Wij zetten gewoon een wielklem om jequote:Op zaterdag 15 december 2007 13:08 schreef denthemen het volgende:
Mijn vak is present!
[ afbeelding ]
Gast, echt!quote:Op zaterdag 15 december 2007 13:06 schreef TJDoornbos het volgende:
Aangezien de politie ons gaat lopen klieren door te staken wil ik iedere creatieve tekenaar oproepen om bij eerst volgende wedstrijd Spandoeken op te hangen tegen de macht van die blauwe mannetjes want dit is te gek en we moeten onze stem vreedzaam laten horen!!
Uiteraard zou het stoer zijn als de hele Kuip 26-12 volhangt maar nog toffer zou het zijn als er ook in andere stadions berichten hangen!!
Geef het bericht door!!
*Proest*quote:Op zaterdag 15 december 2007 13:08 schreef denthemen het volgende:
Mijn vak is present!
[ afbeelding ]
een X voor de naam, dat zal ze leren!quote:Op zaterdag 15 december 2007 13:31 schreef sjimz het volgende:
TS, vergeet het ook niet in je MSN naam te vermelden!
gvdquote:Op zaterdag 15 december 2007 13:32 schreef Onderbroek het volgende:
[..]
een X voor de naam, dat zal ze leren!
Ja, het gaat elk weekend los.quote:Op zaterdag 15 december 2007 13:36 schreef LordNemephis het volgende:
je kan beter spandoeken tegen die zwakzinnigen van 'voetbalsupporters' maken waardoor die politie elk weekend weer nodig is...
Heej hallow ik laat ze niet op straat lopen hoor dat is de politie zelf, zijn hooguit 8.000 man zei iemand laatst op TV (W. Bos int journaal over de voetbalwet maandje terug ofzo). Politie doet niks tegen ze want dat mag niet van Den Haag, wat verwacht je dan van mij??quote:Op zaterdag 15 december 2007 13:36 schreef LordNemephis het volgende:
je kan beter spandoeken tegen die zwakzinnigen van 'voetbalsupporters' maken waardoor die politie elk weekend weer nodig is...
Ooit van preventieve werking gehoord?quote:Op zaterdag 15 december 2007 13:38 schreef Superheld het volgende:
[..]
Ja, het gaat elk weekend los.
Gauw maar weer terug naar DIG ofzo, doei.
Dan nog ligt het niet aan de politie maar aan de politiek in Den Haag...quote:Op zaterdag 15 december 2007 13:38 schreef Superheld het volgende:
[..]
Ja, het gaat elk weekend los.
Gauw maar weer terug naar DIG ofzo, doei.
Misschien moeten we hier de Engelse wetten tegen voetbalvandalisme eens overnemen... werkt goed daarzo.quote:Op zaterdag 15 december 2007 13:39 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Heej hallow ik laat ze niet op straat lopen hoor dat is de politie zelf, zijn hooguit 8.000 man zei iemand laatst op TV (W. Bos int journaal over de voetbalwet maandje terug ofzo). Politie doet niks tegen ze want dat mag niet van Den Haag, wat verwacht je dan van mij??
quote:Op zaterdag 15 december 2007 13:36 schreef LordNemephis het volgende:
Idd daar is geen politie meer nodig...quote:Op zaterdag 15 december 2007 14:40 schreef LordNemephis het volgende:
[..]
Dan nog ligt het niet aan de politie maar aan de politiek in Den Haag...
Doe mij maar MotoGP, daar zit alle fans van de diverse coureurs dwars door elkaar heen zónder dat men elkaar de hersens in slaat.
[..]
Misschien moeten we hier de Engelse wetten tegen voetbalvandalisme eens overnemen... werkt goed daarzo.
quote:Op zaterdag 15 december 2007 14:40 schreef LordNemephis het volgende:
Misschien moeten we hier de Engelse wetten tegen voetbalvandalisme eens overnemen... werkt goed daarzo.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |