quote:Op zaterdag 15 december 2007 13:29 schreef Houniet het volgende:
ben nu met zo'n logitech alto aan het werk![]()
[ afbeelding ]
ik heb tot half een in mijn bed gelegen...quote:Op zaterdag 15 december 2007 13:24 schreef BrandX het volgende:
Ha die Buzzer! Kan je een beetje uitrusten dit het weekend?
ik moet ook nogquote:
ja dat is zoquote:Op zaterdag 15 december 2007 13:30 schreef BrandX het volgende:
[..]wat is daar zo prettig aan? Kan je toch gewoon net zo goed gewoon op je laptop zelf werken??
quote:Op zaterdag 15 december 2007 13:31 schreef buzzer het volgende:
[..]
ik heb tot half een in mijn bed gelegen...
hé hallo!quote:Op zaterdag 15 december 2007 13:39 schreef TC_Artemis het volgende:
Gisteravond naar Dolf Jansen geweest
erg goed wetoch.
Nee hij valt best mee qua drukte, maar hij zet je wel aan het denken over van alles, vond hem erg goed!quote:Op zaterdag 15 december 2007 13:40 schreef BrandX het volgende:
[..]
hé hallo!
ja was het gaaf? Hij lijkt me zo druk alleen op het podium.
quote:Op zaterdag 15 december 2007 13:42 schreef TC_Artemis het volgende:
[..]
Nee hij valt best mee qua drukte, maar hij zet je wel aan het denken over van alles, vond hem erg goed!
Nu tijd voor zaterdagochtendcappuccino om maar ontopic te blijven
tnxquote:Op zaterdag 15 december 2007 13:38 schreef BrandX het volgende:
[..]
nou, die rust had je dan ook verdient, ja toch?
quote:
ik ook, ben druk in de keuken inmiddelsquote:Op zaterdag 15 december 2007 15:44 schreef BrandX het volgende:
sooow, terug van boodschapjes doen.
ik niet, ik ben over een uurtje naar de boksschool we hebben boksgala in Rotterdam, twee van onze jiongens moeten boksen.quote:Op zaterdag 15 december 2007 15:45 schreef Muck het volgende:
[..]
ik ook, ben druk in de keuken inmiddels
ooke lekkerquote:Op zaterdag 15 december 2007 15:49 schreef BrandX het volgende:
[..]
ik niet, ik ben over een uurtje naar de boksschool we hebben boksgala in Rotterdam, twee van onze jiongens moeten boksen.
Dus ik neem brood met kipfilet en schijfjes komkommer mee voor daar
klinkt bekendquote:maar ik heb wel (te veel) idee'tjes gekregen voor tijdens de kerstdagen om te maken, nu nog gaan kiezen (en ongetwijfeld ga ik voor die tijd nog tien keer andere ideëen krijgen)
je fotoboek is ook helemaal andersquote:Op zaterdag 15 december 2007 15:51 schreef juon_jacket1 het volgende:
alle teksten zijn bij mij in de war....
klopt....time to change....quote:Op zaterdag 15 december 2007 16:07 schreef Muck het volgende:
[..]
ooke lekker
veel plezier
[..]
klinkt bekend
je FOK! is in de warquote:Op zaterdag 15 december 2007 16:09 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
klopt....time to change......en nu lukt het me niet meer om foto's te uploaden...
quote:Op zaterdag 15 december 2007 16:14 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ja precies dat ja........zelfs mjn muis knipperd...
wat ben jij voor lekkers aan het maken dan....???quote:Op zaterdag 15 december 2007 16:18 schreef Muck het volgende:
[..]
oh ja...
ik heb kokos in mijn haar
en in mijn oog
op mijn trui
op mijn broek
o-ver-al
gefrituurd ijsquote:Op zaterdag 15 december 2007 16:20 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
wat ben jij voor lekkers aan het maken dan....???
Jaja, kokos.... Je weet zeker dat MPG niet in de buurt is?quote:Op zaterdag 15 december 2007 16:18 schreef Muck het volgende:
[..]
oh ja...
ik heb kokos in mijn haar
en in mijn oog
op mijn trui
op mijn broek
o-ver-al
quote:Op zaterdag 15 december 2007 16:25 schreef OA het volgende:
[..]
Jaja, kokos.... Je weet zeker dat MPG niet in de buurt is?
OMFG....quote:Op zaterdag 15 december 2007 16:25 schreef OA het volgende:
[..]
Jaja, kokos.... Je weet zeker dat MPG niet in de buurt is?
jaa vanaf 1000hquote:
ik moet wel geldjes verdienen buiten school om hequote:
ja ok...maar ja...leuk is anders niet...?quote:Op zaterdag 15 december 2007 16:44 schreef Houniet het volgende:
[..]
ik moet wel geldjes verdienen buiten school om he
ag de vrienden zitten hier te internetten en koffie te drinken en ik help een beetje mensen. dus wel relaxed baantje hoorquote:Op zaterdag 15 december 2007 16:45 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ja ok...maar ja...leuk is anders niet...?
dan is het goed....ik ga nu ff lasagne maken...quote:Op zaterdag 15 december 2007 16:47 schreef Houniet het volgende:
[..]
ag de vrienden zitten hier te internetten en koffie te drinken en ik help een beetje mensen. dus wel relaxed baantje hoor
quote:
Is dat leuk?quote:Op zaterdag 15 december 2007 17:58 schreef Houniet het volgende:
@ Papier, ik ga naar The Zenith
Smulquote:Op zaterdag 15 december 2007 17:55 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
lasagnes zijn in de oven....![]()
![]()
Slierten zalm met komkommerslierten, Raita (Dat is iets Indisch met yoghurt, en mint) citroen en bieslook.quote:Op zaterdag 15 december 2007 18:06 schreef OA het volgende:
Ik heb zalm gehaald.![]()
Nu nog even kijken hoe ik het klaarmaak.
Klinkt gezellig. Ik ondervraag je morgen, ok?quote:Op zaterdag 15 december 2007 18:08 schreef Houniet het volgende:
grootste club van de Beneluxben er 1 keer geweest. mooie club
is in VenrayMPG kent het vast wel
is goedquote:Op zaterdag 15 december 2007 18:13 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Klinkt gezellig. Ik ondervraag je morgen, ok?
Ow. The Zenithquote:Op zaterdag 15 december 2007 18:08 schreef Houniet het volgende:
grootste club van de Beneluxben er 1 keer geweest. mooie club
is in VenrayMPG kent het vast wel
Middagquote:
goed idee welquote:Op zaterdag 15 december 2007 18:59 schreef juon_jacket1 het volgende:
zooww...klaar met eten.......en nu koffie...
![]()
![]()
Ik ga ook zo. Van hardlopen ga je best wel zwetenquote:Op zaterdag 15 december 2007 18:45 schreef MPG het volgende:
Ik ga es ekkes onder de douche door rennen![]()
[ afbeelding ]
best welquote:Op zaterdag 15 december 2007 19:22 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ach ja....ik zit vol goede ideeën....
ik ben ook niet meer draadloos sinds ee paar maanden....quote:Op zaterdag 15 december 2007 19:55 schreef vrolijke-frits het volgende:
Draadloos internet installeren ging kut, nu nog steeds aan het draad![]()
Ik moet het wel ff hebben, wil niet meer in bed hoeven klootzakken met dradenquote:Op zaterdag 15 december 2007 19:57 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik ben ook niet meer draadloos sinds ee paar maanden....
i know the feeling....quote:Op zaterdag 15 december 2007 20:17 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik moet het wel ff hebben, wil niet meer in bed hoeven klootzakken met draden
Internetten in bedquote:Op zaterdag 15 december 2007 20:17 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik moet het wel ff hebben, wil niet meer in bed hoeven klootzakken met draden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
quote:Op zaterdag 15 december 2007 20:20 schreef MPG het volgende:
[..]
Internetten in bed
In bed heb ik wel wat beters te doendetails MOG...details....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 15 december 2007 20:21 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
details MOG...details....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
komt vast vanwege mijn dagelijkse "Mogge" postquote:
have fun....quote:Op zaterdag 15 december 2007 20:35 schreef Yamanaka het volgende:
Zo lekker uitgaan in hardrock cafe w00t!
quote:
quote:Op zaterdag 15 december 2007 20:21 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
details MOG...details....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Wat voor details wil JIJ nou weer horenquote:
Nee nee nee, leipo. JJ reageerde op mij omdat ik MOG zei, maar dat zei ik omdat zij dat zei.quote:Op zaterdag 15 december 2007 20:56 schreef MPG het volgende:
[..]
Wat voor details wil JIJ nou weer horen?
quote:Op zaterdag 15 december 2007 21:25 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Nee nee nee, leipo. JJ reageerde op mij omdat ik MOG zei, maar dat zei ik omdat zij dat zei.
Lekkere zin ook
En dat is je gelukt!quote:Op zaterdag 15 december 2007 21:31 schreef MPG het volgende:
[..]
Haphaphap
Dat had ik allang door, maar ik wilde eeeeven een reactie uitlokken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |