ik was bezig johquote:
quote:Op zaterdag 15 december 2007 10:51 schreef Viking84 het volgende:
Omg, deel 8 voor een gebande user. Jullie openden geen topic voor mij toen ik 48 uur geband was.
Wat is er met tong en stroom?
scrabblen met ma.quote:Op zaterdag 15 december 2007 10:54 schreef SCH het volgende:
Okay, waar waren we gebleven in deel 7?
Komt door die kerncentrale die daar heel snel is neergezet, dat overkomt de Bommelaars geen tweede keer.quote:Op zaterdag 15 december 2007 10:57 schreef SCH het volgende:
Het is gewoon mooi weer daar aan De Waal
[ afbeelding ]
Er is een helikopter op zijn huis geland.quote:Op zaterdag 15 december 2007 11:06 schreef Viking84 het volgende:
Maar wat is er nou met Tong dan?
Hij had eerst een ban, toen was ie 2 dagen terug, en nu zit ie in 't gebied zonder stroom (Apache-ongeluk).quote:Op zaterdag 15 december 2007 11:06 schreef Viking84 het volgende:
Maar wat is er nou met Tong dan?
goed idee stranger!quote:Op zaterdag 15 december 2007 11:08 schreef Stranger het volgende:
Ik gok dat ie katatonisch in een hoekje zit, dankzij gebrek aan enige vorm van beschaving de afgelopen paar dagen. Misschien moeten we maar een kerstactie voor hem opzetten.
Ik zit hier huilend achter mijn schermquote:Op zaterdag 15 december 2007 11:35 schreef borisz het volgende:
Tong kom maar, Ole mist je
Wat ben je vroeg op op zaterdagquote:Op zaterdag 15 december 2007 11:36 schreef Ole het volgende:
[..]
Ik zit hier huilend achter mijn scherm![]()
Ik was al om 10 uur op zelfsquote:Op zaterdag 15 december 2007 11:42 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Wat ben je vroeg op op zaterdag.
Daar hebben we denk ik wel 10 jaar voor nodigquote:Op zaterdag 15 december 2007 11:58 schreef Jimbo het volgende:
komop allemaal um van de nr 1 postplak stoten
jointje roken pussy kijkenquote:Op zaterdag 15 december 2007 10:57 schreef SCH het volgende:
Het is gewoon mooi weer daar aan De Waal
[ afbeelding ]
Stroomuitval is funest voor oude PC's.quote:Op zaterdag 15 december 2007 13:42 schreef Nieuwschierig het volgende:
Ik denk dat tong het loginwachtwoord van Windows vergeten is omdat het de eerste keer in 7 jaar is dat zijn PC uit schakelde.
Je hebt hem toch wel voedselpakketten en brandhout gebracht de afgelopen dagen?quote:Op zaterdag 15 december 2007 13:35 schreef Bluezz het volgende:
Ik zal hem vanavond eens gaan bellen als ie nog niet gepost heeft
Z'n computer niet?quote:Op zaterdag 15 december 2007 15:32 schreef shmoopy het volgende:
Hij leeft, heb 'm nu aan de telefoon, meer volgt.
Als in: een date?quote:Op zaterdag 15 december 2007 15:32 schreef shmoopy het volgende:
Maar nu staat NIVO Sparta weer met 1-0 achter...quote:Op zaterdag 15 december 2007 15:32 schreef shmoopy het volgende:
Ik zat ook even te twijfelen of ik het wel moest posten.quote:Op zaterdag 15 december 2007 15:52 schreef SCH het volgende:
Kut zeg, het was net zo'n leuke reeks aan het worden.
En sinds Tong weer terug is is het 1-2 door Saidjan en Van Geffenquote:Op zaterdag 15 december 2007 15:43 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Maar nu staat NIVO Sparta weer met 1-0 achter....
Na een tijd onthouding is het raadzaam om het posttempo langzaam op te voeren.quote:Op zaterdag 15 december 2007 16:03 schreef SCH het volgende:
Is ie er nog wel - ik zie hem nergens posten?
Ja inderdaad.quote:Op zaterdag 15 december 2007 15:52 schreef SCH het volgende:
Kut zeg, het was net zo'n leuke reeks aan het worden.
Wie niet hier op Fok!quote:Op zaterdag 15 december 2007 16:13 schreef Branieschopper het volgende:
echt kut .. ik kwijnde weg zonder Tong
LUL!quote:Op zaterdag 15 december 2007 17:37 schreef tong80 het volgende:
Wat een geweldige topcreeks. Het is bijna zonde dat ik weer kan posten
wat nog erger is: ik zie hem nu pas door die kickquote:Op zaterdag 15 december 2007 17:37 schreef tong80 het volgende:
Wat een geweldige topcreeks. Het is bijna zonde dat ik weer kan posten
Geen dankquote:Op zaterdag 15 december 2007 22:39 schreef Againzender het volgende:
[..]
wat nog erger is: ik zie hem nu pas door die kick
quote:
Die heeft ie niet anders wassie wel eerder online geweest.quote:Op zaterdag 15 december 2007 22:43 schreef mrSPLIFFY het volgende:
HERMAN!!! VRIEND!!!!!!
Hoe erg mis jij hem eigenlijk?quote:Op zaterdag 15 december 2007 23:52 schreef tong80 het volgende:
Fank je wewl
Mijn toetsenbortf ik kapot
Jomo is het vieze vent met zijn tomgquote:
5 kiklo inktvlip?quote:Op zaterdag 15 december 2007 23:52 schreef tong80 het volgende:
Fank je wewl
Mijn toetsenbortf ik kapot
Ol ik hoe van inkvisquote:
Redden?!? Dit doet me anders behoorlijk aan een 'voorval' uit de film Scarface denken...quote:Op zondag 16 december 2007 00:06 schreef popolon het volgende:
Na de laffe aanval, volgde het onderdak en de opstand.
En toen, en toen alles hopeloos leek kwamen de hulptroepen om tongermans te redden:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 16 december 2007 00:06 schreef popolon het volgende:
En toen, en toen alles hopeloos leek kwamen de hulptroepen om tongermans te redden:
[ afbeelding ]
Beetje gevaarlijk daar hoor, met zo'n helikopter vliegen.quote:Op zondag 16 december 2007 00:06 schreef popolon het volgende:
[ afbeelding ]
Het blijft nog oppassen met die noodkabels daar.quote:Op zondag 16 december 2007 00:14 schreef EnGCatjuh het volgende:
Fokkers vieren terugkomst tong80.
[ afbeelding ]
TONG!!quote:
quote:Op zondag 16 december 2007 06:04 schreef tong80 het volgende:
Niet zo schreeuwen compier.
SPARTA>>>>>NAAAAAAR VOOOOOOOREN
Je kon m toch nog wel gewoon bellen?quote:Op zondag 16 december 2007 11:49 schreef Ole het volgende:
het waren voor mij ook rampdagen borisz..![]()
heb tong al weer uitgebreid gesproken hoor
heb zijn nr nietquote:Op zondag 16 december 2007 11:54 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Je kon m toch nog wel gewoon bellen?
Wat is dit nou weer voor slechte lat-relatiequote:Op zondag 16 december 2007 11:56 schreef Ole het volgende:
[..]
heb zijn nr niet![]()
maar de gsm masten deden het ook niet begreep ik
quote:Op zondag 16 december 2007 11:57 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor slechte lat-relatie
Ik nog nietquote:Op zondag 16 december 2007 11:49 schreef Ole het volgende:
het waren voor mij ook rampdagen borisz..![]()
heb tong al weer uitgebreid gesproken hoor
Voor jou komt ie zijn nest niet uitquote:
Meestal blijft ie voor mij uit zijn nest. Maar tong80's bioritme en dat van mij willen nog wel eens enigszins verschillenquote:
Spekquote:Op zondag 16 december 2007 06:13 schreef tong80 het volgende:
Ik ga toch maar eens slapen
Dromend van stukjes spek en zilveruitjes
Doe dan ook eens wat aan je MSNquote:
woensdag. Maar zijn monteur belt maar niet terug.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:56 schreef SCH het volgende:
Heb jij nog contact gehad Ole.
* SCH maakt zich zorgen.
quote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:13 schreef Grulez het volgende:
tvp
quote:Op zaterdag 15 december 2007 14:38 schreef Grulez het volgende:
Nog steeds niet? Mss moet 'tong' eerst gereset worden
gekeken wel, maar hij kan niet postenquote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:20 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hij heeft echt al heul lang geen DGK meer gekeken.
Toch wel TVP als in tijd voor pils mag ik hopen.quote:
Is z'n modem stuk dan, of wat?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:20 schreef Ole het volgende:
gekeken wel, maar hij kan niet posten
nee, zijn moederbord is gecrasht of zoietsquote:
goddomme, is het geen heli, dan wel weer een moboquote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:25 schreef Ole het volgende:
[..]
nee, zijn moederbord is gecrasht of zoiets
Oh Noesquote:
quote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:54 schreef Ole het volgende:
heb hem net aan de telefoon.
Maandagavond is hij er weer
Wat doet hij nu eigenlijk, nu hij niet kan Fok!ken? Ik kan me haast niet voorstellen dat Tong iets van een priveleven heeft.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:54 schreef Ole het volgende:
Hij was idols aan het kijkenquote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:07 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Wat doet hij nu eigenlijk, nu hij niet kan Fok!ken? Ik kan me haast niet voorstellen dat Tong iets van een priveleven heeft.
Ja, maar je hield ons al langer aan het lijntje!quote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:54 schreef Ole het volgende:
Daar heb je een puntquote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:49 schreef Bora-Bora het volgende:
[..]
Ja, maar je hield ons al langer aan het lijntje!
gister kon ik hem niet bereikenquote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:49 schreef Bora-Bora het volgende:
[..]
Ja, maar je hield ons al langer aan het lijntje!
Een paar honderduizend posts meer.quote:Op zondag 2 maart 2008 10:47 schreef iuvenis het volgende:
Ik was er 3 dagen niet en dat wordt zelfs niet opgemerkt.... Wat heeft die Tong80 toch dat ik niet heb....
Nou, de vlokken zijn wel erger hoor!quote:Op zondag 2 maart 2008 14:05 schreef SCH het volgende:
Nou ja missen, missen.......missen is een groot woord. Het is meer als dat de chocoladevlokken op zijn, de dag begint toch wel en alles gaat door zoals het normaal verloopt en toch is het net niet helemaal lekker op gang gekomen. Je voelt dat het ook wel goed is om zonder chocoladevlokken te ontbijten en dat die jonge kaas zo ongezond nog niet was maar toch voelt het net niet helemaal goed. Het is niet dat je zo vastzit in oude patronen en helemaal van slag raakt als er ook maar dit verandert maar je snapt ook niet goed waarom het nodig is, waarom je je chocoladevlokken moet missen. Wie wordt er beter van? Aan het eind van de dag overdenk je het etmaal nog eens en weet je dat het geen mislukte dag was maar dat het net-niet gehalte toch voor een domper zorgde en dat je morgenochtend echt die vlokken wel moet om niet in een vicieuze cirkel te belanden. Maar
de volgende ochtend zijn ze er weer niet en begint het hele gedoe weer van voren af aan. Het is niet dat je ze echt enorm mist in de zin van enorm missen maar ze hadden er gewoon moeten zijn, dat staat op de een of andere manier in de pootafdruk van je leven geschreven.
Hij is niet gebanned, z'n moederbord heeft 'm in de steek gelaten (tenminste, dat begreep ik hier).quote:Op maandag 3 maart 2008 23:11 schreef Erotica_ het volgende:
Waarom is hij gebanned
als je boven een aantal posts komt, krijg je een automatische weekban.quote:Op maandag 3 maart 2008 23:11 schreef Erotica_ het volgende:
Waarom is hij gebanned
Uit medelijden!quote:Op maandag 3 maart 2008 23:14 schreef Grulez het volgende:
[..]
als je boven een aantal posts komt, krijg je een automatische weekban.
Tong is net een wijf; die krijgt echt álles kapot.quote:Op maandag 3 maart 2008 23:13 schreef PietjePuk007 het volgende:
gebanned, z'n moederbord heeft 'm in de steek gelaten (tenminste, dat begreep ik hier).
Same here.quote:Op zondag 2 maart 2008 10:47 schreef iuvenis het volgende:
Ik was er 3 dagen niet en dat wordt zelfs niet opgemerkt.... Wat heeft die Tong80 toch dat ik niet heb....
*het werkt*quote:
Alleenj Deep Throatquote:Op woensdag 5 maart 2008 02:59 schreef broer het volgende:
Heb je de afgelopen tijd nog niet genoeg gezien?
die 100 meter ging zelfs voor tong te snelquote:Op zondag 17 augustus 2008 15:41 schreef Arcee het volgende:
* Arcee heeft Tong bij de 100 meter-finale gemist.
meer nieuws volgtquote:Politiebericht:
De politie in Zaltbommel heeft een zwaar depressieve inwoner die ernstig last had van ontwenningsverschijnselen in de plaatselijke shoarmatent opgepakt en naar een afkickkliniek gebracht.
De behandelend artsen hebben er weinig vertrouwen in dat deze patient ooit weer normaal zal functioneren.
Overleden, doot, kaput, niet meer te repareren.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 11:00 schreef Bora-Bora het volgende:
[..]
Vertel 's,
weet jij meer over z'n PC? Panne?
Goh. Nooit verwacht van jouquote:
Jij eerstquote:
Liev!quote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:03 schreef shmoopy het volgende:
Tongie!
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 01:28 schreef Daywalk3r het volgende:
Godverdomme, waarom moest jij nou terug komen.
Oprotten weer graag! Kthnxbi
Wat betekent Kthnxbiquote:Op donderdag 13 augustus 2009 01:28 schreef Daywalk3r het volgende:
Godverdomme, waarom moest jij nou terug komen.
Oprotten weer graag! Kthnxbi
OK thanx Byequote:
Oh dat is een internet term voor mensen met dyslexie ?quote:
Ja, dat kun je wel stellen ja.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
Oh dat is een internet term voor mensen met dyslexie ?
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
Oh dat is een internet term voor mensen met dyslexie ?
Waarom praten ze niet normaal ?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:16 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
De nieuwe internet hype ziekte.
Vooral dat verzuurde intrigeert mequote:Op donderdag 13 augustus 2009 21:50 schreef wakajawaka het volgende:
[..]
Omdat zij geen verzuurde internet verslaafden zijn die voor w.o. 2 zijn geboren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |