Ja inderdaad.quote:Op zaterdag 15 december 2007 15:52 schreef SCH het volgende:
Kut zeg, het was net zo'n leuke reeks aan het worden.
Wie niet hier op Fok!quote:Op zaterdag 15 december 2007 16:13 schreef Branieschopper het volgende:
echt kut .. ik kwijnde weg zonder Tong
LUL!quote:Op zaterdag 15 december 2007 17:37 schreef tong80 het volgende:
Wat een geweldige topcreeks. Het is bijna zonde dat ik weer kan posten
wat nog erger is: ik zie hem nu pas door die kickquote:Op zaterdag 15 december 2007 17:37 schreef tong80 het volgende:
Wat een geweldige topcreeks. Het is bijna zonde dat ik weer kan posten
Geen dankquote:Op zaterdag 15 december 2007 22:39 schreef Againzender het volgende:
[..]
wat nog erger is: ik zie hem nu pas door die kick
quote:
Die heeft ie niet anders wassie wel eerder online geweest.quote:Op zaterdag 15 december 2007 22:43 schreef mrSPLIFFY het volgende:
HERMAN!!! VRIEND!!!!!!
Hoe erg mis jij hem eigenlijk?quote:Op zaterdag 15 december 2007 23:52 schreef tong80 het volgende:
Fank je wewl
Mijn toetsenbortf ik kapot
Jomo is het vieze vent met zijn tomgquote:
5 kiklo inktvlip?quote:Op zaterdag 15 december 2007 23:52 schreef tong80 het volgende:
Fank je wewl
Mijn toetsenbortf ik kapot
Ol ik hoe van inkvisquote:
Redden?!? Dit doet me anders behoorlijk aan een 'voorval' uit de film Scarface denken...quote:Op zondag 16 december 2007 00:06 schreef popolon het volgende:
Na de laffe aanval, volgde het onderdak en de opstand.
En toen, en toen alles hopeloos leek kwamen de hulptroepen om tongermans te redden:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 16 december 2007 00:06 schreef popolon het volgende:
En toen, en toen alles hopeloos leek kwamen de hulptroepen om tongermans te redden:
[ afbeelding ]
Beetje gevaarlijk daar hoor, met zo'n helikopter vliegen.quote:Op zondag 16 december 2007 00:06 schreef popolon het volgende:
[ afbeelding ]
Het blijft nog oppassen met die noodkabels daar.quote:Op zondag 16 december 2007 00:14 schreef EnGCatjuh het volgende:
Fokkers vieren terugkomst tong80.
[ afbeelding ]
TONG!!quote:
quote:Op zondag 16 december 2007 06:04 schreef tong80 het volgende:
Niet zo schreeuwen compier.
SPARTA>>>>>NAAAAAAR VOOOOOOOREN
Je kon m toch nog wel gewoon bellen?quote:Op zondag 16 december 2007 11:49 schreef Ole het volgende:
het waren voor mij ook rampdagen borisz..![]()
heb tong al weer uitgebreid gesproken hoor
heb zijn nr nietquote:Op zondag 16 december 2007 11:54 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Je kon m toch nog wel gewoon bellen?
Wat is dit nou weer voor slechte lat-relatiequote:Op zondag 16 december 2007 11:56 schreef Ole het volgende:
[..]
heb zijn nr niet![]()
maar de gsm masten deden het ook niet begreep ik
quote:Op zondag 16 december 2007 11:57 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor slechte lat-relatie
Ik nog nietquote:Op zondag 16 december 2007 11:49 schreef Ole het volgende:
het waren voor mij ook rampdagen borisz..![]()
heb tong al weer uitgebreid gesproken hoor
Voor jou komt ie zijn nest niet uitquote:
Meestal blijft ie voor mij uit zijn nest. Maar tong80's bioritme en dat van mij willen nog wel eens enigszins verschillenquote:
Spekquote:Op zondag 16 december 2007 06:13 schreef tong80 het volgende:
Ik ga toch maar eens slapen
Dromend van stukjes spek en zilveruitjes
Doe dan ook eens wat aan je MSNquote:
woensdag. Maar zijn monteur belt maar niet terug.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:56 schreef SCH het volgende:
Heb jij nog contact gehad Ole.
* SCH maakt zich zorgen.
quote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:13 schreef Grulez het volgende:
tvp
quote:Op zaterdag 15 december 2007 14:38 schreef Grulez het volgende:
Nog steeds niet? Mss moet 'tong' eerst gereset worden
gekeken wel, maar hij kan niet postenquote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:20 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hij heeft echt al heul lang geen DGK meer gekeken.
Toch wel TVP als in tijd voor pils mag ik hopen.quote:
Is z'n modem stuk dan, of wat?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:20 schreef Ole het volgende:
gekeken wel, maar hij kan niet posten
nee, zijn moederbord is gecrasht of zoietsquote:
goddomme, is het geen heli, dan wel weer een moboquote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:25 schreef Ole het volgende:
[..]
nee, zijn moederbord is gecrasht of zoiets
Oh Noesquote:
quote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:54 schreef Ole het volgende:
heb hem net aan de telefoon.
Maandagavond is hij er weer
Wat doet hij nu eigenlijk, nu hij niet kan Fok!ken? Ik kan me haast niet voorstellen dat Tong iets van een priveleven heeft.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:54 schreef Ole het volgende:
Hij was idols aan het kijkenquote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:07 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Wat doet hij nu eigenlijk, nu hij niet kan Fok!ken? Ik kan me haast niet voorstellen dat Tong iets van een priveleven heeft.
Ja, maar je hield ons al langer aan het lijntje!quote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:54 schreef Ole het volgende:
Daar heb je een puntquote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:49 schreef Bora-Bora het volgende:
[..]
Ja, maar je hield ons al langer aan het lijntje!
gister kon ik hem niet bereikenquote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:49 schreef Bora-Bora het volgende:
[..]
Ja, maar je hield ons al langer aan het lijntje!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |