quote:Op vrijdag 14 december 2007 01:33 schreef dndiek het volgende:
Nog altijd op kampioenskoers
Vanavond 7-1 gewonnen
Zondag weer en dan zitten we geloof ik op de helftquote:Op vrijdag 14 december 2007 01:38 schreef rubbereend het volgende:
[..]nog meer kampioenenmods!
![]()
Hoeveel wedstrijden nog?
doen we nog een keer een wedstrijdje?quote:Op vrijdag 14 december 2007 01:33 schreef dndiek het volgende:
Nog altijd op kampioenskoers
Vanavond 7-1 gewonnen
Ik ga met vrouwlief naar in mijn ogen 1 van de allergrootste artiesten die er rondlopen, en misschien wel de allergrootste in z'n genre, Christy Moore.quote:
Succes!quote:
Halloquote:
Dat is goed voor mijn slotjestellerquote:
Je haalt de quota?quote:Op vrijdag 14 december 2007 09:15 schreef dndiek het volgende:
[..]
Dat is goed voor mijn slotjesteller
Ik zag het ze zien doen op tv ja.quote:
Ik denk dat de sigarettenautomaten in de omliggende gebieden die wél stroom hebben, een opmerkelijk hoge omzet hebben gedraaid deze dagen.quote:Op vrijdag 14 december 2007 10:09 schreef borisz het volgende:
over 9 maanden heel wat kleine tong80tjes dus
Of de vroege bitterballen en krokettenquote:
Hadden ze alquote:Op vrijdag 14 december 2007 10:28 schreef EnGCatjuh het volgende:
Zo, nu hebben alle Juup-clubs ook een eigen topic
Nog niet eens aan gedachtquote:Op vrijdag 14 december 2007 10:19 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ik denk dat de sigarettenautomaten in de omliggende gebieden die wél stroom hebben, een opmerkelijk hoge omzet hebben gedraaid deze dagen.
Dan loop je een CD of 40 achterquote:Op vrijdag 14 december 2007 10:44 schreef Bluezz het volgende:
Digger ik ken die hele zangert niet? Wat is het??
quote:Op vrijdag 14 december 2007 12:35 schreef -Vaduz- het volgende:
Goeiemiddag!
Ik ga vanavond naar Stevie Ann in Deventer, zie ik wel naar uit.
Yes. Wel eens geweest?quote:Op vrijdag 14 december 2007 12:36 schreef DIGGER het volgende:
Burgerweeshuis?
Hier net ook opgezet, werd me gevraagdquote:
Zolang jij van mij houdt, is dat wederzijdsquote:Op vrijdag 14 december 2007 12:52 schreef SCH het volgende:
Hey sandmannetje, hou je eigenlijk nog een beetje van me?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |