jaa vanaf 1000hquote:
ik moet wel geldjes verdienen buiten school om hequote:
ja ok...maar ja...leuk is anders niet...?quote:Op zaterdag 15 december 2007 16:44 schreef Houniet het volgende:
[..]
ik moet wel geldjes verdienen buiten school om he
ag de vrienden zitten hier te internetten en koffie te drinken en ik help een beetje mensen. dus wel relaxed baantje hoorquote:Op zaterdag 15 december 2007 16:45 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ja ok...maar ja...leuk is anders niet...?
dan is het goed....ik ga nu ff lasagne maken...quote:Op zaterdag 15 december 2007 16:47 schreef Houniet het volgende:
[..]
ag de vrienden zitten hier te internetten en koffie te drinken en ik help een beetje mensen. dus wel relaxed baantje hoor
quote:
Is dat leuk?quote:Op zaterdag 15 december 2007 17:58 schreef Houniet het volgende:
@ Papier, ik ga naar The Zenith
Smulquote:Op zaterdag 15 december 2007 17:55 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
lasagnes zijn in de oven....![]()
![]()
Slierten zalm met komkommerslierten, Raita (Dat is iets Indisch met yoghurt, en mint) citroen en bieslook.quote:Op zaterdag 15 december 2007 18:06 schreef OA het volgende:
Ik heb zalm gehaald.![]()
Nu nog even kijken hoe ik het klaarmaak.
Klinkt gezellig. Ik ondervraag je morgen, ok?quote:Op zaterdag 15 december 2007 18:08 schreef Houniet het volgende:
grootste club van de Beneluxben er 1 keer geweest. mooie club
is in VenrayMPG kent het vast wel
is goedquote:Op zaterdag 15 december 2007 18:13 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Klinkt gezellig. Ik ondervraag je morgen, ok?
Ow. The Zenithquote:Op zaterdag 15 december 2007 18:08 schreef Houniet het volgende:
grootste club van de Beneluxben er 1 keer geweest. mooie club
is in VenrayMPG kent het vast wel
Middagquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |