Ze mogen ook niet staken, dus noemen ze het een werkonderbreking om een 'actievergadering' te kunnen bijwonen van de vakbond.quote:Op vrijdag 14 december 2007 21:18 schreef VoreG het volgende:
Ik heb sowieso geen begrip voor mensen die staken
orgiequote:Op vrijdag 14 december 2007 18:41 schreef sjimz het volgende:
[..]
Als die quotum afgeschaft gaat worden dan ben ik echt blij!
Ik heb trouwens 120 van jouw soort in huis gehaald!
da's nog eens prettig nieuwsquote:Dominique van Hulst, beter bekend als Do, is het nieuwe gezicht van lingeriemerk Hunkemöller
*Proest.*quote:Op vrijdag 14 december 2007 21:07 schreef SCH het volgende:
Doe us niet zo egocentrisch Sandman. Volgende keer is het jouw familie die staakt: mosselkwekers of palingrokers en dan hebben wij ook begrip.
gaat prima ze treed elke avond op in het Efteling Theaterquote:Op vrijdag 14 december 2007 22:49 schreef pascalheister het volgende:
[..]
dr zangcarriere komt niet meer uit de verf?
Ze had toch redelijk recent (pakweg een jaar terug) een vrij succesvolle theatertourquote:Op vrijdag 14 december 2007 22:54 schreef rubbereend het volgende:
[..]
gaat prima ze treed elke avond op in het Efteling Theater
en nu speelt ze in Assepoesterquote:Op vrijdag 14 december 2007 23:04 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ze had toch redelijk recent (pakweg een jaar terug) een vrij succesvolle theatertour
Tong zit lekker met de buurt ergens rond een kampvuur bier te zuipen en te vertellen over van Basten! Zeg maar wat hij anders op het forum had gedaanquote:Op vrijdag 14 december 2007 23:07 schreef appelsientje het volgende:
Ik had Tong eigenlijk wel terug verwacht...
quote:Op vrijdag 14 december 2007 23:09 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Tong zit lekker met de buurt ergens rond een kampvuur bier te zuipen en te vertellen over van Basten! Zeg maar wat hij anders op het forum had gedaan
quote:Op vrijdag 14 december 2007 23:09 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Tong zit lekker met de buurt ergens rond een kampvuur bier te zuipen en te vertellen over van Basten! Zeg maar wat hij anders op het forum had gedaan
Speelden ze vorige week maar zoquote:Op vrijdag 14 december 2007 23:12 schreef appelsientje het volgende:
[..]Met andere woorden.. iets dat een sociaal leven heet
Trouwens Roda
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |