Deze laptop komt van de Mediamarkt voorpaginaquote:Op vrijdag 14 december 2007 19:20 schreef SuperRogier het volgende:
Dude, anders ga je ff een anger management cursus volgen
En die laptop zou opzich sneller kunnen zijn in theorie, maar verwacht er niet te veel van. Een laptop heeft meestal een tragere harde schijf, en voor spellen zijn ze vaak ook niet geschikt. Trouwens zou ik sowieso niet een laptop halen bij de aldiKoop gewoon een compaq, hp, acer, toshiba of dell oid, niet zo'n aldi ding
nee, jij hebt er verstand van. je weet niet eens dat cmpag en hp 1 bedrijf zijnquote:Op vrijdag 14 december 2007 19:20 schreef SuperRogier het volgende:
Dude, anders ga je ff een anger management cursus volgen
En die laptop zou opzich sneller kunnen zijn in theorie, maar verwacht er niet te veel van. Een laptop heeft meestal een tragere harde schijf, en voor spellen zijn ze vaak ook niet geschikt. Opzich wel prima te doen.
Hmm als jij er meer van weet wil jij dan even je feedback geven? Praat aub niet in ingewikkelde woorden maar gewoon zodat ik het begrijp. Alvast bedankt.quote:Op vrijdag 14 december 2007 19:23 schreef donald_dick het volgende:
[..]
nee, jij hebt er verstand van. je weet niet eens dat cmpag en hp 1 bedrijf zijn
Oke bedankt, ik ga hem morgen even ophalen. Met die laptop komt mn zelfbeheersing wel goed. Ik wist niet dat mijn kast niet tegen een stootje kon maar had het even niet onder controle aangezien ik de hele avond bezig was en dat ding op het laatst niet deed wat ik wil. Toen per ongeluk vol met mijn schoen die kast ingetrapt. Gevolg is nu een computer met een heleboel herrie, stilstaande molens en een cd speler waarvan de draad kapot is. Dat zilveren ding met Maxtor maakt de meeste herrie en word gloeiend heet maar doet het gelukkig nog wel.quote:Op vrijdag 14 december 2007 19:25 schreef Elmostyle het volgende:
Inter dual core processor t2130 1,83 GHz , 2MB l2 Cache , 533 mhz MHZ FSB
2gb werkgeueghe
die pc is beter dan degene die je had/hebt
Verder zoals hierboven genoemd cursus zelfbeheersting kan ook nuttig zijn.
*proest*quote:Op vrijdag 14 december 2007 19:17 schreef Adothehague het volgende:
Ik heb gister echter uit woede omdat er iets niet lukte mijn systeemkast ingetrapt
Retard, alsof dat uitmaakt. Moet ik er ook bij vertellen dat het merendeel van de chips die er in zitten door Philips zijn gemaakt ofzo? Ga pallets sorteren ofzo, gekke MBO'erquote:Op vrijdag 14 december 2007 19:23 schreef donald_dick het volgende:
[..]
nee, jij hebt er verstand van. je weet niet eens dat cmpag en hp 1 bedrijf zijn
quote:Op vrijdag 14 december 2007 19:17 schreef Adothehague het volgende:
Ik heb gister echter uit woede omdat er iets niet lukte mijn systeemkast ingetrapt
Dat zilveren ding met MaXtor erop is je harde schijf, en dat die gloeiend heet word is zeeker niet goed.quote:Op vrijdag 14 december 2007 19:28 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Oke bedankt, ik ga hem morgen even ophalen. Met die laptop komt mn zelfbeheersing wel goed. Ik wist niet dat mijn kast niet tegen een stootje kon maar had het even niet onder controle aangezien ik de hele avond bezig was en dat ding op het laatst niet deed wat ik wil. Toen per ongeluk vol met mijn schoen die kast ingetrapt. Gevolg is nu een computer met een heleboel herrie, stilstaande molens en een cd speler waarvan de draad kapot is. Dat zilveren ding met Maxtor maakt de meeste herrie en word gloeiend heet maar doet het gelukkig nog wel.
Beter een fatsoenlijk OS gebruiken.....! Agressie komt van slechte software (niet van schietspellen)!quote:Op vrijdag 14 december 2007 19:18 schreef fransbreda het volgende:
Beter een cursus omgaan met agressie volgen.
Ja, want Ubuntu is echt beter en vooral makkelijker dan XPquote:Op vrijdag 14 december 2007 19:36 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Beter een fatsoenlijk OS gebruiken.....! Agressie komt van slechte software (niet van schietspellen)!
Tip: www.ubuntu.com
Ehm... ja, en hij doet tenminste wat ik wilquote:Op vrijdag 14 december 2007 19:39 schreef _Administr8or_ het volgende:
[..]
Ja, want Ubuntu is echt beter en vooral makkelijker dan XP
Triest hoorquote:Op vrijdag 14 december 2007 19:32 schreef SuperRogier het volgende:
[..]
Retard, alsof dat uitmaakt. Moet ik er ook bij vertellen dat het merendeel van de chips die er in zitten door Philips zijn gemaakt ofzo? Ga pallets sorteren ofzo, gekke MBO'er![]()
En verder: dyslectische nerd, ga je basisschool afmaken
Ik gebruik gewoon XP (ok, ook af en toe Win98SE, MS-DOS of SuSE Linux) maar dat doet ook echt precies wat ik wil hoor (na enige customizing zoals o.m. het uitschakelen van alle overbodige services uiteraard).quote:Op vrijdag 14 december 2007 19:36 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Beter een fatsoenlijk OS gebruiken.....! Agressie komt van slechte software (niet van schietspellen)!
Tip: www.ubuntu.com
Inderdaad, waar slaat het op. Moet ik er ook bij zeggen dat zijn halve voorraadkast afkomstig is van unilever?quote:
Best begrijpelijk. Heb die neiging ook wel eensquote:Op vrijdag 14 december 2007 19:17 schreef Adothehague het volgende:
groejtes,
ADO
Kijk, voor jou blijkbaar wel, voor TS duidelijk nietquote:Op vrijdag 14 december 2007 19:51 schreef Riparius het volgende:
[..]
Ik gebruik gewoon XP (ok, ook af en toe Win98SE, MS-DOS of SuSE Linux) maar dat doet ook echt precies wat ik wil hoor (na enige customizing zoals o.m. het uitschakelen van alle overbodige services uiteraard).
Ik ook van jouquote:Op vrijdag 14 december 2007 19:54 schreef YoshiBignose het volgende:
hahahaaha trapt hij zijn pc kapot.. ik heb er nog 1 voor je liggen hier ado kom maar halen
edit: en die kneus die ubuntu gaat aanraden is niet goed bij z'n hoofd
kon je dit nou niet gewoon in 1 bericht zetten noob?quote:Op vrijdag 14 december 2007 20:12 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Ik ook van jou![]()
Nu fijn terug naar ome Billie en z'n handje niet meer loslaten
Nee.quote:Op vrijdag 14 december 2007 19:31 schreef fransbreda het volgende:
Ik geloof er eigenlijk geen reet van.
dan ben jij 1 van de weinige..quote:Op vrijdag 14 december 2007 19:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ehm... ja, en hij doet tenminste wat ik wil
Ik trap niet zovaak, maar dit was echt de limiet omdat al het werk wat ik had gedaan voor niks was.quote:Op zaterdag 15 december 2007 00:34 schreef mschol het volgende:
[..]
dan ben jij 1 van de weinige..
ubuntu is imho een gruwel van een stuk software.
ow en @TS:
ik zou geen pc meer kopen als je het ding een trap verkoopt... dan kan ik je verzekeren dat je laptop binnen 1 jaar dood is en geen garantie meer op zit...
en? leer dan aan dat je regelmatig saved.quote:Op zaterdag 15 december 2007 00:36 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Ik trap niet zovaak, maar dit was echt de limiet omdat al het werk wat ik had gedaan voor niks was.
Jep, achteraf is het stom maar alles ging steeds kutter en ik had het inmiddels niet meer onder controle en voor ik het wist was het helaas al gebeurd. Ik was gewoon een heel werkstuk over respect gaan typen en had het niet opgeslagen. Toen startte dat ding opnieuw op en heeft het trappen gehad.quote:Op zaterdag 15 december 2007 00:38 schreef mschol het volgende:
[..]
en? leer dan aan dat je regelmatig saved.
ik wordt soms ook kwaad als iets me niet lukt na lange tijd, maar een pc een trap verkopen is wel het laatste dat ik zou doen (aangezien ik dan weet dat ik VEEEL meer kwijt ben)
zo'n toughbook mag vliegenquote:Op zaterdag 15 december 2007 09:01 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Is een laptop voor TS wel een goed plan? Beetje frustratie en dat ding gaat vliegen, als ik zo zijn OP lees. Ik zou een aan de vloer verankerde, gepantserde systeemkast willen adviseren.
Ik wil alleen computers schoppen als er Compaq op staat..quote:Op zaterdag 15 december 2007 03:40 schreef Jasza het volgende:
Echt weer zo'n Hagenees he.
als je het overleeft een HELE dikke schadevergoeding eisenquote:Op zaterdag 15 december 2007 13:55 schreef OFfSprngr het volgende:
Mn oude onderbuurman (een Portugees) pleurde een keer zn laptop DOOR het raam van 1 hoog op de straat.
Overigens een 2de gedachte is; wat als je daar net fiets en je krijg 1,5~2,5 kilo voor je kop..
Wedden dat je pc stuk is?quote:Op vrijdag 14 december 2007 19:17 schreef Adothehague het volgende:
Ik wil dus zsn een nieuwe pc kopen want ik gebruik mijn pc veel voor msn en wedden.
Op unibet.nl zouden ze deze weddenschap dan aanbiedenquote:
je bedoelt ASM? Hup, terug patatten bakken in de McDonalds jijquote:Op vrijdag 14 december 2007 19:32 schreef SuperRogier het volgende:
[..]
Retard, alsof dat uitmaakt. Moet ik er ook bij vertellen dat het merendeel van de chips die er in zitten door Philips zijn gemaakt ofzo?
Ja, wat is het nou, erg constant ben je niet. Te weinig lucht gekregen omdat je vast zat bij hje geboortequote:Ga pallets sorteren ofzo, gekke MBO'er
En verder: dyslectische nerd, ga je basisschool afmaken
Nee hoor: ASMI maakt de machines die de chips bakken. Maar Philips was inderdaad een wilde gok.quote:Op zondag 16 december 2007 18:32 schreef donald_dick het volgende:
[..]
je bedoelt ASM? Hup, terug patatten bakken in de McDonalds jij
[..]
Ja, wat is het nou, erg constant ben je niet. Te weinig lucht gekregen omdat je vast zat bij hje geboorte![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |