Ach ja, dat zit er dan wel in he. Nou ja, het zij zo. Maar eens zien wat ze wil afspreken, zojuist maar even een sms gestuurd.quote:
Waarom ga je niet per auto?quote:Op zaterdag 15 december 2007 13:33 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ach ja, dat zit er dan wel in he. Nou ja, het zij zo. Maar eens zien wat ze wil afspreken, zojuist maar even een sms gestuurd.
Ik heb geen auto en geen rijbewijs.quote:
Nee, dat is me net even te duur. En ik moet ook weer terug om uit te gaan, dat doet zij ook, en dan zal ze wel gaan fietsen.quote:Op zaterdag 15 december 2007 13:36 schreef eer-ik het volgende:
Taxi dan
Nou ja, ik ga maar gewoon fietsen. Volgens Google Earth is het goed te doen.quote:
Wat zit je nou te zeuren dan?quote:Op zaterdag 15 december 2007 14:18 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Nou ja, ik ga maar gewoon fietsen. Volgens Google Earth is het goed te doen.
ETAAAAAquote:Op zaterdag 15 december 2007 13:50 schreef ETA het volgende:
t'is weekend man!!!
Het is koud. En de afstand geeft Google Earth niet aan, ik doelde meer op de route. En ik zeur graag.quote:Op zaterdag 15 december 2007 14:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wat zit je nou te zeuren dan?
echte Nederlandse mentaliteitquote:Op zaterdag 15 december 2007 14:29 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Het is koud. En de afstand geeft Google Earth niet aan, ik doelde meer op de route. En ik zeur graag.
Ja meneer.quote:Op zaterdag 15 december 2007 14:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
echte Nederlandse mentaliteit
En op kou kan je je kleden. Gewoon muts op, handschoenen aan, dikke jas, sjaal, iPod op en gaan met je luie donder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |