Freudiaanse verlezing.quote:Op vrijdag 14 december 2007 15:34 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik las 'het leven als zuster'.
Hij was ooit een talentje...quote:Op vrijdag 14 december 2007 16:05 schreef methodmich het volgende:
Avond!
Rondje op kosten van El Idrissi.
MVV test El Idrissi
Maar niet in het linkjestopic!!!!!quote:
Moke stond ook in Wageningen, dus zo hip is dat nietquote:Op vrijdag 14 december 2007 13:11 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Aha, is nieuw voor me, dat je er hebt gewoond. Het Burgerweeshuis timmert flink aan de weg de laatste tijd, enkele weken geleden was Moke er. Ik was net te laat voor kaarten, mede omdat de prijzen rond de 10 euro zijn. Goed betaalbaar.
Is absoluut een tip.quote:Op vrijdag 14 december 2007 15:09 schreef Bluezz het volgende:
Tnxx voor de info digger, ik ga het thuis allemaal rustig nalezen.
Met mij wel, lekker dagje vrij gehadquote:
quote:Stroomstoring houdt aan
Uitgegeven: 14 december 2007 15:41
Laatst gewijzigd: 14 december 2007 16:59
HURWENEN - De derde donkere en koude avond breekt aan voor de inwoners van de Bommelerwaard en de Tielerwaard. Er is nog geen zicht op herstel van de stroomvoorziening.
Reparatie hoogspanningskabel
Om die reden laten de burgemeesters van de vijf betrokken gemeenten Maasdriel, Neerijnen, Geldermalsen, Zaltbommel en Lingewaal vrijdag tegen de avond een brief met tips en adviezen bezorgen bij hun bevolking.
In de brief raden de burgemeesters de mensen af om kooktoestellen op gas te gebruiken voor verwarming. "U krijgt er bijna geen warmte van en het kan gevaarlijk zijn, omdat het zuurstof onttrekt aan de lucht."
Kleding
Ze adviseren om zo veel mogelijk met meer mensen in een kleine ruimte te gaan zitten, diverse lagen warme kleding te dragen en voor zover mogelijk warme maaltijden en warme dranken te gebruiken. Voor warmte en koffie blijven de opvanglocaties in het gebied ook open, zolang er nog geen stroom is.
"Ik wens u veel sterkte", zo besluiten de burgemeesters hun brief.
Het aanleggen van een hoogspanningsnetwerk, waarbij ook nog een rivier moet worden overspannen, is een karwei waar energiebedrijf NUON normaal gesproken jaren voor uittrekt. Nu moet netbeheerder Continuon een vergelijkbare klus in enkele dagen klaren en dat is een uiterst complex karwei.
Jaren
Dat heeft Jaap Nieuwenhuis van Continuon vrijdag gezegd. Continuon moet op de plaats van het ongeval nieuwe kabels over de Waal trekken over een afstand van 630 meter. "Aan zo'n operatie gaan na jaren van voorbereiding ook nog eens maanden van plannen en logistiek overleg vooraf."
"En we beginnen er zeker niet aan met hoogwater, zoals nu het geval is'', zegt hij. Nieuwenhuis vraagt met zijn uitleg begrip voor de tijd die zijn bedrijf nodig heeft om de Bommelerwaard en de Tielerwaard weer van stroom te voorzien.
en dan moeten jullie ook nog een bonnenquotum halenquote:
en geen woord over FOK! in die brief, wat heeft Tong nou aan dat soort tips als het belangrijkste er niet instaatquote:Op vrijdag 14 december 2007 17:14 schreef Ole het volgende:
[..]
Met mij wel, lekker dagje vrij gehad![]()
Maar ik begin me beetje zorgen te maken om tong![]()
De arme jongen gaat zijn derde donkere nacht in
[..]
http://www.aswh.nl/index.php?iframe=news.php&nid=1529quote:Op vrijdag 14 december 2007 17:32 schreef Da_Sandman het volgende:
Wat voor quiz Mich?
Yup ik ook, ik hoop vanavond eindelijk met de afwas klaar te zijn.quote:Op vrijdag 14 december 2007 18:04 schreef RayMania het volgende:
Vanavond eindelijk afmaken waar ik al twee weken mee bezig ben.
Als die quotum afgeschaft gaat worden dan ben ik echt blij!quote:Op vrijdag 14 december 2007 17:24 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en dan moeten jullie ook nog een bonnenquotum halenloop je jezelf terug te verdienen
genant bijna
.
ik sta achter jullie sjimz!
Heb jij ook nog slecht zicht kaarten gehaald Ray?quote:Op vrijdag 14 december 2007 18:04 schreef RayMania het volgende:
Hoihoi. Weekend!
Kijk al uit naar Ajax-PSV. Vanavond eindelijk afmaken waar ik al twee weken mee bezig ben.
quote:Op vrijdag 14 december 2007 18:12 schreef VoreG het volgende:
[..]
Yup ik ook, ik hoop vanavond eindelijk met de afwas klaar te zijn.
Nop, helaas. Stond voor niets om 09:00 in de winkel. Dan maar naar Twente over twee weken.quote:Op vrijdag 14 december 2007 18:44 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Heb jij ook nog slecht zicht kaarten gehaald Ray?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |