, dus veel heel veel jonge mensen moeten sterven voor het geloof.quote:Op zaterdag 15 december 2007 21:27 schreef Cahir het volgende:
dat bordquote:Op zaterdag 15 december 2007 21:14 schreef maartena het volgende:
Dan kunnen de borden weer van stal.....
[ afbeelding ]
Aha, natuurlijk. PVV is rechts en rechts is PVV.quote:Op zaterdag 15 december 2007 21:31 schreef Monidique het volgende:
[..]
[..]
http://www.nos.nl/nos/art(...)1C7B98CA156C19C.html
rechts is niet alleen de pvv, maar de pvv is wel aardig rechtsquote:Op zaterdag 15 december 2007 23:47 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Aha, natuurlijk. PVV is rechts en rechts is PVV.
Het gaat in dit topic over rechtse partijen in nederland, en de meest uitgesproken cq extreme partij die hieronder valt spreekt zich uit vóór oorlog. Ik zie niet waarom het linken naar dit artikel ongepast zou zijn in deze context.quote:Op zaterdag 15 december 2007 23:47 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Aha, natuurlijk. PVV is rechts en rechts is PVV.
He, dat zou een goede verkiezingsslogan zijn voor de VVD in de strijd tegen Wilders!quote:Op zaterdag 15 december 2007 23:40 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
dat bord
laten we dat aub nooit vergeten!
Ergens voel ik aan dat het sarcastisch is. Hoe, daar ben ik nog niet uit.quote:Op zondag 16 december 2007 00:01 schreef Apropos het volgende:
[..]
He, dat zou een goede verkiezingsslogan zijn voor de VVD in de strijd tegen Wilders!
Dan stop ik jou wel in dat Tweede Kamergebouw wat ik dan in de fik ga steken, okquote:Op zondag 16 december 2007 00:24 schreef HarryP het volgende:
Tuurlijk bij een kabinet van VVD, TON en PVV vergaat de wereld.
En kittens worden verdronken en baby's worden in het vuur geworpen.
Nou van mij mag dat kabinet er komen want ik voorspel alleen maar voorspoed en een veel beter Nederland met een rechts kabinet.
Er is een verschil tussen rechts en extreem-rechts.quote:Op zondag 16 december 2007 00:24 schreef HarryP het volgende:
Tuurlijk bij een kabinet van VVD, TON en PVV vergaat de wereld.
En kittens worden verdronken en baby's worden in het vuur geworpen.
Nou van mij mag dat kabinet er komen want ik voorspel alleen maar voorspoed en een veel beter Nederland met een rechts kabinet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |