En des te triester ben je dat je het persoonlijk gaat maken!quote:Op zaterdag 15 december 2007 13:07 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Niets te huilie, gewoon een beetje pissig.
quote:Op zaterdag 15 december 2007 13:07 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Niets te huilie, gewoon een beetje pissig.
Ik bied je mijn fokking excuses aan man. Je had inderdaad beter weg kunnen blijven.quote:Op zaterdag 15 december 2007 13:08 schreef sjimz het volgende:
[..]
En des te triester ben je dat je het persoonlijk gaat maken!
Voor users als jij ben ik echt blij dat het niet doorgaat.
En wij komen boven Feyenoord te staan, op de derde plekquote:Op zaterdag 15 december 2007 13:11 schreef golfer het volgende:
We staan in ieder geval nog een week bovenaan de ranglijst.
Nee, nu vind ik het te leuk om figuren zoals jij boos en pissig te zien wordenquote:Op zaterdag 15 december 2007 13:13 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik bied je mijn fokking excuses aan man. Je had inderdaad beter weg kunnen blijven.
Het maakt je wederom tot een echte diender...quote:Op zaterdag 15 december 2007 13:15 schreef sjimz het volgende:
[..]
Nee, nu vind ik het te leuk om figuren zoals jij boos en pissig te zien worden
En jij bent een sjagrijnige kutzeeuw. En nu kappen beide, anders roep ik Harry.quote:Op zaterdag 15 december 2007 13:16 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Het maakt je wederom tot een echte diender...
Dat weet ik, dat ben ik namelijk ook.quote:Op zaterdag 15 december 2007 13:16 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Het maakt je wederom tot een echte diender...
Hij ziet het licht dames en herenquote:Op zaterdag 15 december 2007 10:53 schreef SCH het volgende:
Jawel hoor, maar moet mezelf wel even in acht nemen af en toe en op de rem trappen.
Blijf je doorgaan?quote:Op zaterdag 15 december 2007 13:17 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dat weet ik, dat ben ik namelijk ook.
Dat maakt jou weer tot een echte internethooligan
Mooi dat je woede zich tegen mij richt terwijl ik niet eens voor het staken ben
Maar dat snap je toch niet.
Zie je mn post daaronder niet? Dat je dan alsnog je post edit vind ik wat sneu.quote:
Voordat ik mijn post editte zag ik je bericht nog niet.quote:Op zaterdag 15 december 2007 13:24 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Zie je mn post daaronder niet? Dat je dan alsnog je post edit vind ik wat sneu.
Ach, je relateert het aan je zelfquote:Op zaterdag 15 december 2007 13:37 schreef DIGGER het volgende:
Stomme russen, de hen aangeboden structurele loonsverhoging is bijna het 6 voudige van wat ik er bv CAO technisch bij krijg per 01-01-08. Laat staan de eenmlige vergoedingen en dat soort gezeik.
En met toeslagen voor nachtelijke uren is een 5.75% toeslagen voor een normaal uur nog groter.
Zielige zeikerds.
Staken mag, maar op deze manier is er natuurlijk geen sprake van het kweken van enig begrip, voor zover dat er al was.
Had je maar een vak moeten lerenquote:Op zaterdag 15 december 2007 13:37 schreef DIGGER het volgende:
Stomme russen, de hen aangeboden structurele loonsverhoging is bijna het 6 voudige van wat ik er bv CAO technisch bij krijg per 01-01-08.Laat staan de eenmlige vergoedingen en dat soort gezeik.
En met toeslagen voor nachtelijke uren is een 5.75% toeslagen voor een normaal uur nog groter.
Ik verdien niet slecht hoor, en ik krijg er in 2008 wel meer bij, bij de individuele beoordelingen, maar vanuit CAO punt is het 1% en meer niet.quote:
5,75% op een hongerloontje is alsnog niet veelquote:Op zaterdag 15 december 2007 13:46 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Ik verdien niet slecht hoor, en ik krijg er in 2008 wel meer bij, bij de individuele beoordelingen, maar vanuit CAO punt is het 1% en meer niet.
Elke boerenlul bij de politie, of ie nou perfect functioneert of de kantjes er vanaf loopt, krijgt alleen structureel als CAO al 5.75% erbij, laat staan eenmalige uitkeringen, bonussen, persoonlijke beoordelingen etc.
En dan nog staken, en dat dan ook eens op zo'n tactische wijze.
Nee ik relateer het aan andere CAO's.quote:
En dat is niet echt logisch. 1 procent voor de 1 is misschien wel meer dan 6 procent voor de ander.quote:Op zaterdag 15 december 2007 13:49 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Nee ik relateer het aan andere CAO's.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |