zo'n toughbook mag vliegenquote:Op zaterdag 15 december 2007 09:01 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Is een laptop voor TS wel een goed plan? Beetje frustratie en dat ding gaat vliegen, als ik zo zijn OP lees. Ik zou een aan de vloer verankerde, gepantserde systeemkast willen adviseren.
Ik wil alleen computers schoppen als er Compaq op staat..quote:Op zaterdag 15 december 2007 03:40 schreef Jasza het volgende:
Echt weer zo'n Hagenees he.
als je het overleeft een HELE dikke schadevergoeding eisenquote:Op zaterdag 15 december 2007 13:55 schreef OFfSprngr het volgende:
Mn oude onderbuurman (een Portugees) pleurde een keer zn laptop DOOR het raam van 1 hoog op de straat.
Overigens een 2de gedachte is; wat als je daar net fiets en je krijg 1,5~2,5 kilo voor je kop..
Wedden dat je pc stuk is?quote:Op vrijdag 14 december 2007 19:17 schreef Adothehague het volgende:
Ik wil dus zsn een nieuwe pc kopen want ik gebruik mijn pc veel voor msn en wedden.
Op unibet.nl zouden ze deze weddenschap dan aanbiedenquote:
je bedoelt ASM? Hup, terug patatten bakken in de McDonalds jijquote:Op vrijdag 14 december 2007 19:32 schreef SuperRogier het volgende:
[..]
Retard, alsof dat uitmaakt. Moet ik er ook bij vertellen dat het merendeel van de chips die er in zitten door Philips zijn gemaakt ofzo?
Ja, wat is het nou, erg constant ben je niet. Te weinig lucht gekregen omdat je vast zat bij hje geboortequote:Ga pallets sorteren ofzo, gekke MBO'er
En verder: dyslectische nerd, ga je basisschool afmaken
Nee hoor: ASMI maakt de machines die de chips bakken. Maar Philips was inderdaad een wilde gok.quote:Op zondag 16 december 2007 18:32 schreef donald_dick het volgende:
[..]
je bedoelt ASM? Hup, terug patatten bakken in de McDonalds jij
[..]
Ja, wat is het nou, erg constant ben je niet. Te weinig lucht gekregen omdat je vast zat bij hje geboorte![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |