Nee.quote:Op vrijdag 14 december 2007 19:31 schreef fransbreda het volgende:
Ik geloof er eigenlijk geen reet van.
dan ben jij 1 van de weinige..quote:Op vrijdag 14 december 2007 19:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ehm... ja, en hij doet tenminste wat ik wil
Ik trap niet zovaak, maar dit was echt de limiet omdat al het werk wat ik had gedaan voor niks was.quote:Op zaterdag 15 december 2007 00:34 schreef mschol het volgende:
[..]
dan ben jij 1 van de weinige..
ubuntu is imho een gruwel van een stuk software.
ow en @TS:
ik zou geen pc meer kopen als je het ding een trap verkoopt... dan kan ik je verzekeren dat je laptop binnen 1 jaar dood is en geen garantie meer op zit...
en? leer dan aan dat je regelmatig saved.quote:Op zaterdag 15 december 2007 00:36 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Ik trap niet zovaak, maar dit was echt de limiet omdat al het werk wat ik had gedaan voor niks was.
Jep, achteraf is het stom maar alles ging steeds kutter en ik had het inmiddels niet meer onder controle en voor ik het wist was het helaas al gebeurd. Ik was gewoon een heel werkstuk over respect gaan typen en had het niet opgeslagen. Toen startte dat ding opnieuw op en heeft het trappen gehad.quote:Op zaterdag 15 december 2007 00:38 schreef mschol het volgende:
[..]
en? leer dan aan dat je regelmatig saved.
ik wordt soms ook kwaad als iets me niet lukt na lange tijd, maar een pc een trap verkopen is wel het laatste dat ik zou doen (aangezien ik dan weet dat ik VEEEL meer kwijt ben)
zo'n toughbook mag vliegenquote:Op zaterdag 15 december 2007 09:01 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Is een laptop voor TS wel een goed plan? Beetje frustratie en dat ding gaat vliegen, als ik zo zijn OP lees. Ik zou een aan de vloer verankerde, gepantserde systeemkast willen adviseren.
Ik wil alleen computers schoppen als er Compaq op staat..quote:Op zaterdag 15 december 2007 03:40 schreef Jasza het volgende:
Echt weer zo'n Hagenees he.
als je het overleeft een HELE dikke schadevergoeding eisenquote:Op zaterdag 15 december 2007 13:55 schreef OFfSprngr het volgende:
Mn oude onderbuurman (een Portugees) pleurde een keer zn laptop DOOR het raam van 1 hoog op de straat.
Overigens een 2de gedachte is; wat als je daar net fiets en je krijg 1,5~2,5 kilo voor je kop..
Wedden dat je pc stuk is?quote:Op vrijdag 14 december 2007 19:17 schreef Adothehague het volgende:
Ik wil dus zsn een nieuwe pc kopen want ik gebruik mijn pc veel voor msn en wedden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |